Neuvolassa käyty ja hepatoosikokeen tulokset tulleet, ei hepatoosia
Eli täälläkin onneksi väärä hälytys, toivottavasti myös
Jebbiksellä ja
Omenalla myös. Täällä ainakin jotain muuta kutinaa vaan. Uudella lähetteellä sit vaan labraan, jos jatkuu/pahenee. Terkka sanoi, että vaikka eilen oli nuo arvot niin vaikkapa viikon päästä tilanne voi olla eri. Eli kannattaa herkästi käydä tsekkaamassa =).
36+2 (34+0)
Paino +525g (0g) yht. 10,5kg
RR 124/63, syke 55 (119/73)
Pissa -/- (-)
SF 32 (30)
Lapsivesi N
RT
Syke 142 (146)
Turvotus-aihetta sivuttiin, mutta ilmeisesti mulla ei ole
Kurkattiin ultrallakin pikkuista ja siellä se oli pää yllättävän alhaalla :heart: Itse ajattelin, ettei olis niin alhaalla vielä. Ihana kyllä tuo neukkutäti, taas 50min meni rupatellessa =)
Kävin hakemassa postista Weledan paketin, jossa välilihaöljyä ja painavien jalkojen öljyä. Saas nähdä miten toimii, pitihän se heti kokeilla
Onko kukaan muu ajatellu tehdä noita "
välilihaharjoituksia"?
Yöt, mä oon alkanu heräillä tunnin välein vessaan ja tulee valvoskeltua aina joissain väleissä. Sit kun mies tulee töistä kuuden paikkeilla aamulla niin sen jälkeen nukun parhaiten =). Päivällä oon kuitenkin aika pirteä ja jaksan touhuta.
MB, aika nopeastihan Helsingistä Turkuun pääsee, mutta ehkä kannattaa ens viikolla vielä tarkkailla olotilaa, että kannattaako lähteä =) Itse en enää tuntia pidemmän ajomatkan päähän sairaalasta ajatellut lähteä. Toi menkkatyyppinen juilinta selässä on varmaan aika tavallista tässä vaiheessa, itselläkin melkein päivittäin.
Käytiin muuten toissapäivänä
tutustumassa synnytyssairaalaan (siis Lohjalle), muuten jäi hyvä ja luottavainen mieli, mutta .. Mä kun olin toivonu kovasti voivani lievittää kipuja ammeessa, mutta rempan takia ne onkin pois käytöstä kokonaan
Se oli pettymys, mutta onneksi sai nyt tietää. Akupunktiota kiinnostaisi kokeilla sen sijaan.
Ihanaa viikonloppua kaikille masuille :heart:
Ps. Empä usko, että pikku Kepa ois ihan vielä kolmea kiloa (kuten tuossa väitetään), kun sitä ennakoitiin syntymäpainoksi..