Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

Hei taas koko poppoolle!

Lukion pakollinen liikunta 2 uhkaa muodostua mulle hyvin kevyeksi, koska liikunnanopettaja oli sitä mieltä että lihaskuntotesti ei ole hyväksi raskaana ollessa, eikä tonniviissatasen juoksu, eikä myöskään jalkapallo, saati sitten pesäpallo.. Myötäilin tietty kovasti, ehdotin itseä tuomariksi jopa :saint: :LOL: En siis vois olla enempää onnellinen, sain siunauksen istua katsomossa varpaita heiluttelemassa jos olo alkaa tuntua tukalalta.. (t. Maailman Suurin koululiikunnan inhoaja) Voi kun matikan opettajakin sanois että kokeen suorittaminen saattaa olla raskaana ollessa liian stressaavaa :saint:

Kukahan se oli joka kyseli niistä kihloista.. No kuiteskin, me ollaan oltu nopeita ja ehitty naimisiin jo :heart: Viime kesänä oli pienet häät joissa vieraana oli vain lähisukulaiset :)

Mies lähti taas eilen reissuun ja tuntuu vähän orvolta olla yksin kotona. Vaikka oonhan minä tottunu kun se on aina 10pv kotona ja sitten 10pv töissä, mutta se vaan tuntuu niin ankeelta kun se on ruotsissa töissä eikä kauheena raski soitella :( Mutta toisaalta tykkään tuosta sen työstä kun se on sit aina kivan pätkän ihan kotona vaan, ihan niinkun olis vähän väliä joku loma menossa :) Vaikka valitettavasti koulua ei ole 10pv+10vapaata vaan ihan normaaliviikot mulla x)

Minä minä minä, taas oon kirjottanu vaan itestä hirveesti, ihan hävettää :ashamed:

Vielä sen verran MINUSTA ja mahasta että oottelen hirveesti vauvan potkuja, välillä tuntuu niinkun joku siellä liikkus.. Enemmänkin niinkun se kääntyis kun että potkaisis :eek:
 
Voih, himo taisi löytää minut!! :( minä kun luulin ettei minulle tulisi sitä jotain tiettyä, vaan tulipa kuitenkin olen jännännyt tässä n. viikon verran, että tuleeko niistä se kohde! :( Nallekarkit.. Tuun hulluks.. :( :headwall: :ashamed: PAKKO SAADA! :whistle: Oon koko yön haaveillu niistä enkä nyt siksi saa unta, varmaankaan, aina kun suljen silmät, nallekarkit hyppii silmissä! niin tyhmältä ku se kuulostaaki! :( :LOL:

eternal ja 10+1
 
Heissan taas! :wave:

Aika kuluu siivillä...päivät hurahtaa tosi nopeasti...MUt kun luin noita aikaisempia sivustoja teillä on näyttänyt menevän hyvin...sitä on sitten kirjoiteltu tosi paljon...no se on vain hyvä...

Meille kuuluu huononpaa...makasin tossa viimeiset kaksiviikkoa sairaalassa.ihan paikoillaan...alkoi supistella...mahaa koski tosi kovasti ja vauvan liikkeitä en tuntenut lainkaan..joten mentiin sitten kiireellä sairaalaan,mut sitten supistukset katosivat ja olo hiukan parani,....pienokainen olisi varmaan halunnut jo tulla,mut ei sit kuitenkaan...kaikkia kokeita ja tutkimuksia tehtiin,tarkkaa syytä selvittämättä...myöhemmin illalla ultrattiin ja kaikki oli lääkärin mukaan ok...jouduin kuitenkin jäämään tarkkailuun,ja tietysti täysin vuodelepoon...että näin...mut nyt taas kotosalla ollaan...kaikki kunnossa...ja vointi on nyt hyvä... :) kyl se säikäytti....

Mut mitäs teille muille kuuluu?? Mikä on vointinne laita? Kuinkas odotus aika on muilla mennyt? Onkos sitä tullut osteltua uudelle perheenjäsenelle kaikenlaista?
Meillä ainakin,mut tuo viime viikkoinen juttu,sai kyl hetkeksi pysähtymään...eikä niin suurella innolla enää kaikkea ihanuuksia ostele...kun ei sitä tiedä kuinka tässä vielä käy...jossei me sitä nyyttiä saadakkaan? :|

Mutta voikaa hyvin ja palaillaan taas kun joudetaa:) :hug: :hug:
 
moikka!

