moikka
äippä90 hyvä että tilanne on tasoittunut ja vauva on siellä masun suojissa, ja toivottavasti pysyykin siellä kasvamassa vielä
joo ja koitan aina kirjoitella tänne ja houkutella muitakin kirjoittelemaan, kun tarviin todellakin juttuseuraa ja vertaistukea nyt, tuntuu että kaikki ystävät on niin eri elämäntilanteessa. ja tuntuu ettei niillä seura kiinnosta.
mam2be jep en mä mun miestä mitenkään voi syyllistää, kun firma meni konkurssiin. sillehän se ei voi yhtä'än mitää. eri asia jos se olis esimerkiksi jotenkin perseilly töissä ja saanu potkut. sitten en kyllä asiaan kovin tyynesti suhtautuisi.
mutta kyllä tuo on niin vastuuntuntoinen mies loppujen lopuksi ettei tuollaista pääsisi edes käymä'än. niin ja huippuja uutisia, se sai hommattua jo uuden työpaikan. ei oo kyllä vakituinen homma ainakaan aluksi, 4kk kestäisi. mutta kokopäivätyo. ja mikä parasta
päivätyö. eli ei enää kolmivuorotyötä, ihanaa. heti parempi mieli tältäkin kantilta, kun asiat alkaa hoitumaan.
kyllä minulla tänäänkin työpäivän päätteeksi tuntui että huh huh kantaakohan mulla jalat enää. mutta kummasti kun nukuin päikkärit niin olo helpotti ja piristyin jopa niin paljon
että kävin lenkillä kun mulla oli mun vanhempien auto nyt alkuviikon lainassa kun meni meillä työajat niin ristiin ukon kans että piti lainata toista autoa. kävin palauttamassa tänään sitte sen auton ja kävelin mun vanhempien luota kotiin. (varmaan joku 2km matkaa) mutta mulla meni varmaan valehtelematta 45minuuttia siinä matkassa. kauhean hitaasti etenin kun enää tahtoo olla sellaista hidasta taaperrusta tuo kävely. mutta ei haittaa, oli hyvä ilma ja sainpahan vähän liikuntaa. hikikin tuli, sitten tulin kotiin ja kuorin itelle varmaan puoli kiloa porkkanoita ja makoilin sohvalla katsomassa salkkareita ja napostelin niitä porkkanoita.
oon nyt vähän koittanu rajottaa tuota mun herkkujen syömistä kun tuota painoa on jo ihan tarpeeksi kertynyt. kaupastakin ostanut aina kauheesti hedelmiä ja vihanneksia, niitä sitten pahimpaan naposteluhimoon syönyt. oon tosi ylpeä itsestäni kun tänään ollut nuin reipas! kyllä sitä ihmiselle voi pienestä asiasta tosi hyvä mieli tulla.
huomenna on vapaapäivä ja saan nukkua niin pitkään kuin haluan. oon tosi hyvällä tuulella tänään. pitkästä aikaa, tuntuu että oon varmaan viikon ollu jo pahalla päällä. kauheen äkkiä hermostunut tuolle ukon ketaleellekkin pikkuasioista... (kuten kun se ei avaa ikinä kaihtimia jos hän on päivän kotona ja mä poissa) siitäkin sain raivarit
.... oliskohan näillä hormooneilla jotain tekemistä asian kanssa... :snotty: pitäisköhän mun vähän helliä sitä kun se tulee kohta töistä, tekis jotain hyvää ruokaa ja vähän hemmottelis toista, kun ei oo kiire nukkumaankaan tänä iltana. mä luulen että oon sen verran sille velkaa näistä raivareista :saint:
mam2be ja äippä90 saako udella mitä koulua käytte? oliko mam2be lukiossa, vai muistelenkohan ihan väärin..?
jos sitä menis nyt sitten sitä ruokaa tekemään ennen kuin se yks ukkeli tulee kotiin. :heart:
ah niin, ei oo vieläkään kuulunu triplestä mitään..`? toivottavasti kaikki on kunnossa... taisin kattoa sen profiilistakin että olis kirjautunu viimeksi 4.8.
paukkuli rv 32+1