B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä inhoon puskia....ne yrittää tappaa mut aina :kieh: huono aihe se ....
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tässähän on nyt aika monta kiihkeetä ketjua käynnissä
Ei oo nyt aikaa provoilla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän tässä tarvii kun kirjottaa rivi jostain asiasta, nii johan joku raivostuu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!
vuh vuh...mun poika 3kk syö ihan hyvällä ruokahalulla kiinteitä (eipä enää oksentele)
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän tässä tarvii kun kirjottaa rivi jostain asiasta, nii johan joku raivostuu![]()
![]()
Kollektiivinen PMS valloillaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en tajua näitä sambojen mambojen yms eroottisten tanssien harjoittajia. Persettä heilutetaan kaikelle kansalle ja ollaan aivan kyltymättömiä. Mitäköhän niiden miehet ajattelee, vai ovatko vaan itse samanlaisia seksihurjastelijoita?
Ihmetyttää miten sellaisilla hedonisteille vielä olis lapsiakin, aivan kieroja niistä ainakin kasvaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!
Sika..mä annoin vajaa 2kk lähtien velliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!
Sika..mä annoin vajaa 2kk lähtien velliä![]()
Hoh! Eikö saatukaan tappelua aikaseks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Hoh! Eikö saatukaan tappelua aikaseks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän tässä tarvii kun kirjottaa rivi jostain asiasta, nii johan joku raivostuu![]()
![]()