äippä90 onneksi pikkuinen päätti vielä pysyä masussa. :hug: mitkä' viikot sulla on nyt menossa?? varmasti säikäyttää tuollainen! toivottavasti kaikki menee hyvin.

tuun illalla lisää kirjottelemaan :) nyt pitää vielä kauppaan lähteä ja ulkona vois käydä kun on niin hyvä ilma :)
 
taitaa viikonlopuksi aina hiljetä tää meijän pino :)

mä oon (kerranki) ollu menossa koko viikonlopun ja nyt kyllä jaloissa huomaa. Ollaan tuon miehen kanssa shoppailtu nyt ihan urakalla tän kuukauden aikana. ollu tosi paljon ylimäärästä rahaa, ja nyt viikonloppuna käytiin ostamassa lipasto makkariin minne saa vauvan vaatteet ja sitten olkkariin ostettiin sellanen senkki juttu. sitten lauantaina sain mieheltä synttärilahjan oli tosi ihana sellanen kalevala koru, kielo nimeltään. hopeinen kaulakoru. yleensä en pidä noista kalevalakoruista mutta tuo on kyllä kaunis minun mielestä. :)

noh kuitenkin. tänään tuli sitten oikein urakalla huonoja uutisia, miehen työpaikka on ilmeisesti menossa konkkaan. :S eli siis työt sillä loppuu ihan näinä viikkoina. oikeasti tämä tuli aivan niinkuin salama kirkkaalta taivaalta. mä oon jo aivan paniikissa että kerkeekö se löytää uutta työpaikkaa ennenkuin tuolla loppuu työt. se on nimittäin niin paskaa jos se jää edes pariksi viikoksi työttömäksi, menee talous hetkeksi aivan sekaisin. (kun niitä työttömyysrahojahan saa tunnetusti odotella.. ja muutenki.. ) ja nyt tympii kun ollaan shoppailtu nyt kesällä kauheesti kaikkea. olisi pitänyt säästää enempi. oikeesti mua niin tympäsee kun miksi ne ei voi etukäteen ollenkaan edes vihjata että hei nyt menee firmalla huonosti.. onneksi mulla on tällä viikolla monta päivää töitä ja nyt kun tuli tieto tuosta, niin kysyin pomolta olisiko minulle vielä pariksi viikoksi töitä sittenkin. kun alunperin oli tarkoitus että mulla nyt keskiviikkona olis viimeinen työpäivä kun työvuorolistat on sinne asti tehty. mutta koitan vielä pari viikkoa (ä-loman alkuun asti) siis jaksaa painaa töitä :| kauhee stressi iski. miten näin voi käydä. ja toivottavasti tämä tilanne selviää. :/

ihana viikko tiedossa, mulla on joka päivä töitä 5.30-13 ja miehellä 14-22 eli ei nähdä ku sängyn pohjalla toisiamme :S suoraan sanottuna mä toivon että nämä pari viikkoa mitä oon vielä töissä menis nopeaa kun oon ihan loppu. tänäänkin töiden jälkeen oon nukkunu ja nyt istunu tässä koneella. mulla on joka paikka ihan tosi kipee ja jalat turvoksissa.

kauhea valitus. mulla on tosi huono päivä tänään. on niin kauhea ilmakin ettei mitään viitsisi tehdäkkään.

paukkuli rv 31+6
 
nonni! muutama yritys tuohonkin vaadittiin. meinas jo hermot kiristyä mutta pakko oli saada tuo kuva nyt tähän kun kerta alotinkin :kieh:

mikähän tässä meidän netissäkin taas vikana. hidas ku mikäki. meinaa hermot kiristyä :D

ja tänää otettu kuva :) aika tumma mutku kun otin salaman kans kuvaa niin tuossa peilissä näky niin selvästi kaikki pienetkin läntit :D

niin ja ihanat jenkkakahvat kasvanu mulle. leviää tasaisesti tuo massa näköjään mahaan, selkään, pyllyyn, reisiin ja tisseille. mä kun olisin toivonu että mulle kasvais pelkästään selllanen pallomaha, ei muualta leviäis :LOL:
 
paukkuli Mulla levis myös maha, selkä, pylly, reisi ja tissit :D Ja nyt kun vauva maha on poissa, niin pieni pömppis ja sit edestä päin mun maha näyttää ns. leveeltä :D |O
Mulla tuli myös arpia reisiin, pyllyyn, mahaan, kylkiin ja tisseihin.. että jippii! :D
no mutta hyvin ovat vaalenneet, ehkä jos vielä laihdun kehtaa rannallekkin mennä.. ( huom. mun maha repes ihan totaalisesti! )

Mites teillä muilla odottajilla, onko tullut arpia ?
 
missä kaikki ovat..? ;)

majj mulla ei vielä ainakaan kovin paljoa oo tullu arpia. pikkusen tuonne ihan mahan alle, minne ei itse nää kovin helposti. peilistä kyllä näkee kun vähän mahaa "nostaa" :LOL: mutta luulenpa että' niitä tässä nyt pikkuhiljaa alkaa tulla, kun kutisee vatsanahka ja sillai kiristelee.. noh eipä tuo niin haittaa, harvoinpa sitä tulee muutenkaan bikinit päällä hilluttua B) silloinkin yleensä' mökillä yms. en kovin usein käy missään rannalla tai kylpylässä kun en kovin hyvin osaa uida, pinnalla pysyn mutta aika heikosti :D tää on mun salaisuus. aina yläasteellakin lintsasin uinnista just tuon takia. vaikka muuten oon aina ollu tosi liikunnallinen ja harrastanut koko elämäni jotain urheilua niin tuo uinti ei oo koskaan onnistunu.

miten majj teillä on menny tytön kans? onko kovasti jo kasvanut?


paukkuli rv 32+0 :) enää 8viikkoa laskettuun aikaan :heart:
 
Helou! :heart:

paukkuli paljon voimahaleja sulle :hug: Mun mielestä teit tosi hienon teon kun jäit vielä töihin ison masun kanssa, susta se saattaa tuntua ihan itsestään selvyydeltä että pakko on jäädä tienaamaan, mutta moni on niin itsekäs ettei edes tajuaisi ajatella tuolleen vaan syyttäisi miestä työpaikan menetyksestä :eek: En itse kyllä koe olevani tuollanen itsekäs liero, mutta tunnen jonkun joka on :kieh:


Viikkoja tänään 16+5 mulla, saatan ehkä tuntea jotain liikkeitä, mutta en sittenkään oo varma oliko vai eikö ollu kun tuntuu joku plupsaus mahassa :)



[/b]majj Sillon kun elämä on kiireistä ja tekemistä on paljon niin minulla laskee monesti paino, mutta sillon kun on tasanen ja rauhallinen vaihe menossa niin paino nousee. Nyt tätä tasaista ja mukavaa eloa on jatkunu jo vuoden verran niin painoa on kertyny melkeen kymmenen kiloa :ashamed: kyllähän se on tiedossa että paino lähtee vain liikuntaa lisäämällä ja syömistä vähentämällä. Mun raskauden aikainen taktiikka on se, että yritän saada painon nousun pysymään hallinnassa. Menestys on ollut suht heikkoa.. Paino on noussut jo yli 3 kiloa lähtöpainosta, ja tosiaan 17. viikko menossa vasta :p

Vielä pitäis 3 päivää pinnistää koulussa tälle viikkoa ja sit pääsis viikonlopuksi Katinkultaan :D saa nähä millanen paikka se on, me mennään sinne kahdestaan miehen kanssa.. Tuumasin sille puhelimessa että vaihtoehdot taitaa olla aika vähissä, kylpylää ja ulkoilua eli lenkkarit mukaan :) Toivottavasti sää sallis edes pikkusen ulkoilua.

