L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:OT, tiesittekö että sian orgasmi kestää puoli tuntia?
Johan siinä taju ehtii lähtemään, ainakin itellä![]()
Jokainen nainen tietää. Niin näköjään sinä itekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:OT, tiesittekö että sian orgasmi kestää puoli tuntia?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tää on ihan liian boring palsta nykyään,en mä täällä jaksa kauan notkua :/
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tää on ihan liian boring palsta nykyään,en mä täällä jaksa kauan notkua :/
älä nyt mee minnekkään, katellaan miten käy...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tää on ihan liian boring palsta nykyään,en mä täällä jaksa kauan notkua :/
jos tosta ei mitään tapahdu niin mulla ässä tissien välissä
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tää on ihan liian boring palsta nykyään,en mä täällä jaksa kauan notkua :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tää on ihan liian boring palsta nykyään,en mä täällä jaksa kauan notkua :/
Kortit pöytään vaan, ei toi etene :|
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:niin mut jos mä otan ne kortit tissien välistä niin maito lentelee pitkin lattioita ja joudun perspystyssä siivoomaan ja sit mun mies alkaa kihnuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:niin mut jos mä otan ne kortit tissien välistä niin maito lentelee pitkin lattioita ja joudun perspystyssä siivoomaan ja sit mun mies alkaa kihnuttaa...
Onko sulla vauva?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:niin mut jos mä otan ne kortit tissien välistä niin maito lentelee pitkin lattioita ja joudun perspystyssä siivoomaan ja sit mun mies alkaa kihnuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:niin mut jos mä otan ne kortit tissien välistä niin maito lentelee pitkin lattioita ja joudun perspystyssä siivoomaan ja sit mun mies alkaa kihnuttaa...
Siun taitaa olla pakko...Laita mies siivoomaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ai....poika on 3kk nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ai....poika on 3kk nyt![]()
Missä välissä sä sen oot pyöräyttäny? Kesän alussa vissiin sitten.
Ohhoh. Olipas yllätys. =)
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Roz, miks teijän veskipaprulla on takuu??![]()
"vaihdamme vain kuittia vastaan"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Roz, miks teijän veskipaprulla on takuu??![]()
"vaihdamme vain kuittia vastaan"![]()