HEI! PAANPA TAAS ALULLE MIELIPITEITÄ JA MITÄ MUISTAT MINUSTA KETJUN. HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA KETJUUN.

• Viestiketjun aloittaja KERTOKAA MIELIPITEITÄ TOISITANNE JA MUISTELKAA
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
:wave: Minustahan saa kertoa ihan vapaasti, vaikka viimeksihän taidettiin saada koottua lähes kaikki samaan ketjuun... :ashamed:

Minusta oli ihana kuulla, että Rytkäätys oli saanut kesällä vauvan. Sen siis tien nyt ihan uusina juttuina, ja sen että Turkilmaskin on ehdolla vaaleissa ja niillä on remonttikin menossa. :D
Hajusintti on muistaakseni kätilö ja lapsia löytyy viisi tai kuusi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
:wave: Minustahan saa kertoa ihan vapaasti, vaikka viimeksihän taidettiin saada koottua lähes kaikki samaan ketjuun... :ashamed:

Minusta oli ihana kuulla, että Rytkäätys oli saanut kesällä vauvan. Sen siis tien nyt ihan uusina juttuina, ja sen että Turkilmaskin on ehdolla vaaleissa ja niillä on remonttikin menossa. :D
Hajusintti on muistaakseni kätilö ja lapsia löytyy viisi tai kuusi :D
Enemmän ;)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Minen muista kenestäkään yleensäkkään mitään... Ku mä meen aina sekasin nimimerkin ja sen juttujen kanssa.
Munsta tuskin mitään hyvää sanottavaa löytyykään :D
Mäpäs tiiän, että sä meet liian myöhään illalla nukkumaan, sulla on pölypalleroita ja huono muisti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minen muista kenestäkään yleensäkkään mitään... Ku mä meen aina sekasin nimimerkin ja sen juttujen kanssa.
Mäpäs tiiän, että sä meet liian myöhään illalla nukkumaan, sulla on pölypalleroita ja huono muisti. :)

:LOL: Totta... :D Hyvin muistettu :D

Minä en muista paljonkaan kenestäkään; Aurinkokunnalla on 10 lasta, Peppari on vanhempi kuin kuvittelin, Keittiönoita on syntynyt samana vuonna kuin minä, Ruusa löysi itselleen asunnon.
Häh, enkö tosiaan tuon enempää muista???

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

:LOL: Totta... :D Hyvin muistettu :D
Oikeesti mä menin sun profiilin kautta kattomaan mitä oot jutellu. :D
En mä oikeen muista ihmisistä mitään. Sekotan nimet ja niin edespäin.

Rukoilijasirkka
Rukoilijasirkal on samanlaiset keittiönkaapin ovet, ku meillä toivottavasti pian! Ja sit sillä tais olla seinässä vahingossa lattialaattaa, joka on kyllä todella upea! :D
:LOL: Ei muuta, mutta poraaminen niihin oli tosi hankalaa... :xmas:
Me ku ihmeteltiin, ettei niihin tepsiny laattaleikkuri, niin siskon mies vaan totes että se on tekniikkalaji. Ku se poras niihin laattoihin reikiä lampuille, niin mun teki mieli sanoo, et se on tekniikkalaji. :D

Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
HyacinthBucket en tiedä mitään ,mutta nikki on mainio ja olet neuvonut minua monessa asiassa. :wave:
Kiva kuulla! Molemmat asiat itseasiassa, viimeksi kun oli tämmänen pino, niin kaikki melkein mun pikkarien väristä alkaen tiedettiin :ashamed: Oon vissiin aika kova hölösuu :D

Yhteistyössä