Sain ostettua rattaat meidän tulevalle pikkuselle :) Löyty halvalla käytetyt teutonian rockyt (-04) oulusta. Piti maksaa vain 125e ja sain kyllä hyvät kärryt, siistit, vähän nepparit revenny parista kohdasta, mutta korjaan sen helposti itse. Oon myös käyny ostamassa ensimmäiset vaatteet vauvalle, ne pienet vaatteet on kyllä aivan sulosia, mutta mahtaako ne edes mahtua sellaset 56cm vaatteet kun ne näyttää NIIN pikkuruisilta :D

Kävin töissä viikonlopun vaikka olinkin jo päättäny että en sekaannu koko työhommiin nyt kun on koulua. Viikonloppu menikin sitten nopeesti ohi, ja oli kyllä raskasta hommaa. Olin siivoomassa yhellä orjapiiskurifirmalla ja selkä tuli niin kipeesti että kövelin vielä eilenkin niinkun joulupukki :LOL:
 
En ole minä kaksikymppinen enkä alle, mutta kolmekymppinen ja vähän päälle. Jotenkin eksyin teidän sivulle ja syy. Itse olen saanut esikoiseni 20-vuotiaana ja olen ylpeä siitä :heart: Äidiksi kasvetaan lapsen myötä. Minusta on ihanaa että tänä päivänä on tällaiset sivut missä voidaan jakaa tunteita. Ei silloin ollut. Sain kyllä kohdata jos jonkinlaista arvostelua nuoresta äitiydestäni, neuvola tätikin ehdotti aborttia, vaikka asuin ja elin parisuhteessa (ja elän edelleen)

Muistakaa olkaa ylpeitä itsestänne, 10 vuoden päästä saatte istua vanhempain illoissa ja saate olla ylpeitä. Lapset tulee silloin kun on sen aika ja jokaiselle se on yksilöllistä.
Minä poden vauvakuumetta vaikka lapset ovat jo melko isoja ja vielä taidan keritä jos vaan onni
on myöden.

nautinnollista masumatkaa teille kaikille :heart: :heart:
 
Heippa kaikille!

Hengissä ollaan, kaikki on sujunut hyvin,ei mitään aikaisemapaan oireiluun liittyen...hyvä sinänsä...en halua sitä pienokaista vielä tähän maailmaan,vaikka se saattaisikin selvitä..mutta riskit ovat suuria...Täällä tosiaan on ollut hiljaisempaa,mutta on jäseniäkin...ainakin Paukkuli hyvä et pidät meidät ajan tasalla, ja kannustat/muistutat meitä kirjoittamaan..No olen nyt ollut täs pari viikkoa vielä sairaslomalla kotona..en kouluun jaksanut mennä hillumaan...iso pino koulutöitä kyl odottaa tuossa pöydällä..:) :LOL:
No tehdään kun jaksetaan..ensi viikol pitäs jo varmaa mennä kouluun...mutta titysti voinnin mukaan...kävin tänää siel kyläilemäs..ja kaikil oli jo ikävä...kiva kun meillä on niin hyvä luokkahenki...no katsellaan mitä tuleva tuo tullessaaan...

Mites teille kuuluu ja kuinka olette voineet?

Paukkulille paljon haleja ja jaksamista :hug: välillä elämä on rankkaa...olen nyt rv26..maha kasvaa pikkuhiljaa...sinulla oli ihana masukuva...:)kiitos


No voikaa hyvin..... pitää mennä...tullaan taas kun joudetaa....:)

:heart: =) =)
 
moikka

äippä90 hyvä että tilanne on tasoittunut ja vauva on siellä masun suojissa, ja toivottavasti pysyykin siellä kasvamassa vielä :) joo ja koitan aina kirjoitella tänne ja houkutella muitakin kirjoittelemaan, kun tarviin todellakin juttuseuraa ja vertaistukea nyt, tuntuu että kaikki ystävät on niin eri elämäntilanteessa. ja tuntuu ettei niillä seura kiinnosta.

