Kämppä puunattu, tyttö päikkäreillä ja äidin iltapäiväkahvihetki.
Pitää tuosta kahvista nauttia vielä, kun se maistuu, etomisista huolimatta. Esikon kanssa etenkin raskauden alkupuolella pelkkä kahvin hajukin kuvotti.
Onpa
Heinämassulla jo veikeä masu! =)
Raskausoireista olette tainneet jutella. Esikkoa odotellessa heti alussa rinnat aristelivat ja ryöpsähtivät lopulta kaksi kuppikokoa suuremmiksi. Lisäksi hajuaisti herkistyi todella kovin, ei mukavaa etenkin julkisilla kulkuneuvoilla liikkuessa. :x Huonovointisuutta oli myös, mutta sitä sai pidettyä aisoissa syömällä todella tiuhaan. Varsinkin alkuraskauden aikana söinkin kuin hevonen! Paino ei edes noussut silloin vielä kovinkaan paljoa, ilmeisesti se pienenpienenpieni ihmisen alku vain tarvitsi sen kaiken?! =) Keskivaihe raskautta oli helppoa, ehdittiinhän siinä meidän häätkin järjestelemään ja juhlimaan yms. Loppupuolella raskautta tuli sitten kaikenmoisia kolotuksia, mutta sillä etupainolla se alkoikin olla jo melko loogista.
Kaikenkaikkiaan olin niin onnekas, että esikkoa sain odotella suhteellisen hyvissä ruumiin ja sielun voimissa, toivottavasti tämänkin kohdalla kävisi edes lähelle yhtä hyvin.
Tuota pientä etovaa olotilaa on nyt ollut. Yritän nyt lisätä pieniä välipaloja, jos se auttaisi myöskin tälläkertaa. Muuten ollaan tyttären kanssa vähän sairasteltu, niin enemmän se flunssa on oireillut.
Niin ja nyt kun mietin, mielialan vaihteluita on kyllä viimeaikoina ollut! :ashamed: Olen vaan laittanut niitä huonosti nukuttujen öiden piikkiin (tytön kanssa vähän levotonta taas... ), mutta johtuiskohan se nyt kuitenkin tuosta masuasukista...
Minä olen myös matkailualan immeisiä, eli kuten
kattakin hotellin respassa viimevuodet olen työskennellyt. Tosin sekin työ tahtoo olla niin moninaista, työnantajasta riippuen olen siinä sivussa hoitanut aulabaaria, pyörinyt aamiaistarjoiluissa, tehnyt kerrossiivouksia ja kaikennäköisiä toimitotöitä. Nyt vimesimmällä työnantajalla on vastaanottovirkailijan töiden ohella ollut yhtälailla myyntipalvelu- ja toimistotyötä. Työelämästä nyt on kuitenkin jo yli vuosi poissa oltu ja vähän mietinnässä että palailenko enää edes saman työnantajan leipiin...
Seeemmosia... :wave: