Päätön tykkää autoista ja rokkimusiikistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:
Hajusintti on muistaakseni kätilö ja lapsia löytyy viisi tai kuusiAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Minustahan saa kertoa ihan vapaasti, vaikka viimeksihän taidettiin saada koottua lähes kaikki samaan ketjuun... :ashamed:
Minusta oli ihana kuulla, että Rytkäätys oli saanut kesällä vauvan. Sen siis tien nyt ihan uusina juttuina, ja sen että Turkilmaskin on ehdolla vaaleissa ja niillä on remonttikin menossa.
Sie se et osaa neuloa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Antaa palaa, jos uskallus riittää :saint:
EnemmänAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Hajusintti on muistaakseni kätilö ja lapsia löytyy viisi tai kuusiAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Minustahan saa kertoa ihan vapaasti, vaikka viimeksihän taidettiin saada koottua lähes kaikki samaan ketjuun... :ashamed:
Minusta oli ihana kuulla, että Rytkäätys oli saanut kesällä vauvan. Sen siis tien nyt ihan uusina juttuina, ja sen että Turkilmaskin on ehdolla vaaleissa ja niillä on remonttikin menossa.
Osaanpas, nykyjään! Ainakin villasukkia, kaulahuiveja ja säärystimiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sie se et osaa neuloa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Antaa palaa, jos uskallus riittää :saint:
sinulla on semmonen "pujotteleva" koira, jos en väärin muistaAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Päätön tykkää autoista ja rokkimusiikistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:
No kurkkasin profiilliin ja seitsemänhän niitä sitten onkinAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Enemmän
No niin onAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sinulla on semmonen "pujotteleva" koira, jos en väärin muistaAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Päätön tykkää autoista ja rokkimusiikistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:
Mäpäs tiiän, että sä meet liian myöhään illalla nukkumaan, sulla on pölypalleroita ja huono muisti.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Minen muista kenestäkään yleensäkkään mitään... Ku mä meen aina sekasin nimimerkin ja sen juttujen kanssa.
Munsta tuskin mitään hyvää sanottavaa löytyykään
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mäpäs tiiän, että sä meet liian myöhään illalla nukkumaan, sulla on pölypalleroita ja huono muisti.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Minen muista kenestäkään yleensäkkään mitään... Ku mä meen aina sekasin nimimerkin ja sen juttujen kanssa.
Oikeesti mä menin sun profiilin kautta kattomaan mitä oot jutellu.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mäpäs tiiän, että sä meet liian myöhään illalla nukkumaan, sulla on pölypalleroita ja huono muisti.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Minen muista kenestäkään yleensäkkään mitään... Ku mä meen aina sekasin nimimerkin ja sen juttujen kanssa.
Totta... Hyvin muistettu
Olitko se sinä,joka ottaa kuppia vähän liikaakin ja ulkoilee muksun kanssa max 2 kertaa viikossa ja puoli tuntia kerrallaanAlkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ei muuta, mutta poraaminen niihin oli tosi hankalaa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Rukoilijasirkal on samanlaiset keittiönkaapin ovet, ku meillä toivottavasti pian! Ja sit sillä tais olla seinässä vahingossa lattialaattaa, joka on kyllä todella upea!
Jotain tuollaista oon maininnuAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Olitko se sinä,joka ottaa kuppia vähän liikaakin ja ulkoilee muksun kanssa max 2 kertaa viikossa ja puoli tuntia kerrallaanAlkuperäinen kirjoittaja samperi:
Antakaa tulla mullekkin jotain :saint:
Sä pidät mua kummi-jännityksessä vähän väliä, minen kestäAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Antakaa tulla mullekkin jotain :saint:
Kiva kuulla! Molemmat asiat itseasiassa, viimeksi kun oli tämmänen pino, niin kaikki melkein mun pikkarien väristä alkaen tiedettiin :ashamed: Oon vissiin aika kova hölösuuAlkuperäinen kirjoittaja lonkkis:HyacinthBucket en tiedä mitään ,mutta nikki on mainio ja olet neuvonut minua monessa asiassa. :wave: