poucodeamor Meillä kans jos nälkä pääsee oikein yltymään ni neiti on niin malttamaton ettei "ymmärrä" syödä vaik tissi on nenän edessä, huutaa vaan.
Ja oon huomannu et etenkin oikeen rinnan kohdalla välillä vaan "pilkkii" eikä nappaa kiinni. En tiiä oisko sit niin täysi ettei saa otetta?
Mut oon meillä ainakin huomannut hyväksi avuksi tuon rintakumin. Etenkin kun yöllä syöttää niin neiti saa nopeammin otteen eikä ehdi aloittaa itkua.
Neuvolassa eivät vissiin tuota suosittele (pelkkä paljas rinta paras?) mut mielestäni pitää mennä sillä mikä toimii ja tuntuu hyvältä.
Ja kyllä meillä neiti sit saa välillä pelkkääkin tisua, etenkin sit kun pahin nälkä on jo tyydytetty.
Ja supertsempit vielä odotteleville!! Nyt alkaa kuitenkin olla jo loppumetrit käsillä! Vaikka tiedän kyllä, se päivä tai kaksi viikkoa voi tuntua ikuisuudelta. :flower:
Luulen et meillä on tänään edessä reissu päivystykseen.. Eilen huomasin aamusella et neitokaisen toisen silmän alaluomessa on joku näppy ja alaluomi punoittaa.
Puhdistelin eilisen sit keitetyllä vedellä mut ei aamulla näyttäny kyllä paremmalta..
Niin kai tuohon jotkut silmätipat pitäis saada tms. :|
Ja perjantaina alotettiin D-vitamiinit (Devisol) niin neiti oli sen päivän kyllä niin kiukkuinen ja itkuinen. :'( Mut nyt eilen oli taas ok.
Annettiin sit pe iltana myös Cuplatonia et en tiedä auttoiko se vai menikö sit muuten vaan ohi. No tämä alkuaika olikin vähän turhan helppoa niin ehkä tässä jotain tällaista oli odotettavissakin.
Muuten on kyllä sangen tyytyväinen typy kunhan saa nukkua ja syödä. :heart:
Johanna26 & Patu-tyty 2vkoa ja 4pvää