Moi
Sairaslomalla on aikaa kirjoitella, tai niin sitä ainakin luulisi=)
Mulla on ollut kamalaa yskää (johon söin jo amoxin-antibioottikuurin), sillä yskä lähti, mutta tilalle heitti vallattoman flunssan. Töissä kävin taudin kanssa kolmatta viikkoa, vaikka saikulla olisi kuulema pitänyt lääkärin mukaan olla. Eilen sitten otin järjen käteen ja hain saikkua. Poskiontelotulehdushan se siellä kökkii, ja ensi viikolla täytyy mennä punkteeraukseen jos ei hellitä tämän viikon aikaan. Yök!
Meillä on se Egyptin reissu jo ihan hollilla, lähdetään hiihtolomaviikolla. Silloin olisi kiva olla terveenä. Tämä voi kuulema olla myös influenssaa, koska otin sen rokotteen vasta kolmisen viikoa sitten, jo yskän olleena päällänsä, että kiva. Nostaisi kuumeen ja menisi pois, vaan ei!
No asiasta kukkaruukkuun.
Olo on muuten mainio ollut. Poika potkii kovasti, ja dopplerinkin taidan jo luovuttaa eteenpäin työkaverille (vink,vink!
Mulla on vielä toinen tai oikeastaan kolmas rakenne ultra 6.3, sitä kovasti odotellen.
Neuvolassa kävin maanantaina. Siellä oli joku sijainen, ja kahteli mun painon nousua vähän pahalla. Ai että ärsytti! Mulle siis tuli painoa ekan 10 vkon aikana 5kg, ihan varmaan siksi kun söin huonoon olooni. Nyt oli tullut yhteensä 7kg. Muissa raskauksissa paino noussut 14-17kg, joten nyt kuulema jo reilunlaisesti. En aio kyllä silti asiaan paneutua, mä nautin kaikesta suuhunpantavasta mistä huvittaa. Lähtöpainoltani Olen normaalikokoinen (168/60), joten mietitään kiloja synnytyksen jälkeen=)
Hankinnoista:
En ole hankinut juuri mitään. Alkuraskaudessa, kun kuulin odottavani kaksosia, ja jaoin uutisen heti töissäkin, niin sain muutamia pieniä vaatteita lahjaksi. Olen ajatelut pukea tämän pojan 68cm asti tytön vehkeisiin=), ja eihän kesällä edes tarvi vaatteita! Kyllä niitä varmasti sit tulee lahjaksi syntymän jälkenkin. Kaikkea muuta meillä on. Sängyt, sitterit, kaukalot ,ammeet ym, tulevat kierrosta ja vaunut meillä onkin vain 2 v. vanhat. Onneksi ei mene rahaa semmoisiin.
Kuinka pitkään muuut aikoo olla töissä? Mulla on enää muutama vikko jäljellä( jos positiivisesti katsotaan=),eli jään pois huhtikuun lopussa. Olen kesälomalla toukokuun ja sit äippälomalle. Eli ei ole enää kuin 10 viikkoa!!!Meinasin olla niin katala, että pidän pienimmän vielä hoidossa toukokuun, en tietty joka pv, että saan oikeasti vähän levätä. Sit kesäkuun alussa kaikki 3 ovatkin kotona, joten hermothan siinä varmasti menee. Toivottavasti on kuuma alkukukesä, että pääsee lapset uimaan. Itse sitä tuskin enää sit pääsee.
No eipäs muuta. Mökki lämpii ja pyykkikone laulaa. Itseni pitäsi vääntäytyä kauppaan, pakko.
jaana ja poika 18+2?