Miss Universum-kisojen jatkot täällä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noihin ilmestyy myös se että kisajärjestäjä tekee noista tekijänoikeusvaatimuksia ja ne poistetaan siksi. Tais jäädä näkemättä. En ymmärrä miksi nuo ei avaa vapaaseen streamiin tuota showta

Anteeks ny vain, mutta kansainvälinen kisa, mutta ei sen vertaa nähdä vaivaa, että puhuttais englantia. Vaikka englanti ei oo niin monen äidinkieli kun espanja niin fakta on se, että moni osaa englantia oman äidinkielensä ohes.
Suomessa ei osata muuta kuin englantia ja (pakko)ruotsia. Jo länsinaapurissakin on parempi kielien kattavuus, monet opiskelevat ranskaa, espanjaa tai saksaa.

Tunnen muuten jo eläkkeelle siirtyneen naisen, josta aikanaan tuli ylioppilas ilman että olisi opiskellut tuntiakaan englantia.

vierailija
Ilmeisesti näitä ei nyt vaan ilmaiseksi näe , lähetys katkeaa hetken päästä tai tulee musta laatikko päälle. Kyllä laittaisin linkin jos sellaisen löytäisin, Youtubessa olen itsekin. En tiedä huusivatko äsken loppukilpailijoita jo riviin, mutta jos Matilda ei ole joukossa painun nukkumaan.

vierailija
Ilmeisesti näitä ei nyt vaan ilmaiseksi näe , lähetys katkeaa hetken päästä tai tulee musta laatikko päälle. Kyllä laittaisin linkin jos sellaisen löytäisin, Youtubessa olen itsekin. En tiedä huusivatko äsken loppukilpailijoita jo riviin, mutta jos Matilda ei ole joukossa painun nukkumaan.
Jos riittää sisua, tulee aina uusia streameja

vierailija
Sama täällä. Toivon että ei stream katkeaa ennen sitä.

Yhteistyössä