Sulla ooli hienot huulet.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Cothis on sorsittujen puolella Ja Rukoilijasirkka postilla töissä, muuta en muista :ashamed:
Sorsittujen puolella..Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Cothis on sorsittujen puolella
JooAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Sorsittujen puolella..Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Cothis on sorsittujen puolella
Ei, ei... Kottarainen oon hyvä tyyppi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sorsittujen puolella..Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Cothis on sorsittujen puolella
Juu kyl mie tiiän et sie ootAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei, ei... Kottarainen oon hyvä tyyppi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sorsittujen puolella..Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Cothis on sorsittujen puolella
Et oo, luulet vaan =) Meillä on samoja vaivoja :hug:Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:Olen tuntematon B)
no muistaa kylläAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Muistaako kukaan mua?
Kerro joku tiukka mielipide, niin mää oon sitte eri mieltä.... :|Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no muistaa kylläAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Muistaako kukaan mua?
mistäs nyt väitellään
no kun en ole. oikeesti :|Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Eiku väitellään siitä, oletko sä Reijo Mäen näköinen vaiko et....Olet vaikket myönnä :snotty:
Joo joo, kyllä mä uskon Älä pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no kun en ole. oikeesti :|Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Eiku väitellään siitä, oletko sä Reijo Mäen näköinen vaiko et....Olet vaikket myönnä :snotty:
no en mä mitään pelkää, mut mistä ihmeestä oot saanu päähäs että mä tuon mäen näkönen olisinAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joo joo, kyllä mä uskon Älä pelkää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no kun en ole. oikeesti :|Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Eiku väitellään siitä, oletko sä Reijo Mäen näköinen vaiko et....Olet vaikket myönnä :snotty:
:|Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Kenelläkään ei näköjään oo minkäänlaisii mielipiteitä/eikä kukaan muista musta mitään. Tosin en mäkään pahemmin muista.. Tääl on monta kivan olosta tyyppii... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87::wave:
Teillä on perhepeti(?) ja olet hyvä äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87::|Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Kenelläkään ei näköjään oo minkäänlaisii mielipiteitä/eikä kukaan muista musta mitään. Tosin en mäkään pahemmin muista.. Tääl on monta kivan olosta tyyppii... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87::wave: