Kiva lukea tekstejä niitä on tullut paljon!
StaRRille tsempit neuvolaan, toivotaan että selviää hulahtelun syy
Komppaan minäkin ipnan kommenttia Ompulle, jokainen saa sanoa mielipiteensä.
(.) Odotan innolla torstaista äitipolikäyntiä jolloin selviää jatko. Poika on makrosominen jo mutta miten paljon jo niin se selviää. Viimeksi käyrillä kävin vähäisten liikkeiden takia niin olikin kääntynyt perätilaan. Nyt oikein päin, joten ihmettelen miten voi vielä nuin tuolla pyöriä. Lääkäri ilmoitti vaan että jos poika voi makrosomian takia huonosti niin sitten käynnistetään jos arvelevat että alatie synnytys on hänelle hyväksi, jos ei ole, niin sektio ja ennen laskettua aikaa juuri radin takia.
Radin takia olen niin tympääntynyt tähän hommaan. Ei nuissa sokereissa ole loogisuutta... heittelee miten sattuu. Sen lupaan itelleni että laitan tämän loputtua itseni kuntoon. Alkaa olla ikää jo sen verran että en halua sairastua(jos ei ole jo) mutta yritän kuitenkin.
Eilen kävin lenkillä illalla ja ihan hyvin vielä pääsi liikkumaan. Kohdun kiinnikkeisiin sattui julmasti mutta lenkin lopussa alkoi jo mennä hyvin. Hidastahan kävely on mutta niiiiin tyytyväinen olin kun vielä onnistuu.
Vaunujen ja kaukalon suojat ovat pesukierroksessa. Sairaalakassin pakkaan varalta torstaille mukaan jos en pääse enää kotiin äitipolikäynniltä.
Hurjaa että vauva syntyy ihan kohta ja minä en sitten ole vieläkään valmis
Piiper75 ja poika 36+0 POKS