Onnea taas uusille vauvautuneille, tyttövalta näyttäisi ainakin vielä olevan. =)
Minulla ei niin kiire ole vielä synnyttää, olo ei niin tuskainen ole etten malttaisi vielä ainakin viikkoa odottaa, jos tämä ei nyt tästä sitten lähde pahenemaan. :kieh:
Olisihan se toki ihana saada jo kulta syliin mutta hyvää kannattaa tunnetusti odottaa.
Eilen kävin siis ä-polilla synnytystapa-arviossa ja hyvin mahtuu kuulemma pikkuinen tulemaan alateitse.
Painokin oli hyvin noussut, edelleen siihen omaan tahtiinsa, ei siis tarvitse käydä enää kontrollissa. Paino-arvio nyt 2680g, itse painoin n2500g kun synnyin ja vain 3pvä ennen LAta, joten pieni olin, ja olen edelleen itsekkin joten ei tarvitse kuulemma tuosta vauvan painosta olla huolissaan.
Pikkuisella oli juuri kovat hengitysharjoitukset meneillään ultran aikana niin ei saanut kaikkia virtauksia otettua, mutta kaikki tarpeellinen kuitenkin.
Tämän aamun, päivän olen siivonnut, ihanaa pesänrakennusta, pyykkiäkin pesisin enemmän kuin mielelläni, kone vain sanoi sopimuksensa irti, toimii kun haluaa, eikä nyt ole halunnut melkein viikkoon.
Pakko korjaaja saada ensi viikolle, vauva pyykkiäkin kun alkaa tulemaan niin alkaa naurut olla kaukana jos kone toimii vain milloin sattuu.
Jotain oli vielä mielessä mutta en saa nyt sitä päähäni..
Ei kai se tärkeää ollut..
Nyt on mentävä äkkiä vielä kaupassa käymään, jotain tekee mieli!
Tinnaa & Onni-poju 37+5 :heart:
Ainiin tuosta pikkuiseni sukupuolesta, joka on ruennut vaivaamaan mieltäni.
Oma poika-oloni kun vain vahvistuu, ja olen siitä yrittänyt sukulaisillenikin vihjailla, he kun ovat kovin varmoja että tyttö se on ja ostelevat tytölle vaatteita ym.
Ahdistaa että jos se nyt onkin sitten poika, niin he pettyvät kovasti. Enhän minä sille mitään mahda ja iloinen olen itse kumpi hyvään sieltä tuleekin mutta mietityttää sitten sukulaisten reaktio tms.
Tyhmät mietteet mutta on vain tullut jostain mieleeni. :ashamed:
Mutta jospa se tästä..