Katalin: Olen pahoillani, ja sanaton :hug: toivotaan että seuraavasta kierrosta tärppää uudelleen ja että pikkuinen pysyisi kyydissä..Tuolla mitäs nyt puolellahan sulla oli ketju, ja kuvakin niistä sun testeistä..eli kyllähän sä ihan selkeesti kuiten raskaana olit..eli kyllä se viiva oli sitten heikko tai vahva merkkaa plussaa...mutta mene nyt kuiten käymään maanantaina vielä verikokeessa, jos siltä tuntuu..
Ladymama: Kyllä mää oisin myös suuttunut ja loukaantunut. Oli kyllä kurjasti tehty :/
Skorppan: eiks oo ihanaa se ihka eka neuvola käynti ja sit se vasta ihanaa onkin kun kuulee eka kerran sen jumputuksen :heart: ja varmaan vielä esikoisen kohdalla se on extra ihanaa..vaikka en mää nyt tiiä oottaako sitä eka neuvolaa tän kakkosen kohdalla yhtään vähempää
eiköhän se oo aina ainutlaatuinen kokemus...
Indica Kyllä se on plussa jos se viiva tulee, oli sitten haalea tai vahva..itsekkin vielä yli viikon päästä ensimmäisen haamun testauksesta tein vielä testin että näen onko viiva vahvistunut edellisestä jo sinänsä plussasta..ja minä myös tein vaatimattomasti 5 testiä
Tervetuloa joukkoomme
jennynen ja ihanaa odotusta :heart:
Kukkaiskeiju: sähän olet hienon ammatin opiskellut..vaikka en kyllä yhtään halua väheksyä kenenkään muunkaan ammattia..
Äiti- kengu täällä myös kestoväsymys..ja oon huomannut myös sen että välillä vaikka oikein väsyttää ja laittaa vaikka päikyille pojan kaa niin ei jostain syystä uni kuitenkaan tuu..voi olla kyllä että se johtuu siittä että ajattelen aina vaan et kohta se varmaan herää....
Juu tänään ois ohjelmassa kakun leipomista, ja sit käskin miehen tuoda pitsaa tullessa
kauheasti himottais nyt just saada pitsaa..ja olo on edelleen flunssainen ja hieman "kuumeinen", viluttaa ja haukotuttaa..
Noista menkoista..että mullakaan ei kyllä kauheasti oo tietoa mitkä viikot nyt ihan oikeasti on kun mullahan ehti nyt sit yhdet menkat tulla. Meillä imetys loppui pojan ollessa 7kk ja tosiaan siittä vajaa pari kuukautta niin alkoi menkat ja sit onnesta tärppi tuli..
Miten imettääkö teitä enää kukaan joilla oli pieniä siellä kotona? Minä oisin halunnut vielä imettää mutta poika itse lopetti, aluksi oli hieman vaikea "hyväksyä" sen loppuminen, ja edelleenkin kaihoisasti sitä muistelen..mutta jospa sitä aitten ensikesänä pääsis taas :heart:
Piku ja Tintti 5+6