Miulla on poika Kaikki muu meni täydellisen oikein =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sulla on tytär, ja opiskelet puutarhuriksi. Sua jännitti hirveesti että joudut ajamaan traktorillaAlkuperäinen kirjoittaja Miä:No aina miusta mielipiteensä saa sanoa
Nimimerkistä TÄMÄ ON ei nyt tule mitään mieleen. Se, miksi tuntuu, että tää on sisäpiiri juttu, johtuu siitä, että kun on paljon ihmisiä, niin helpoiten tietty muistaa henkilöt jotka tappelee paljon, joiden kuvat on usein esillä, joilla on eriäviä mielipiteitä tai jotka on täällä aina.Alkuperäinen kirjoittaja TÄMÄ ON:SISÄPIIRILÄISTEN PERSEENNUOLENTA KETJU!
Ai niin sä olit se tyyppi! mites menee kasvien lattarinimet?Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miulla on poika Kaikki muu meni täydellisen oikein =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sulla on tytär, ja opiskelet puutarhuriksi. Sua jännitti hirveesti että joudut ajamaan traktorillaAlkuperäinen kirjoittaja Miä:No aina miusta mielipiteensä saa sanoa
Meillä oli tentti perjantaina, ei tainnut mennä kovin hyvin :/ Toivottavasti pääsen läpi. Se oli helppo mut miulla löi ihan tyhjää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ai niin sä olit se tyyppi! mites menee kasvien lattarinimet?
No sä oot vähän semmonen kielipoliisi, varsinkin jos joku ruoka kirjotetaan väärin. Ja sitten sua välillä kai vähän nuoremmat tätit ärsyttää. vai ärsyttääkö, en tiedä oikeasti. Sulla oli suloinen poika ja sä oot joku opettaja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
Harmaiden mukaan yks palstan paskimmista äideistä, tervetuloa kerhoonAlkuperäinen kirjoittaja Katja87::xmas: :wave:
Sun lapset sai ampua, oliko se niin? Ja sulla on kauhea eksä, joka ärsyttää sua yhä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Harmaiden mukaan yks palstan paskimmista äideistä, tervetuloa kerhoonAlkuperäinen kirjoittaja Katja87::xmas: :wave:
:hug:
Välillä kyllä, tänään niitä ei yhtään tarvi ampuaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun lapset sai ampua, oliko se niin? Ja sulla on kauhea eksä, joka ärsyttää sua yhä.
Nuoremmat tädit? Nyt ei sytytä... muuten kuulosti melko tutulleAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sä oot vähän semmonen kielipoliisi, varsinkin jos joku ruoka kirjotetaan väärin. Ja sitten sua välillä kai vähän nuoremmat tätit ärsyttää. vai ärsyttääkö, en tiedä oikeasti. Sulla oli suloinen poika ja sä oot joku opettaja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
Oho, laitoinpas tyhmästi... No tajusit varmaan etten halua lapsiasi ammuttavan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Välillä kyllä, tänään niitä ei yhtään tarvi ampuaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun lapset sai ampua, oliko se niin? Ja sulla on kauhea eksä, joka ärsyttää sua yhä.
Ihanaa, joku muisti mut! :saint: Loppu hyvin, kaikki hyvin. Koiralla ei siis ollut kasvainta patologin mukaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Sun koirallasi oli kasvain?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mahtaakohan kukaan tietää minusta mitään... :wave:
No huti meni sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nuoremmat tädit? Nyt ei sytytä... muuten kuulosti melko tutulleAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sä oot vähän semmonen kielipoliisi, varsinkin jos joku ruoka kirjotetaan väärin. Ja sitten sua välillä kai vähän nuoremmat tätit ärsyttää. vai ärsyttääkö, en tiedä oikeasti. Sulla oli suloinen poika ja sä oot joku opettaja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
TajusinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[
Oho, laitoinpas tyhmästi... No tajusit varmaan etten halua lapsiasi ammuttavan.
Mullekin tuli ekana mieleen sun galtsukuvat! Kaunis nuori nainen =)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kaunis vaalea galleristiAlkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:antaa tulla vaan *avaa varjon* :wave:
Eihän Söhris mikään kovin vanha ole!?! Eihän? Minä oon vanha, mutt ei Söhris viel pitkään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nuoremmat tädit? Nyt ei sytytä... muuten kuulosti melko tutulleAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sä oot vähän semmonen kielipoliisi, varsinkin jos joku ruoka kirjotetaan väärin. Ja sitten sua välillä kai vähän nuoremmat tätit ärsyttää. vai ärsyttääkö, en tiedä oikeasti. Sulla oli suloinen poika ja sä oot joku opettaja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
En mä sanonut, että ois vanha, enkä edes ajattele niin. Älkääs lukeko rivienvälistä.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Eihän Söhris mikään kovin vanha ole!?! Eihän? Minä oon vanha, mutt ei Söhris viel pitkään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nuoremmat tädit? Nyt ei sytytä... muuten kuulosti melko tutulleAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sä oot vähän semmonen kielipoliisi, varsinkin jos joku ruoka kirjotetaan väärin. Ja sitten sua välillä kai vähän nuoremmat tätit ärsyttää. vai ärsyttääkö, en tiedä oikeasti. Sulla oli suloinen poika ja sä oot joku opettaja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
Mutt mites vanhoja näät nuoremmat tädit sit on? Mistä tossa puhuit?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä sanonut, että ois vanha, enkä edes ajattele niin. Älkääs lukeko rivienvälistä.
No vaikka 19 vuotiaita. joo, tajuan, että siittä sai väärän käsityksen ja oli tökerösti kirjotettu, mutta ei ollut tarkoitus.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mutt mites vanhoja näät nuoremmat tädit sit on? Mistä tossa puhuit?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä sanonut, että ois vanha, enkä edes ajattele niin. Älkääs lukeko rivienvälistä.
Ei ku halusin vaan tietää, ku pelästyin, että oon luullut Söhristä varsin nuoreksi ja oiski joku täti-ihminen jo. Ei muutaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No vaikka 19 vuotiaita. joo, tajuan, että siittä sai väärän käsityksen ja oli tökerösti kirjotettu, mutta ei ollut tarkoitus.
Muistan vaan että olet aina inhokkilistoilla, en tiedä miksi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Uskomatonta mutta totta. Kukaan ei muista musta mitään, eikä varsinkaan ole mitään mieltä meikämammasta. Ihanaa .
Ei teitä äiti-nikkejä vaan muista, jotenkin sulatte tapettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:hmm.. kukkaa ei muista mua.. B) pitäsköhä se ottaa positiivisena asiana...
"Oon kolmekymppinen, kolmekymppinen..."Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Ei ku halusin vaan tietää, ku pelästyin, että oon luullut Söhristä varsin nuoreksi ja oiski joku täti-ihminen jo. Ei muutaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No vaikka 19 vuotiaita. joo, tajuan, että siittä sai väärän käsityksen ja oli tökerösti kirjotettu, mutta ei ollut tarkoitus.