HEI! PAANPA TAAS ALULLE MIELIPITEITÄ JA MITÄ MUISTAT MINUSTA KETJUN. HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA KETJUUN.

• Viestiketjun aloittaja KERTOKAA MIELIPITEITÄ TOISITANNE JA MUISTELKAA
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no en mä mitään pelkää, mut mistä ihmeestä oot saanu päähäs että mä tuon mäen näkönen olisin :eek:
No, mä näin sillon sen kuvan sinusta jossa ei tosiaan erottanut muuta kun vaatteiden värin. Piti sitten keksiä omasta päästä sulle kasvot, mulla on hyvä mielikuvitus B) :LOL: :LOL: :LOL:

ps Saat valita jonku muun naaman, niin liitän täst edespäin sen sun pärstän paikalle.

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
no en mä mitään pelkää, mut mistä ihmeestä oot saanu päähäs että mä tuon mäen näkönen olisin :eek:
No, mä näin sillon sen kuvan sinusta jossa ei tosiaan erottanut muuta kun vaatteiden värin. Piti sitten keksiä omasta päästä sulle kasvot, mulla on hyvä mielikuvitus B) :LOL: :LOL: :LOL:

ps Saat valita jonku muun naaman, niin liitän täst edespäin sen sun pärstän paikalle.
no oli joku juttu netissä joka kuvan perusteella ettii julkkiksen jota eniten muistuttaa. tuloksena oli se(en nyt muista nimee), kuitenki näytteli lepakkomiestä...

no oli joku juttu netissä joka kuvan perusteella ettii julkkiksen jota eniten muistuttaa. tuloksena oli se(en nyt muista nimee), kuitenki näytteli lepakkomiestä...
Okei, ole sitten lepakkomies. Tyyppiä en ulkonäöltä tiedä tai muista, joten ole sitten se naamari päällä
:snotty:

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Okei, ole sitten lepakkomies. Tyyppiä en ulkonäöltä tiedä tai muista, joten ole sitten se naamari päällä
:snotty:
no kiitti B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Kenelläkään ei näköjään oo minkäänlaisii mielipiteitä/eikä kukaan muista musta mitään. Tosin en mäkään pahemmin muista.. Tääl on monta kivan olosta tyyppii... :hug: :)
:( :|
Teillä on perhepeti(?) ja olet hyvä äiti.
Joo on perhepeti. :flower: kiva ku edes joku palstailija pitää mua hyvänä äitinä. :hug:

Sä oot ystävällinen palstailija ja varmasti myös hyvä äiti. :hug: :)

Yhteistyössä