Heiiii, mikä ihme mun mahassa on :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis vauvan lisäksi :D
Ihan outoa kipua ollut koko päivän, mulla nyt muutenkin noita liitoskipuja enemmän ja vähemmän mut tää ei kyllä sitä ole..
Juimii ja jomottaa koko alamahaa ja välillä selkääkin..
Sellainen painontunne mutta kipeä..
Okei en sitten osaakkaan selittää, ei vaan ennen ole tälläistä ollut ja käveleminen tekee aika kipeetä, kuten tää istuminenkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja mam-ma:
synnytys käynnistyy!! voin kuvitellakkin ton tunteen! =)

Te ootte kauheita, ei tää nyt vielä käynnisty!!!! :snotty:
Mulla on kaksi synnytystä takana, kummastakaan ei tälläistä, ihan perussupparit, sairaalaan ja vauva, thats it!
Tän aikana ollut vaikka mitä outoja supistuksia, kivuttomia supistuksia, tuntuvia supistuksia..
Viimeksi oli kohdunsuu auki, viime viikolla siis ja pehmeä mut kanavaa oli melkein 2cm vielä jäljellä..
Ei tää nyt tänään voi syntyä kun me sovittiin sen kanssa et aikasintaan ensi viikolla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jösses, älä ny vaan sano et lähtö on tulossa :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

No en oo menossa minnekkään!! :D
Ruokakin on uunissa :laugh:
Ei kun mä nyt rauhotun vähän, jos se tästä nyt sitten laantuis taas..
Yksikin ilta tuli muutama kauhee supistus ja aattelin et nyt mut sitten ei taas mitään, ni en nyt höntyile :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja SONA:
Synnytys käynnistyy :D

No eikä käynnisty :o

:whistle: vitonen vetoo ni sä et oo huomenna täällä...
selässä se supparit mullakin alko kunnes pikku hiljaa siirty mahan puolelle ja painon tunne..

Mä en tajua miten kaikki tuntemukset voi unohtua niin nopeesti..
En mä oikeesti tällästä muista yhtään..
Toisaalta ei mulla mitään tällästä ole ollutkaan!
Silloin kun ykköstä ja kakkosta synnytin ni kanavaakin oli jäljellä vikassa neuvolassa 3cm ja paikat kiinni eikä ees pehmenny...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Kauas tätä oloa on jatkunu? :)

En mä ole ihan varma, en kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota kun vasta kun tähän istuin kun tuntui niin ilkeeltä..
Mut kun mä ihan tosi aattelin et voihan nää olla ihan vaan liitoskipujakin?!
Ei mulla ole yhtään sellainen olo et oisin mihinkään lähtemässä edes!
Ja kun ei edes supistele..

En mä ole ihan varma, en kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota kun vasta kun tähän istuin kun tuntui niin ilkeeltä..

ei ole mullakaan varsinaisesti supistellut (siis maha mennyt kovaksi ) yhdestäkään ja neljä olen synnyttänyt:)

Tutulle kuulostaa, onnea synnytykseen:D

No mulla on ollut tuollaista jo parin viikon ajan ja aivan helvetinmoiset supistukset, yöllä en pysty enään nukkumaankaan, mutta eipä tästä olla mihinkään lähdössä :(
Viikkoja 39 ja sais todellakin jo syntyä, mutta ei niin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei ole mullakaan varsinaisesti supistellut (siis maha mennyt kovaksi ) yhdestäkään ja neljä olen synnyttänyt:)

Tutulle kuulostaa, onnea synnytykseen:D

Eikä kuulosta, älää toivotelko onnea!!!
Mä en ole lähdössä mihinkään |O :D
Ainakaan toistaiseksi..
Onneksi mies tulossa kotiin sentään, jos tää nyt tästä alkais tulemaan ni ajelis kuitenkin kaameessa paniikissa ja ojaan :snotty:
Tuntuis vaan niin tyhmältä..Eka meni viikon yli ja toka tuli laskettuna et tää syntyis näinkin paljon aikasemmin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla on ollut tuollaista jo parin viikon ajan ja aivan helvetinmoiset supistukset, yöllä en pysty enään nukkumaankaan, mutta eipä tästä olla mihinkään lähdössä :(
Viikkoja 39 ja sais todellakin jo syntyä, mutta ei niin ei.

Huoh, tää lohdutti mua :heart:
toivottavasti sä pääsisit kohta jo tositoimiin, mulla kun ei ole mikään kiire..
Ainut et olo on niin kauhee kun sattuu eikä pääse ylös ees sängystä et sen puolesta vois jo tullakkin mutta muuten ei ole mikään hinku vielä lähteä mihinkään..
Ja kun monta viikkoa jo ollut vuodelevossa ni oishan se kiva et sais luvan kanssa vihdoin tehdäkkin jotain..