Ompas täällä hiljaista. Kävin eilen kirjottelemassa, mutta onnistuin tuhoamaan tekstin enkä sitten viitsinyt uudestaan aloittaa.
Kipasta ihana kuulla. Joskus jos ehdit niin kuulen mielelläni esikon reaktion pikkusiskoista.
Toivottavasti
HW:n nuha on poissa. Mikään ei oo pahempi aika olla flunssassa kuin raskaus aikakun silloin on limakalvot muutenkin niin turvoksissa. Onkos juilimiset helpottaneet vai tuliko lähtø?
Äitee antaa vaan niiden ohdakkeiden kusvaa siellä, ettei tule synnyttämään lähtø.
Mulla sitten maanantaina puhkaistaan kalvot. Uskovat synnytyksen lähtevän sillä käyntiin kun kohdunsuu auki 5 cm, mutt<a minä en enää usko mihinkään ennekuin näen.
Meillä intiaani kesä jatkuu. Täällä ei ole ollut näin aurinkoista jaksoa sitten vuoden 1938. Kaupunki on alkanut säännøstella yksityisten puutarhan letkukastelua kun alkaa vesi olla vähissä. Mansikat omassa penkissä on kohta kypsiä
.
Oltiin esikoisen tulevan päiväkodin tutustumistilaisuudessa tänään. Poikaa ei juuri näkynyt kun innostui niin leikkimään. Ryhmän lastentarhan opettaja vaikutti todella mukavalta ja järkevältä ihmiseltä. Oli ihmeissään miten Otto vaihtaa kieltä lennossa sen mukaan puhuuko mulle vai isälleen tai jollekkin muulle.
Taidan ottaa pikku nokoset kun Otto on isänsä kanssa tuossa rannalla rapuja ja muita äyriäisiä "haaviloimassa".
Mukavaa viikonloppua kaikille.
:heart: : lla Kattinka 38+ 3