Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

No ei, olisi ollut kivaa jos ei olisi ainut nuori sielä synnärillä.. Luin just toukomasuista mitä kirjotit, ja mietin itekki samaa ! :D Kun en mitään ole tuntenut kun niitä menkkakipuja ja silti paikat auenneet.. ja nyt taas supistelee, mut väli on jotain 10-15 minuuttia :D
 
tulin siis nostelemaan :)

ihana kun teillä jo noin lähellä synnytys. pääsette tutustumaan masun asukkiin ihan pian. :) Mä en vielä osaa edes ajatella koko synnytystä. noh kerkeäähän sitä sitten lähempänä jännitellä.

Haluttais lähteä jo katseleen vaunuja. Jos sitä näin etukäteen kävis katselemassa, niin kerkeäisi säästääkkin, jos ei halvalla mieluisia löydy. Tuskin kuitenkaan raskitaan kovin hintavia ostaa, mies on niin pihi. :D ja kaikkea pitää niin kauan harkita ja vertailla hänen mielestään, että meinaa hermo mennä. Mies on jo vuoden etsinyt meille uutta autoa, eikä mikään tunnu kelpaavan, totta se on niin rakastunut tuohon meidän rotiskoon. Mut mä oon kyllä nyt painostanut että ennen vauvan tuloa uusi auto ostetaan. onhan se tietenkin fiksua rauhassa miettiä isoja hankintoja, mutta itse kun olen vähän hätäisempi tapaus. :D

Sain sitten varattua sen uuden neuvola-ajan ensi viikon tiistaille. ja tuntuu niinkuin olisi siihen vielä ikuisuus. tahtoisin jo kuulla vauvan sydänäänet. ei olla siis kertaakaan niitä kuunneltu, kun ultrattu joka kerta. Ja mä päätin että nyt jos kaikki on ok ja vauvan sydämenlyönnit kuuluu ni en enää peittele tätä raskautta. Tympii aina joku löysä huppari vetää päälle kun menee ihmisten ilmoille. eikai tässä vaiheessa voi enää pelätä keskenmenoa. Jos jotain tapahtuu niin sitten sille ei voi mitään. Sitähän ei ikinä voi tietää mitä elämä eteen tuo.


väsyttäisi jo.. vaikka nukuttiin miehen kanssa 2 tunnin päivunet tänään. oli mukava peittojen välissä kuorsata yhdessä, se on sitä meidän laatuaikaa :heart:

Voikaahan hyvin kaikki masujen kanssa! :)
 
Ihana ketju! Oispa tällanen ollut pari kk sitten. :)
Kirjotan hiukkasen itsestäni, vaikka olenkin nyt jo 20 ja saanut lapsenkin.
Eli täytin viime vuoden lopulla 20, joten suurimman osan odotuksesta olin kuitenkin vielä teini. Tammikuussa sain pikkuisen pojan, kuukautta etuaikaan. Poika voi muuten hyvin, paitsi kun hänellä oli jo ensimmäisessä ultrassa todettu gastroskiisi, eli suomeksi reikä vatsassa ja tavaraa ulkona.
Loppujen lopuksi oltiin 2kk ja 1vko sairaalassa, kun hänelle tuli kaikenlaisia ylimääräisiäkin ongelmia. Nyt kuitenkin kotona oltu jo pitkältä tuntuva tovi! :)
Minulla mies on 33, ja kuvioissa yhä mukana.
Vanhemmille kertominen oli aika helppoa, koska tulen toimeen omieni kanssa mainiosti. Iloisia olivat kummankin vanhemmat. Naapurin tädit kuulema ovat päivitelleet nuorta ikääni, mutta innoissaan he ovat Valentinia ny katselleet kun olen käynyt tapaamassa.
Tosi hyvin on kaikki mennyt alun vaikeuksien jälkeen, tosin rahaa toki voisi olla enemmän.. Mies kun on jonkunasteinen muusikko, mikä tietysti hyvin harvoin on tuottava ammatti (isääni koko ikäni katselleena näin sanon :D). Eikä ä-rahat mitkään huimat ole minullakaan, vaikkei minimit onneksi sentään.

Tsemppiä kaikille! Ihanaa että meitä vähän nuorempia kuitenkin on, itseäni pelottaa jo ajatus kaikista äiti-lapsiryhmistä koska luultavasti kaikki muut äidit ovat kuitenkin paljon vanhempia (hmm, ennakkoluuloja, tiedän... :D ) ja ihan eri elämäntilanteissa.
 
Moi! Täältä tulee yksi nuori mukaan odottelemaan =)

Täytän ensi marraskuussa 20 vuotta ja asun Helsingissä. Ja esikoista odottelen, laskettu aika on 6.10. Onneksi kesä menee yleensä niin nopeasti, ekaa kertaa toivon että syksy tulisi mahdollisimman nopeasti, vaikka nyt pitäisi nauttia omasta vapaa-ajasta. Meillä ei miehen kanssa ollu mitään ongelmia kertoa raskaudesta läheisille, vaikka tämä tulikin vahingossa. Meidän molempien vanhemmat ja mun isovanhemmat (miehen kaikki isovanhemmat ovat kuolleet) ovat kaikki ihan mielettömän innostuneita. Mun äiti on ostanut jo kaksi kuukautta sitten rattaat :LOL: .

Mun raskaus on mennyt tavallaan hyvin ja sit taas.... Ultrat ja sydänäänet on ollu loistavia, mutta nyt raskauden aikana oon luultavasti saannut rasitusastman luultavasti mun töistä. Joten mä teen nyt 5 tunnin työpäiviä, ärsyttää.

Vitsi ens viikolla ois toinen ultra kättärillä, kunpa saatais tietää sukupuoli. Hirveesti tekis mieli ostaa pinkkejä hörhelömekkoja :D , voi olla että huomenna tekis mieli ostaa kaikkia poikien juttuja. Miksen mä voi saada poikaa ja tyttöä, nyt heti! :D hohhoijaa...

Jaksamisia kaikille!
 
moikka vaan kaikki uudetkin :) kivaa saada lisää juttuseuraa :D Minäkin saan kovasti kuulla siitä,kun olen niin nuori (vasta 17) mutta en ymmärrä mitä se ketään haittaa. :eek: kyll kadehdin niitä ,jotka pääsevät ihan pian synnyttämään. En millää haluaisi olla kuumaa kesää isossa mahassa :D Minäkin ostin kyllä kaiken tosi nopeasti valmiiks kotiin.Ihan vaan ,ku en malttanut odottaa . Vaatteetkin tuli ostettua poika fiiliksellä,ku en mitenkään mahottomasti innostu vaaleenpunaisista pitsi jutuista,vaikka ne sieviä onkin. Ja onneksi se meidän pikkunen on nyt sitten todettu pojaksi,olisihan se ollut hirveää jos se olisi tyttö ja joutuisi pukeutumaan kuin poika :LOL: Kai sitä täytyy mennä koiran kans ulkoilee ,on vaan tullu niin hirvee koira kuume,ku on tuo hirviö koira ollut hoidossa,et tahtoisin oman koiran(tosin en pentua) mut saapa nähä mitä mies tuumaa.. toivotaan parasta,rakastan koiran kanssa ulkoilua :)
 
Hei vaan minunkin puolesta ja tervetuloa kaikki uudet jäsenet!

nuorimamma: Kivaa kun tiedät jo kumpi sieltä masusta on tulos:Se helpottaa,kun miettii ostosten tekoa,mut sinähän jo olet ostanutkin valmiix. Minä taas en halunnut tietää esikoisen sukupuolta,se oli ihana yllätys. Osasin kyl jostain vähän arvella et se tyttö olis,ja niin se olikin. Ostelin vähän kaiken värisiä vaatteita,ja sellaisia mitkä sopisivat kummallekkin.Vaunut sopivat kans kummalle vaa. Mut nyt ehkä haluan tietää kumpaa odotan. Katsellaan sit kun sen aika on.Minusta kans on ihana ostella poikien vaatteita,kun esikoiselle tuli niin paljon osteltua,pinkkejä,pitsejä ja sun muuta.Vaihtelu virkistää!
Huonon muistini takia,kysyn milloin sul on la?
Minulla on vasta marraskuussa.Niin pitkältä tuntuu tämä aika...
Kirjoitellaan taas! =)
 
heinäkuun 12:han minulla on la :) niin no eipä sinne marraskuuhunkaan mitenkään hirveä pitkä matka ole. Alku raskaus meni minulla ainakin hirmu nopeasti . nyt taas tuntu että aika on täysin pysähtynyt .. No ehkä jos pääsen lauantaina hakemaan meille sen koiran niin voin olla ja hössöttää sen kanssa :)
 