mam2be jep en mä mun miestä mitenkään voi syyllistää, kun firma meni konkurssiin. sillehän se ei voi yhtä'än mitää. eri asia jos se olis esimerkiksi jotenkin perseilly töissä ja saanu potkut. sitten en kyllä asiaan kovin tyynesti suhtautuisi. :D mutta kyllä tuo on niin vastuuntuntoinen mies loppujen lopuksi ettei tuollaista pääsisi edes käymä'än. niin ja huippuja uutisia, se sai hommattua jo uuden työpaikan. ei oo kyllä vakituinen homma ainakaan aluksi, 4kk kestäisi. mutta kokopäivätyo. ja mikä parasta päivätyö. eli ei enää kolmivuorotyötä, ihanaa. heti parempi mieli tältäkin kantilta, kun asiat alkaa hoitumaan.

kyllä minulla tänäänkin työpäivän päätteeksi tuntui että huh huh kantaakohan mulla jalat enää. mutta kummasti kun nukuin päikkärit niin olo helpotti ja piristyin jopa niin paljon että kävin lenkillä :D kun mulla oli mun vanhempien auto nyt alkuviikon lainassa kun meni meillä työajat niin ristiin ukon kans että piti lainata toista autoa. kävin palauttamassa tänään sitte sen auton ja kävelin mun vanhempien luota kotiin. (varmaan joku 2km matkaa) mutta mulla meni varmaan valehtelematta 45minuuttia siinä matkassa. kauhean hitaasti etenin kun enää tahtoo olla sellaista hidasta taaperrusta tuo kävely. mutta ei haittaa, oli hyvä ilma ja sainpahan vähän liikuntaa. hikikin tuli, sitten tulin kotiin ja kuorin itelle varmaan puoli kiloa porkkanoita ja makoilin sohvalla katsomassa salkkareita ja napostelin niitä porkkanoita. :) oon nyt vähän koittanu rajottaa tuota mun herkkujen syömistä kun tuota painoa on jo ihan tarpeeksi kertynyt. kaupastakin ostanut aina kauheesti hedelmiä ja vihanneksia, niitä sitten pahimpaan naposteluhimoon syönyt. oon tosi ylpeä itsestäni kun tänään ollut nuin reipas! kyllä sitä ihmiselle voi pienestä asiasta tosi hyvä mieli tulla. :) huomenna on vapaapäivä ja saan nukkua niin pitkään kuin haluan. oon tosi hyvällä tuulella tänään. pitkästä aikaa, tuntuu että oon varmaan viikon ollu jo pahalla päällä. kauheen äkkiä hermostunut tuolle ukon ketaleellekkin pikkuasioista... (kuten kun se ei avaa ikinä kaihtimia jos hän on päivän kotona ja mä poissa) siitäkin sain raivarit :LOL: .... oliskohan näillä hormooneilla jotain tekemistä asian kanssa... :snotty: pitäisköhän mun vähän helliä sitä kun se tulee kohta töistä, tekis jotain hyvää ruokaa ja vähän hemmottelis toista, kun ei oo kiire nukkumaankaan tänä iltana. mä luulen että oon sen verran sille velkaa näistä raivareista :saint:

mam2be ja äippä90 saako udella mitä koulua käytte? oliko mam2be lukiossa, vai muistelenkohan ihan väärin..? :)

jos sitä menis nyt sitten sitä ruokaa tekemään ennen kuin se yks ukkeli tulee kotiin. :heart:

ah niin, ei oo vieläkään kuulunu triplestä mitään..`? toivottavasti kaikki on kunnossa... taisin kattoa sen profiilistakin että olis kirjautunu viimeksi 4.8.

paukkuli rv 32+1
 
mam2be Mäkin oon käynyt katinkullassa aikoinaan :p mutta en hirvesti muista siitä :D ja vaatteista, kyllä ne 56 menee, voipi olla jopa vähän isojakin pari ekaa viikkoa ;) Niin pieni ne vauvat on! Tuli mieleen että meijän julialla on vielä jotain kapphallin ja lindexin vaatteita jotka ovat kokoa 56 ja menee päälle. Toisin kun h&m:n 56 ovat aikoja sitten jäänyt pieniksi. :)
Muuten meilllä 62 koon vaatteet käytössä.

