HEI! PAANPA TAAS ALULLE MIELIPITEITÄ JA MITÄ MUISTAT MINUSTA KETJUN. HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA KETJUUN.

• Viestiketjun aloittaja KERTOKAA MIELIPITEITÄ TOISITANNE JA MUISTELKAA
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä en kyllä muista paljon kenestäkään mitään, eikä kukaan varmaan muista musta mitään :ashamed:
Sä oot kuin karavaanari,karavaanari on kaikkien kaveri :D
No ei, mutta sä olet jäänyt mulle mieleen mukavana nikkinä.
Oletkohan itsestäsi kertonut edes hirveesti täällä en itse valitettavasti ainakaan muista :ashamed:
Ai kiitos!! =) :flower:

IhanaValo
Rukoilijasirkasta muistan ne galleriassa olevat kivat kuvat,ja hällä on villakoira (onko omasi?)

Päätön on käsitykseni mukaan n.kolmi-nelikymppinen(?) mies ja hällä on yleensä (ainakin) suht järkeviä juttuja..tai sit oon vaan ollu sopivaan aikaan paikalla:)

Aurynistä tulee mieleen vaan se metallimaku:) Siis musiikin suhteen..

Mirenalle oon kade;hän on nähny Dingon livenä,ite olin sillon vähän turhan nuori,kun Dingon kulta-aika oli..
Hyvä miesmaku hällä on kans..
Kuin myös RouvaSweeneyToddilla:)

No laitetaas jotain

HyacintBucket; kätilö, 7 lasta, tomera ja mukava täti, jostain turun suunnalta kotoisin

Rukoilijasirkka; Osaa ommella ihanasti, lapsia(kolme?) ja ihana mies, tykkää esitellä omaa kuvaa(ei pahalla, oot vielä nättikin), Vantaalta

Ruusa; töllin ruusa, eronnut(eroamassa), ajattelee paljon lapsiensa parasta, fiksu, villi nuoruus?

Nää nyt jäi mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja TÄMÄ ON:
SISÄPIIRILÄISTEN PERSEENNUOLENTA KETJU!
No tule mukaan nuolemaan! Tai jätä vaikka lukematta, jos kovasti ärsyttää. Mä en ainakaan ole sellainen että haluaisin kenestäkään kovin pahasti rupee sanomaan, varsinkaan kun en niitä edes oikeesti tunne.

Yhteistyössä