nuorimamma!
Olisi kivaa jos saisit sen koiran. Minkä ikäistä ja rotuista etsiskelet? Koita nyt saada se miehesi suostuteltua vai joko se suostui? Minulla kans esikoista odottaessa meni alkuraskaus nopeasti ja loppu tuntui kestävän ikuisuuden,se johtuu kun loppua kohti sitä alkaa ehkä odottaa niin innolla,ja jännitystäkin tulee lisää... Eihän sul ole enää edes pitkä aika,jaksaa vaan olla rennosti,eikä stressaa pienistä ja suurista asiosta. Niin kyllä se siitä. Hyvää jaksaa odottaa =)
 
No sekarotusen koiruuden minä kyllä tahon. Ne on aina niin omalaatusia :) Ja sainpa tuon miehenkii suostuteltuu,mut meille tulee sitten koira vauva . Tänään pitäisi yhdistä pennuista soitella ,että jos niitä pääsis vaikka katsoo (tosin sieltä lähtee varmasti joku mukaan,on ne sen verta sulosii kuitenkin kaikki ) :heart: En malttanut edes viime yönä nukkuu ,ku olin niin onnessani ! :LOL:
 
Kiitos kaikille ketkä tänne tervetulleeksi ovat toivottaneet!

äippä90: jouluvauva ja kesähäätpä hyvinkin, ja ihanaahan tää on :D vaikkei vauvaa ihan vielä ajateltukaan meille siunaantuvan, kun niin lyhyeksi jäi toi yritys. Emme kyllä valita :heart:

miina: huono olo jatkuu, en pysty syomään paljoa mitään, oksentelen joka päivä. Mut ei tää enää kovin montaa viikkoa, kai :D Duunista oon ollu koht viikon saikulla, mut tenteissä on silti käytävä yliopistolla. En vaan halua jättää niitä syksyyn, yritän ees selvitä. En usko et ens viikollakaan duuniin kykenen, mut yritetään me lohduttautua sillä, että oksentelu on tosi hyvä merkki vauvan kannalta. Mitä enemmän laattaa, sen paremmin raskaus etenee. :)
:heart:

DD ja pieni enkeli 7+4 :heart:
 
Paukkuli me ostettiin meidän vaunut: www.vaunula.fi ja edulliset ja hyvät on! Moni on kyllä kehunut, meillä on tua F 7 malli, ja hintaa oli se 290e eli todellakaan mikään paha hinta noilla vaunuille! :) Niin ja mitkä viikot sulla onkaan nyt menossa??
norde Mekään ei tiedetä sukupuolta ja toisena päivänä huvittais ostaa hameita ja toisena taas ihan poika vaatteita :D

Täällä senkun supistukset jatkuvat! Tää on nyt neljäs päivä, eilen tuli jo reilu tunti 5min välein, mutta aina laantuvat yötä myöten :| Ja aamulla heräsin jo melkeen pettyneenä etten sitten ollut synnyttämään päässyt :D
Jospa se tästä pikku hiljaa.. Keskiviikkona oli vimppa lääkäri ja paikat edelleen 2-3cm auki ja kanavaa reilu 1cm jäljellä. Lääkärikin oikein nauroi ettei muista koska olisi viimeeksi nähnyt ensisynnyttäjää näin kypsillä paikoilla, ja oli varma ettei kyllä laskettuun aikaan mahassa pysy, olisikin oikeassa! Äitienpäivänä olis hyvä päivä synnyttää ;)

maj ja 37 + 0 :heart:
 
Heissuli vei! Mitenkäs äitienpäivä sujui? Minä makasin koko viikonlopun kipeänä sängyssä. Oli aika kurja. No selvisinhän siitä. Nyt on taas rankka työviikko edessä. Toivottavasti teil menee ihan hyvin, ja vointeja! :hug: =) :heart:
 
Moi vain! :)

Äitienpäivä meni siinä, käytiin mun vanhemmilla ja sitten täytyikin lähteä töihin.

