Apuja, mikä ihme mun polvessa on?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eilen illalla alkoi jo vähän kipuilla. Nyt on ihan turvonnut, jomottaa, kiristää ja tuntuu painetta. Myös polvitaive on kipeä. Ei ole osunut mihinkään enkä ole tehnyt mitään uutta liikuntaa tms.

Soitin terveyskeskukseen ja käskivät ottaa buranaa. Ei mitään vaikutusta. Liikkuessa kipu pahenee.

Laita kylmäkalle 10 minuutiksi, pyyhe alle. Tämän voi tehdä useasti pv:ssä. Kyllä pieni nestemäärä voi hyvin hävitä itsekseen, niin ettei tarvitse punktoida.

Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
Laita kylmäkalle 10 minuutiksi, pyyhe alle. Tämän voi tehdä useasti pv:ssä. Kyllä pieni nestemäärä voi hyvin hävitä itsekseen, niin ettei tarvitse punktoida.

Joo olen tehnytkin tätä. Mutta jalka on edelleen kipeä. :/ En tiedä onko siellä nestettä vai mikä ihme on.

Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
menisin lääkäriin

Ne ei ota mua sinne. Soitin eilen. Pitää yrittää tänään uudestaan.
kysyit että mitä tehdään jos vettä on polvessa. no se otetaan sieltä neulalla pois. siis tehdään eräänlainen punktio

Sattuuko se? Pelkään piikkejä ja neuloja hullun lailla.

Voi olla,että annetaan nesteenpoistolääke.Itse olen saanut lääkkeenä nesteenpoiston polveen kun en ole antanut punkteerata.(toinen polvi lapsena urheilun tiimoilta punkteerattiin ja keräsi nestettä uudelleen ja uudelleen.Siksi en antanut toista punkteerata.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Voi olla,että annetaan nesteenpoistolääke.Itse olen saanut lääkkeenä nesteenpoiston polveen kun en ole antanut punkteerata.(toinen polvi lapsena urheilun tiimoilta punkteerattiin ja keräsi nestettä uudelleen ja uudelleen.Siksi en antanut toista punkteerata.

Sain lääkäriajan. Aion kyllä pyytää tuota nesteenpoistolääkettä, en tosiaankaan anna punkteerata! :/

Yhteistyössä