Uskaltaisikohan sitä... =)
Nyt on raskaustesti varmistettu kolmeen kertaan positiiviseksi (kun ei pöljä meinaa uskoa, katsokaas..) ja raskausoireita on vaikka muille jakaa, niin jokohan sitä uskaltautuisi pinoutua tänne. Menkkojen mukaan laskettu aika olisi 17.7.09. Äidilleni ja parhaalle ystävälle olen kertonut, muuten en ole vielä asiasta pahemmin uskaltanut tuulettaa.
Itsestäni sen verran että olen 33v, esikoiseni on 1v ja 10 kk iloinen ja touhukas poika. Uutta raskautta lähdettiin yrittämään aika pian pojan syntymän jälkeen ja viime kesänä sitten vasta tärppäsikin. Ajoitus taisi vain olla huono todella rankan imetysdieetin ja suolistotulehduksen vuoksi, sillä se raskaus meni kesken 10. viikolla heinäkuussa. Syyskuussa oli toinen epäily spontaanista keskenmenosta, silloin en tosin ehtinyt raskaustestiä tekemään. Ja nyt voitte uskoa, että
PELOTTAA!
Esikoista tehtiin moonta vuotta ja silloinkin oli yksi km, joten mielestäni näitä saisi olla jo yhdelle ihmiselle riittämiin. Asumme Kanta-Hämeessä ja synnytyssairaalakseni valitsen K-HKS:n. Siellä syntyi esikoinenkin.
Perheeseeni kuuluu aviomiehen lisäksi kaksi koiraa, kissa, ankkoja, hevosia , kaneja ja lauma kanoja sekä kukkoja.. Alati kasvava määrä, lapsiakin saisi olla lisää..
Asutaan maalla, kuten eläinmäärästäkin voi jo päätellä. Olen aina toivonut isoa perhettä, mutta saapi nähdä kuinka käy. Alkaa eläkeikä lähestymään huolestuttavasti jos jokaisen lapsen tekemiseen menee sen viisi-kuusi vuotta.
Hoitovapaalla nautin elämästäni pojan ja eläinten kanssa ja sivutoimena pyöritän pientä nettikauppaa. Nyt olen päättänyt nauttia joka ikisestä raskausoireesta niin kauan kuin niitä kestää, joten muistuttakaas jos alan jostain valittamaan.
Eilen illalla oli kyllä niin kova pahoinvointi että meinasi olla hymyt kaukana, mutta ohihan sekin meni. Minulla on jokaisessa raskaudessa ollut aina iltapahoinvointia, ei koskaan aamusellaista. Tällä hetkellä himottaa kalaruuat, ja ruokaa kyllä meneekin. Vaatteiden kutistumisen voi kyllä laittaa turvotusten piikkiin..
Iloista illanjatkoa kaikille!
Hilmuska rv 4+3