vierailija
Semmoinen vaaraton tila emättimessä kuin sytolyysi, voi oireilla kuten virtsis. Googlettele ja mieti voisko olla samat oireet. Oireita helpottaa ruokasooda huuhtelu. Mä oon sekottanu about puoleen desiin teelusikan ruokasooda ja kaadellut pöntöllä astiasta alapäähän. Googlesta löytyy kyl tietoa.. Cytolysis vaginitis ja baking soda sitz bathsOnko kellään kokemuksia tai tietoa seuraavasta? Mulla ei oo ollut virtsatietulehdusta kun viimeks teininä.
Viikko sit alkoi järkky kipu pissatessa ja 8 eri testin jälkeen todettiin, että ei oo virtsis. Oireet oli kuitenkin niin selkeät et sain 5päivän kuurin. Oireet katos heti antibioottikuurin aloittamisen jälkeen ja alkoi uudestaan nyt päivä kuurin lopettamisen jälkeen. Eli olin oireeton 5 päivää, kun söin antibiootteja.
En oo syönyt lääkkeitä myöskään yli 12vuoteen ja oon hyvin harvoin kipeänä. Raskauden vuoksi haluan kuitenkin hoitaa tän kivun mun virtsaputkesta pois, muuten varmaan yrittäisin vielä kotikonstein.
Eli onko kellään tietoa tai kokemusta? Virtsis, ei virtsis? Onko tutkittu ja löydetty jotain muuta?
Kiitos vastauksista