paukkuli Muistan kanssa kuinka viimesillä viikoilla kävely oli yhtä tuskaa ja hidasta kuin mikä! :D
Vauvan kanssa menee edelleen hyvin ei voi kyllä valittaa yhtään! Helpommalla olen päässyt kun mitä kuvittelin, kasvaa tosi nopeaa, ei enään tunnu miltään vasta syntyneeltä :( :D ja nyt on jo ikää 2,5kk odotan että parin viikon päästä on 3kk neuvola ja toinen saa rokotteen. Julia on myös oppinut nukkumaan vihdoin parvekkeella vaunuissa.

 
hellou taas mie täällä jorisen tylsyyksissäni. :D

tänään olikin aikanen herätys, kun piti sinne sokerirasituskokeeseen (taas) mennä. kaikki arvot oli taas oikein hyviä, jospa ei tarvis enää kolmatta kertaa käydä aamua siellä istumassa. sitten vielä sen perään mulla oli neuvola-aika. meinas jo nälkä olla hirmuinen kun sieltä pääsin sitten.
neuvolassa kaikki silleensä ok, sf-mitta ei ollu 2viikossa kasvanu ku 0,5cm muttei sen kyllä tarvikkaan kun ihan yläkäyrän yläpuolella menee vieläkin silti :snotty: toivottavasti ei ennakois kovin suurta vauvaa. painoarvioon pääsin ja se tehdään 3-4viikon päästä. ja hih itsellä oli tuo elopaino päässy VÄHÄN nousemaan :/ melkein 1kg /viikko. nyt sitte siis herkut pois. kaupastakin ostin ihan kauheesti hedelmiä ja vihanneksia pahimpaan naposteluhimoon. ja pepsi maxia, siitä en luovu! joka viikonloppu täytyy ostaa yks pullollinen sitä :)

mulla alkanu supisteleen (ainakin luulisin et ne on supistuksia :D ) jonku verran ja itse oon pitäny ihan vaarattomina, niin mainitsin sitte niistä ja kuvailin oireita neuvolantätille niin se sanoi että kun mulla on ens viikko vielä töitä niin heti jos alkaa työpäivän aikana, tai jälkeen supistelemaan niin laittaa aamulla vaikka viesti sille ja jäädä kotiin. kirjottaa sitten saikkua. täytyy nyt kattoa ens viikolla miten menee. alapäätä tai aivan niinku sitä alapään luuta on alkanu vihloon ihan kauheesti. varsinki kun makoilee ja yrittää nousta tai kääntyä. ja ens viikolla jos tulee nuita oireita niin pitää varata sitte lääkärille aika että se katsoo onko paikat alkanu aukeen tai se kohdunkaula vai mikä lie, lyhentynyt.. kun tuo vauvakin on kuulemma jo tosi alhaalle asettunut. :) onneks on pääalaspäin siellä.
mutta mä en jotenkin jaksa uskoa että se rupeis ennen aikojaan syntymään. mulla on koko ajan ollu sellanen tunne että se kyllä pysyy siellä visusti laskettuun aikaan saakka ja ylikin. ihan varmasti pysyy niin kauan että mä alan jo tuskastua sitten. :LOL:

täytyisköhän nukkua päikkärit kun 7 piti jo herätä.. nukuttais kyllä pikkusen :)

ainii ja majj ihana että vauvan kanssa arki on sujunu ongelmitta, ja sehän alkaa olla jo iso tyttö kun kolme kuukautta kohta :) minkä verran jaksaa tuon ikäinen vauva "seurustella" vai nukkuuko vielä suurimman osan päivästä?

musta tuntuu et mä oon ihan tietämätön näissä vauva-asioissa. tulee vähän avuton olo välillä. mutta toivottavasti sitä sitten oppii ja kyllä ne vissiin siellä sairaalassakin jonkin verran opastavat imetyksessä ja muussakin vauvan hoidossa? ainakin näin olen kuullut..

mut nyt mä meen tulkaahan välillä muutki jutteleen ja kertomaan vointeja ja kuulumisia.

paukkuli rv 32+3 :heart:
 
Hei vaan pitkästä aikaa! :)

