HEI! PAANPA TAAS ALULLE MIELIPITEITÄ JA MITÄ MUISTAT MINUSTA KETJUN. HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA KETJUUN.

• Viestiketjun aloittaja KERTOKAA MIELIPITEITÄ TOISITANNE JA MUISTELKAA
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vai vihamiehet...:
No en viitsi laittaa mielipiteitäni sitten, jos tota mieltä olette. Hmph.
:LOL: laittasit vaan :) mie vaa ite oon huomannu, et mä en saa tämmösiin kuin negatiivisia juttuja yleensä. Vaik ei silti, eipä se mua oo hetkauttanu ennenkään =) Kaikkia ku ei voi miellyttää kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Astutaanp joukkoon...*kuulostelee* =)
Teillä oli kans lypsykarjaa(ko?) ja paljon kissoja. Oot iältäs about 30v ja avioliitossa oli vastatuulta joku aika sitten...Toivottavasti nyt jo valosampaa :hug:
Oli,2 v sitten laitettiin karja korkeelaitaseen..Kissoja löytyy.
Mitä tohon liittoon tulee,niin .. hukassa...

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Päättömälle ei alko maistu ja häntä on täällä koitettu naittaa vuorotellen vaikka kelle (ei samanaikasesti sentään onneksi). Tiettävästi kyseessä on siis mies.
no eilen kyllä maistu... :ashamed:
juu, mies mä ainakin äsken olin kun vessassa kävin... B)

KERTOKAA MIELIPITEITÄ TOISITANNE JA MUISTELKAA
Tästä tulee taas sisäpiiriketju. Voisitte kommentoida myös vähemmän tunnettuja palstalaisia, ku varmasti muistatte jotaki ja mielipiteitäki varmasti on. Ei tietenkään ihan lähiaikoina palstalle ilmestyneistä voi juurikaan muistaa eikä tietää mitään.

:wave: Minustahan saa kertoa ihan vapaasti, vaikka viimeksihän taidettiin saada koottua lähes kaikki samaan ketjuun... :ashamed:

Minusta oli ihana kuulla, että Rytkäätys oli saanut kesällä vauvan. Sen siis tien nyt ihan uusina juttuina, ja sen että Turkilmaskin on ehdolla vaaleissa ja niillä on remonttikin menossa. :D

KKK on yksinhuoltaja
cothiksesta en tiedä, mut oon itsekseni miettinyt, et oliko nikki enne cot hai ku tääl oli joku sellanen...
miracle haaveili vauvasta ja olikos nyt niin, et on parasta aikaa raskaana?

Mikä sisäpiiri?! Missä? Lähen sinne....

Yhteistyössä