Onnittelut kaikille vauvautuneille!
Jaksamista vielä masun kanssa taapertaville!
Tyttö kävi tänää neuvolassa ja rota-rokote annettiin. Tai siis suun kauttahan se tippoina tuli. Masullaan pitäs ruveta pitämään enempi jotta niska vahvistuu. Kovasti päätää nostelee kyllä kun rinnan päällä makaa.Yleisesti kaikki hyvin tytöllä.
Painoa nyt 4380g ja pituutta 55cm. Viimeks käytiin 17.7 jolloin painoa oli 3650g ja pituutta 53cm. Kovasti neiti kasvaa
Syntymästä tullu painoa 1750g ja pituuttakin 8cm. Rupee 56 cm vaatteet olemaan jopa liian sopivia
Saa ruveta jo 50 cm laittelemaan pois,sniif. Eipä kai meille muuta. Masua vääntää iltaisin,cuplatonia annan n. 3 krt/pvässä, en siis joka syötöllä ala säätämään lusikoiden kanssa. Lähinnä ilta-aikaan tulee annettua kun iltaan ja iltayöhön kitinät painottuu.
Kattelin h&m:n mammavaate-mallistoa ja voi kyynel,haluan uuden masun!
:heart:
Ootteko käyttäny pupustellessa ehkäisyä..? Mun on pakko myöntää,että me ei olla :ashamed: Mies ei tykkää kumeista,enkä kyllä mäkään.. Oottekos meinannu alottaa jotain hormonaalista? Mä en aio. Käpynkin aikaan saaminen oli suuri ihme,joten toisen lapsen kyllä haluan ja mahdollisimman pian,niin en ala sotkea entisestään sekaisin olevaa kroppaa hormoneilla enää. Toivottavasti ei tarvi niitä toisen sorttisia hormoneita käyttää eli että
aikaan saadaan kunnon ovis..:stick:
Ristiäiset painaa päälle ensi viikon lauantaina ja niitä "kovasti" koitan järkätä.. Todellisuudessa en oo saanu mitään aikaseks.. Veljen vaimo tekee kakut ja anoppi leivät. Äippä hankki kukka-asetelman ja kynttilät + servetit. Me kai vaan mennään paikalle
Ensi ti käydään pappia morjenstamassa.
Viikko ristiäisistä on kavereiden häät ja olenko huono äiti,jos vien tytön vanhemmilleni yöksi hoitoon la-iltana? Saako sitä vähä irrottautua jo nyt kun vauva on tuolloin 8vkoa? Mua vaan pelottaa että sorrun polttamaan,varsinkin kun tulee ehkä juotua muutakin kuin vettä.. Mun on niin kauheesti tehny mieli röökiä,vaikka ollu jo 10kk polttamatta..Kesä ja mökin terassilla istuskelu on syypäitä moiseen himoon : /
Tipetsu ja Käpy-Kyllikki (vielä reilun viikon verran
)