Ainiin ja me kerrottiin vanhemmille.. ;) vihdoinkin. miehen puolelta ottivat tosi hyvin. mut mun vanhemmat... isän reaktiota en edes ole kuullut ja muutaman viikkoa täytyy nyt antaa pölyn laskeutua. se on vähän sellanen. Äiti nyt otti asian hyvin, ei mitenkään riemusta hyppinyt mutta heti rupesi puhumaan omista raskauksista ja mitä mun täytyy nyt ottaa huomioon ym.

nyt vaan jännäillään kuinka pitkään menee että miehen koko suku tietä'ä :LOL: (ne tuntien joku 2 päivää...)

eilen oli neuvolakin. ei mitään erikoista, kuunneltiin vauvan sydänäänet, katottiin verenpaineet ja mitatiin ja puntaroitiin. Joudun vaan nyt parin viikonpäästä siihen sokerirasitustestiin koska meillä on tosi iso sukurasite diapetekseen (mun äidillä eka raskaus diapetes ja nyt aikuisiän diapetes., mun mummolla oli ja mun miehen äidillä on se. ) ja sitten kun on mulla tuo paino noussu vissiin liian nopeesti ni heti laittavat jo nyt alussakin siihen :ashamed: vaikka en nyt tiiä, mulla on ihan alkupainosta noussu 6kg. ja nyt on rv19 että onko tuo nyt niin kamalasti... :D noh ei jaksa stressata, vauvan takia ne mut sinne laittaa.

mulla vielä melkein 4 viikkoa rakenneultraan, miks ne odotuttaa mua näin viime tinkaan asti. en malttaisi odottaa.

Tuli vaan mieleen että onko teillä miehet ollu mukana neuvoloissa ja ultrissa?

Meillä mies oli siinä ensimmäisessä' ultrassa ja tulee myös rakenneultraan mukaan. mutta neuvolassa olen ihan itsekseni käynyt, jo ihan miehen töiden takia ja jotenkin mielummin olen yksin käynyt.

Niin ja majj mulla tosiaan rv 19 nyt menossa.. oon katsonu netissä noita vaunuja mitkä tielläkin on ja vaikuttavat kyllä hyvilta ja ei ole kalliitkaan uusiksi vaunuiksi. Onkohan nuita missään kaupoissa myytävänä..? vai vain netissä. kun tahtoisin livenä kokeillä eka ennen ostamista. mutta mahtaa nuissakin olla palautusoikeus.

me päätettiin että 400e sijoitetaan vaunuihin korkeintaan. Mutta toki jos joltakin tutulta sais vaikka satasella hyvät ni ostetaan mielummin. nyt vaan ei oo kovin montaa tuttua jolla olis tilanne että myisivät vaunuja.. ja kyllä ne uudenkarheat vaunut vaan houkuttelee :)
oon ostellut jo pikkuisen vauvalle vaatteita. mutta täytyy nyt koittaa rajoittaa kun sitten kun vauva on syntynyt niin varmasti tekee mieli ostaa tytön- tai pojanvaatteita. että toivottavasti nuo neutraalimmat ei jää käyttämättä sitten. ja täytyy ostaa nuita ihan pienimpiä vain. kaikkia ihania pipoja ja bodeja ostellu.pöksyjä varmaan pitäs enempi katella. tykkään h&m ltä ostaa kun siellä on halpoja ja aika suloisia.

mites muut, joko olette vauva shoppailuun sortuneet? no te ainakin joilla alkaa olla synnytys jo lähellä niin olette hankkineet varmasti jo kaikenlaista. Mitä kaikkea tulisi olla valmiina ennen vauvaa? (tarpeellista ja tarpeetonta) ja sitten tietenki kertokaan myös mitä kaikkea on ollut vaan pakko ostaa kun on niin suloisia ? =) voin sitte näyttää miehelle ettÄ kato nyt en mä oo vielä ostanu paljo mitään ja tarvitaan vaikka mitä vielä! :LOL:
 
Heips vaan !

Mä jo mieteinkin ,et johan tämä ketju on hiljentynyt. Mutta enpä sitten itekkää saanut aikaseks kirjottaa . Meilläkin kaikki muut otti asian tosiaan ihan hyvin paitsi mun isä. Muutenkin nään sitä niin harvoin ,et eipä tuolla minulle niin merkitystä. Mut on aika hassu,et vaikka oon jo tän mun ison mahan kanssa sen luona pyörähtänyt ei hän sanonu mitään. No tapansa kullakin . Ehkä meidän pikkuprinssi sulattaa hänen sydämen . :heart: (taitaapi olla toiveajattelua)

Me ostettiin vauvalle ihan käytetyt vaunut. En liiemmin piä mistään ihan uuen karheest. JA ku mä tahtosin vauvalle semmosset hippi kärryt :LOL: Muutenkin meijän poika joutuu kyllä pukeutumaan ihan niinkuin isi ja äitikin. Eli ei niinkään aivan perinteisesti. Voi sitä laps raukkaa :D

Meillä ei tuo mies ollu ekassa ultrassa,ku en suostunu sitä sinne ottaa ihan vaan koska ei se ollut aluks yhtään kiinostunut tästä lapsesta. :kieh: Eikä häntä kyllä neuvolaan sais ikinä tulemaan. On kuulema turhaa touhua . Nyt hän on kyllä enempi kuin onnessaan tästä,kun se on poika (pojan kanssa helpompi kuulema olla )onko kaikki miehet sitä mieltä ,että eka laps "pitäis" olla poika ? minun tuttavapiirissä ainakin ollaan sitä mieltä . :eek:

Ainii. Pitää nyt hehkuttaa. Sain meille koiruuden . Jes ! on hää lutunen :) ja tosi fiksu. On heti ymmärtänyt ,että ulos tehään tarpeet. Paitsi yöllä tekee vielä pissat sisälle,ku ei noilla pennuilla oo oikeen tota pidätys kykyä. Mutta kaiken se kyllä tahtois syyä. Uskoo kyllä ,ku kieltää ja muutenkin hirmu tottelevainen vaikka ei pennut yleensä ymmärrä mitään. Meille on sattunut joku tuollanen ihme tapaus :D Otettiin sitten sellainen sekarotuinen koira ,mistä tulee ihan hiirmu iso,mutta myös tosi lepposa . Saas nyt kyllä nähä.

No mutta nyt suihkuun ja neuvolaan .
 
Hei nuorimamma minäkin jo ajattelin että minne kaikki hävinneet.. :) kiiretta vissiin pitänyt muillakin.
Mä taas oon hyvin epäekologinen ihminen. En oo koskaan ostanu esim kirpputoreilta itselle mitään.. Mutta näiden vauvantarvikkeiden kohdalla oon alkanut miettimään kirpputori ym vaihtoehtoja kun ne kuitenkin niin lyhyen aikaa menee sillä vauvalla. Mutta suunnitelmat on tyssänneet siihen kun en oikein edes tiedä missä täällä on hyvinä kirpputoreja ja missä myytäis muitakin kuin vaatteita. siis kärryjä ja muuta. ja ei yksin huvita mennä etsiskelemään.

Ja hei meillä on mies ihan samaa mieltä että poika sen olla pitää ! mutta kyllä mä luulen että jos tyttö tulee niin se sulattaa tulevan isin sydämen alta aikayksikön. :D
 
Se vaunulahan on seinäjoelle, ja sinne ajettiin ja haettiin paikanpäältä :) (meillä ei ole kun vajaa 100km sinne )

Meillä mies on ollut molemmissa ultrissa ja joskus neuvolassakin käynyt, riippuen mikä vuoro on ollut :) ja vaikka ei sielä hirvesti mitään uutta ole ollut, mutta muistan kuinka ihmeissään mies oli kun ekan kerran sydän äänet kuului :heart:
Muisteltiinkin tässä yksi päivä miltä tuntui kun maattiin sängyllä ja mies koitti tuntea ensimmäisiä potkuja :) Meillä mies on ollut ihan plussauksesta asti niin onnellinen ja mukana joka asiassa :)

Se on varmaan yleistä että miehet "haluavat" että ekan lapsen täytyy olla poika :D meillä mies ainakin miettinyt vain pojan nimiä, mutta uskon että jos tulee tyttö niin yhtä rakas on :LOL:
 
moi majj!

juu no siinä tapauksessa, mä luulin että se on vain nettikauppa.. Meillä ehkä on vähän turhan kaukana tuo seinajoki. varmaan joku 300km.

tuntuuko jo että synnytys voisi olla lähellä? sulla ei enää pitkästi ole raskautta jäljellä :) Miten olet voinut?

nyt pitäs kouluhommiin ruveta. enää pari viikkoa ja sitten on koulu ohi. tulis nyt kesä. :)
 
