Ronja78: se olin minä jolla kylkikipuilua :wave: ..
Nyt kun tuossa mainitsit niin silloin kun tuota kipuilua oli niin ihmettelinkin kun ei mielestäni kovin kummoisesti veskissä mitään tullut, luulin johtuvan liian vähäisestä juomisesta ja hikoilusta (yllätys, ei tod. tarvi olla edes kuuma kun hiostaa.. )
Täytyykin keskiviikkona kättärillä kysäistä.. Tosin nyt tasaantunut kun olen taas alkanut pitämään vesipulloa mukana kaikkialla ja vettä jääkaapissa (on muuten super njam kun laittaa kannuun muutaman pakastemansikan "mauksi".. oman maan tietty.. =) ).
nainenvaimoäiti: toi mahakommentointi todella ärsyttää.. ja kuten aiemminkin mainitsin alkaa sapettaa kun tuntuu että kaikkien pitää kommentoida " sulla ie montaa päivää ole.." Sitten selittelet et joo onpas, tekis mieli laittaa otsaan lappu "odotan kaksosia; älä kommentoi mitään"..
Toinen mikä on niin sapettaa se kaikkitietävyys; voi kun teillä tulee olemaan vaikeata.. Voi miten te pärjäätte kaksosten kanssa kun sitten teitä on neljä? voi miten te mahdutte minnekään noin suurperheenä??
Ja oikeesti nää kommentaattorit on useimmiten yksi lapsisia äitejä..
Että sellanen maanantai valitus minultakin..
Oma ( o ) Vaikka jonkin verran näitä kipuiluja on niin jotenkin mulla on kanssa samaa skeptisyyttä kuin Ronjalla eli aivan 100% menee la:n asti ellei ylikin..
Eihän sitä koskaan tiedä.. =)
Sitkeesti koitan puuhailla kaikkea suht normaalia, kauppa käppäilyihin menee tuplaten aikaa, mutta .. tuleepa käveltyä vähän.. Ainoo mikä on kun kasvimaalla intoutuu puuhaamaan ei sinä päivänä välttämättä tunnu missään, seuraavana aamuna ei sitten meinaa päästä sängystä ylös.. Ilman nostokurjen apua.. =)
Vaikka yllättävän hyvä olo sitä onkin nyt, supistelee kyllä ihan tasaiseen, ei vieläkään silleen "silleen" kivuliaasti vaan nyt ihan sitä normi harkkaa.. (vaikeesti selitetty, luulisin ainakin uudelleen synnyttävien keksivän mitä tarkoitan.. )
Häpyluu on välillä ihan megakipee, silti liikkuminen siihenkin auttaa (varmaan tosi hassun näköistä kun köpöttelen tuolla.. heh..
)
Nyt täytyis silittää ennen kuin neiti herää, tää päiksy aika meni taas tässä.. No joo, pelasin esikoisen kanssa pleikkaakin.. (vaan mitähän sitä oikeesti keksis sillekin kesäpuuhaa, rassu esittelee pokekorttejaan ym ihan kuin minua a)kiinnostaisi b)ymmärtäisin niistä mitään.... )
Jaksamisia kaikille!
Mom44 rv 31+5 (edelleen vasta........ )