Olen kyllä käyny melkeen joka päivä täälä katsastamassa kirjotuksia vaan en oo kerenne ( viittiny) kirjotella. :ashamed: hyi minä ! meillä vauva-arki tuppaa olemaan välillä liiankin tylsää :D Tai sit varauduin vaan siihen,et meijän ukkeli ois semmoi mikä huutais yötä päivää. Poitsu nukkuu yöt hyvin (mitä nyt muutaman yön on tähän mennessä ollu vähän levottomampia) mutta muuten olen saanut nukkua viime aikoina 7tunnin yö unia !:)
Viikon päästä olis ristiäiset :) saa meijän poitsu vihdoin nimen :heart:

Hankittiin uus koirakin tässä välissä ,voi meitä. toinenkin koira on vielä pentu,mutta liian helppo semmonen*koputtaa puuta* no nyt on silläki kaveri ja mulla lenkki kaveri,ku ei tuost meijän toisesta koirasta oo lähtee juoksu lenkeille:D on sen verta tuhti kaveri :LOL: me ollaan vähä turhankin koira immeisii :D mitenkäs te muut,onkos teillä talossa elukoita ? =)

Paukkuli Tuo sun masus on ihana :) tathoo oman mahan takas :) kivempi,ku tää nahka reppu roikkumassa tässä eessä. :x

Majj Mä olen tiputtanut mun raskauskiloja ihan vaan lenkkeilemällä noitten koirien kaa ja imettämällä :D Vaikka samalla tavalla mätän kaiken maailman herkkuja ,kun odotus aikana . Pahapaha. täytyis varmaan sitä herkuttelua ite vähä ruveta vähentämään :ashamed:

mut nyt taas touhottaa .

Yritän olla vähän ahkerampi kirjottelee.

Nuorimamma ja pikku-ukkeli 1,5kk
 
nuorimamma Kyllä mäki vielä imetän ja vaunuttelen mutta ei :D No nyt on vielä se 5kg jäljellä. mutta tuskinpa edes pääsen enään niin laihaksi kuin ennen :D Paljonko sulla tulikaan yhteensä kiloja ja paljonko on jäljellä? Jos saa udella :whistle: :)
Teilläpä nukkuu poika jo hyvin! :)

paukkuli Kyllä meillä jaksetaan aina noin 2h seurustella ja sen jälkeen vähän ennakoin ja laitan päikkäreille ettei yliväsymys iske. Ja 3 päikkärit meillä nukutaan päivässä eli nukutaan aina 1½-3h ja sit valvotaan ja taas nukkumaan. Ja iltasin mennään siinä 21:30-22:00 nukkumaan ja n. kerran yössä syödään joskus kaks. Tietenki riippuen paljonko on iltasin syöny.
 
majj mulle tuli sellaset 23kiloa odotusaikana, tosin loppuvaiheessa turvotuksen olis voinut merkitä +++++ :LOL: mut pari viikkoa synnytyksestä mull oli tippunu vähä reilu kymmenen kiloa ja nyt en oo ees käyny vaa'alla:D ku ei semmosta omisteta,mut mahun jo ihan omiin housuihin joten ei nuita kiloja hirveesti pitäis olla jäljellä :D tosin tissit tuntuu tuovan sitä painoa joten tuskin ihan alku painoon pääsen :D mutta ei haittaa oon tyytyväinen näin. Paitsi tuo maha pussukka :kieh: noo kaikki aikanaan. :)

 
nuorimamma No aika sama tilanne mulla :D norm. housut yms menee päälle mutta silti tuijon liikaa mitä vaaka sanoo.. Ehkä jätän tän murehtimisen hetkeks aikaan :D Minkä kokonen teijän poika jo on :) ?
 
Heippa kaikille!
Tulin moikkaamaan ja katsomaan että uskallanko vielä tänne tulla.Itse testasin viime yönä ja tänään aamu päivästä :D :D heh heh,kauhee into päällä. Mut juu plussahan sieltä pärähti.Vielkää en oikein usko todeksi,varmaan kaikista tuntunut siltä eka kerralla.
Ai niin eli olen vm90 ja tammikuun lopulla täytän 19 :)
Ja näin alussa vasta olen ja silti tänne änkesin :D
3+5
:heart:
 

Yhteistyössä