Heiiii, mikä ihme mun mahassa on :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Laitathan muru mulle sitten tekstarina ilmotuksen ettei mun tartte asiaa täältä sit lukea :D Siis kun pikkumuru on syntyny :D

Joo kyllä mä laitan tottakai toki :)
Mut en ole lähdössä nyt mihinkään!!!!! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:
:laugh: sä sipuli oot kyllä hassu! Voin kuvitella kun sä siellä ison vattas kanssa poljet jalkaa ja näppis sauhuten kihiset että tässä ei nyt mihinkään lähetä. :D :flower:

:snotty:
Kun tää ei ollut näin sovittu!! :snotty: :D
Siis mä ihan päätin et ensi viikolla saa syntyä jos tahtoo ja mitä pitemmälle menee ni sen parempi!
Mä oon nukkunutkin niin huonosti et pitäs univelatkin saada pois!
Siis mullahan on ihan täys synnytyssuunnitelma minkä mukaan kaken pitäs mennä :laugh:

:laugh: Mulla kans kaveri on sitä mieltä että laskettuun aikaan asti ei mennä, eikä varsinkaan yli, voin vain kuvitella, kun se ravaa jossain kotona rappusia ja hoitelee muuttoansa. Itse vain koitan toppuutella ettei olisi liian innoissaan, meinaan mulle toivoteltiin onnea neuvolassa jo viikolla 36 ja sanottiin et tuskin enää nähdään...18 päivää lasketun ajan yli mentiin, että korpesi loppumetreillä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SokeriLilja:
:laugh: Mulla kans kaveri on sitä mieltä että laskettuun aikaan asti ei mennä, eikä varsinkaan yli, voin vain kuvitella, kun se ravaa jossain kotona rappusia ja hoitelee muuttoansa. Itse vain koitan toppuutella ettei olisi liian innoissaan, meinaan mulle toivoteltiin onnea neuvolassa jo viikolla 36 ja sanottiin et tuskin enää nähdään...18 päivää lasketun ajan yli mentiin, että korpesi loppumetreillä. :laugh:

Sama homma mulla kakkosesta..
Vaikkei yli mennytkään, silti jo hyvissä ajoin jauhettiin et laitetaas sulle vielä ensi viikolle aika vaikka tuskin nähdään ja sitten toinen : Tulee sitten TODELLA nopea synnytys, lähdet heti ekasta supistuksesta..
Kärvistelin sitten sairaalassa 9 tuntia, synnytys kesti 10h..
Et juuh :whistle: :D

ja mä taas kuopusta odottaessa "sovin" että se syntyy viimeistään viikolla 38 mut mitä vielä, samanlailla käynnistykseen mentiin. tosin mulla on omat syyt et pääsen sinne käynnistykseen joko ennen tai juuri laskettuna aikana eli en oo joutunu kärvistelee mut olisin niin kovasti halunnut et synnytys olis lähteny omin voimin käyntiin :ashamed:

sipulille tsemppiä loppuaikaan =)