Hei kuulkaas kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boogy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullon vähän mennyt maku, ei tunnu huumori täällä enää oikein riittävän. Viattomista ja selvistäkin provoista joku vetää palot nenään ja alkaa riehuun..ehkä tässä alkaa vanhuus painaa kun ei jaksais lueskellä sitä vauhkoomista.

Olisko joku kiva aihe, vaikka sisäkukat, mitään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!

vuh vuh...mun poika 3kk syö ihan hyvällä ruokahalulla kiinteitä (eipä enää oksentele)

Siis mä en tajua näitä sambojen mambojen yms eroottisten tanssien harjoittajia. Persettä heilutetaan kaikelle kansalle ja ollaan aivan kyltymättömiä. Mitäköhän niiden miehet ajattelee, vai ovatko vaan itse samanlaisia seksihurjastelijoita?

Ihmetyttää miten sellaisilla hedonisteille vielä olis lapsiakin, aivan kieroja niistä ainakin kasvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Haukkukaa vaikka mua paskaks mutsiks! Syötin just mun 2,5kk likalle pullollisen perunavelliä! (Nyt se nukkuu tyytyväisenä ja jäi helpommin nukkumaan ku ikinä!) Yesh!

vuh vuh...mun poika 3kk syö ihan hyvällä ruokahalulla kiinteitä (eipä enää oksentele)

Ite syötin 1 kk lähtien grillipihviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
eihän tässä tarvii kun kirjottaa rivi jostain asiasta, nii johan joku raivostuu :o :D

Kollektiivinen PMS valloillaan B)

joskus kysyin tällä palstalla että mikä tuo psm on, mutta vastaus oli että mä en edes halua tietää :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä en tajua näitä sambojen mambojen yms eroottisten tanssien harjoittajia. Persettä heilutetaan kaikelle kansalle ja ollaan aivan kyltymättömiä. Mitäköhän niiden miehet ajattelee, vai ovatko vaan itse samanlaisia seksihurjastelijoita?

Ihmetyttää miten sellaisilla hedonisteille vielä olis lapsiakin, aivan kieroja niistä ainakin kasvaa...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
joo...on se

:whistle:

3d-ange-3.gif

Sika..mä annoin vajaa 2kk lähtien velliä :D

Hoh! Eikö saatukaan tappelua aikaseks :D

Sika..mä annoin vajaa 2kk lähtien velliä :D

Hoh! Eikö saatukaan tappelua aikaseks :D

ei näköjään.... :whistle:

Yhteistyössä