Moikka kaikille!
Täällä oisi yks uus nuori tuleva äiti!:) Oon -89, täytän elokuussa 19, ja asun oulun läänissä. Asun 20-vuotiaan avomieheni kans pikku kaksiossa, jossa myös kaksi marsupoikaa :heart: Laskettuaika on 12.8., eli viikkoja nyt 27+1!:) Jätimme ehkäisyn pois lokakuun lopussa, ja heti tärppäsi (viimeset menkat marraskuussa, plussasin joulukuun puolivälin tienoilla)!:) Valmistun ylioppilaaksi tänä keväänä (varmat tulokset ei oo vielä tulleet, mutta alustavien mukaan ois kaikki menny läpi!:) ), joten tässä on saanut onneksi "lomailla" helmikuun puolivälistä saakka. Koulunkäynti oli yhtä tuskaa tammi- ja helmikuussa, sillä silloin minulla oli "aamu"pahoinvointia (jota oli n.2-3kk).. :x Koulusta jouduin olemaan maksimi tuntimäärät pois, joka oli vähän hankalaa koska vaan ryhmänohjaajani tiesi raskaudestani! Vanhemmillemme kerroimme np-ultran jälkeen vauvasta kun olimme "varmoja" vauvan olemassa olosta ja hyvinvoinnista. Asia otettiin hyvin vastaan molemmilta puolin, onneksi. Mitä nyt mun äiti ois järjestäny meille kuukauden varoitusajalla pääsiäishäät yms "mukavaa" :D Sain sen unohtamaan onneks noi häähulinat sanomalla, että haluan keskittyä vaan yo-kirjotuksiin nyt. Ja juhlat ois parin viikon päästä, mekko on teetetty ompelijalla ja kengät ja valkolakki ostettu!:D Kampauksen ja meikkauksen hoitaa onneksi siskoni ystävä edulliseen hintaan..

Hmm.. Neuvolassa on kaikki ollu suht. hyvin, (ja mies kulkenut joka nla- ja ultrakäynnillä mukana, paitsi lääkärinla:ssa) hb on vaan ollut huono kokoajan, joten syön nyt kolmatta laatikollista Obsidan-rautaa. Kävin viime viikolla sokerirasituksessa, kun neuvolassa pissasta löytyi sokeria (+++), mutta se johtuikin sitten vaan onneksi karkin syönnistä tuntia ennen neuvolaa.. :ashamed: :whistle: Käytiin synnytys-/perhevalmennuksissa 4kertaa, eilen oli viimeinen kerta..Hyvää ja hyödyllistä tietoa sieltä sai!

Vauvalle on hankittuna jo melkeempä kaikki tarpeellinen.. käytettynä vaunut (100e), siskoiltamme ollaan saatu pinnis, turvakaukalo, vaatteita yms lainaan, ja kestovaippoja ollaan osteltu lähinnä käytettynä. Mies nauraa mun neulomis- ja ompeluinnostukselleni, oon siis tehny vaippoja ja imuja vaaville muutamia..:D Vielä hankinnassa ois hoitotaso ja kantoliina. Äp pitäis tulla lähiaikoina, toivottavasti ehtii tulla '08 pakkaus, sillä '07 pakkauksiaki jaetaan vielä niin kauan ku niitä on (viime vuonna vielä kesäkuussakin)!

Jokohan tämä riittäisi "alkuesittelyksi"..:D

Hyviä vointeja kaikille!
Upp3 ja Mötky 27+1 (potkii, potkii ja potkii:D), synnärinä muuten OYS.:)

ps.Joku tuolla alussa kyseli kohdun kovaksi menosta, ne on harjoitussupistuksia, kivuttomina vaarattomia ja täysin normaaleja! Itse asiassa ne just kertooki että kaikki on ok ja että vauva kasvaa. Mulla noita suppareita tulee melko paljon, asiaa edesauttaa myös edessä oleva istukka..
 
paukkuli Joo se oli hyvä kun oli suht lähellä se liike että pääsi paikanpäälle katsomaan ja kokeilemaan ym. ennenkun osti :)
Aika hyvin täällä voidaan, tuntuu että mitä enemmän viikkoja sitä paremmin voin :D
supistelut jatkuu mutta eipä niillä mihinkään viel lähdetä :D tänään olikin neuvola
ja oli joku sijainen, ja se vaan tokas että tuskinpa vielä hetkeen aikaan syntyy :eek: :D
Mulle on nyt tässä reilun kuukauden aikana neljä eri lääkäriä/katilöä tms. sanonut kaikki ihan eriä.. mutta syntyy kun on syntyäkseen :) toivottavasti pian oon niin malttamaton :p

maj ja 38+0 :heart:
 

Yhteistyössä