Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Laitathan muru mulle sitten tekstarina ilmotuksen ettei mun tartte asiaa täältä sit lukeaSiis kun pikkumuru on syntyny
![]()
Joo kyllä mä laitan tottakai toki
Mut en ole lähdössä nyt mihinkään!!!!! :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Laitathan muru mulle sitten tekstarina ilmotuksen ettei mun tartte asiaa täältä sit lukeaSiis kun pikkumuru on syntyny
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Laitathan muru mulle sitten tekstarina ilmotuksen ettei mun tartte asiaa täältä sit lukeaSiis kun pikkumuru on syntyny
![]()
Joo kyllä mä laitan tottakai toki
Mut en ole lähdössä nyt mihinkään!!!!! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:sä sipuli oot kyllä hassu! Voin kuvitella kun sä siellä ison vattas kanssa poljet jalkaa ja näppis sauhuten kihiset että tässä ei nyt mihinkään lähetä.
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:Mulla kans kaveri on sitä mieltä että laskettuun aikaan asti ei mennä, eikä varsinkaan yli, voin vain kuvitella, kun se ravaa jossain kotona rappusia ja hoitelee muuttoansa. Itse vain koitan toppuutella ettei olisi liian innoissaan, meinaan mulle toivoteltiin onnea neuvolassa jo viikolla 36 ja sanottiin et tuskin enää nähdään...18 päivää lasketun ajan yli mentiin, että korpesi loppumetreillä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Menikö se sipuli jo??