V
"vieras"
Vieras
Mä tykkään, kun joulupöydässä on paljon erilaisia kaloja, juustoja ja mielellään salaattejakin, eli mun makuuni jäisi vähän köyhäksi. Mutta tietty se joulupöytä laitetaan aina perheen oman maun mukaan. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoisinko, että vähintään simppeli.
Täällä kuuluu rosollit, italiansalaatit, graavilohet, erilaisia silakoita/sillejä.
Miksi maksalaatikkoa jouluna?
tällaista ajattelin meidän joulupöytään, kaiken teen itse paitsi savustan kalan ja maksalaatikon ostan kaupasta. Mitä mieltä?
Laatikot: Imelletty perunalaatikko,
lanttulaatikko
porkkanalaatikko
makea makaronilaatikko
maksalaatikko
joulukinkku
lämminsavulohi tai paistettu kuha
raikas salaatti
kotijuusto
riisipuuro
joululeipä
piispattaren leivät
fariinikakku
wanhan ajan piparit
Koska maksalaatikkoa voi syödä 364 muuta päivää vuodessa niin ei kiitos jouluna.
ap:lla varsin perinteiset tarjottavat ihan ok,mutta syökö joku tuossa päivällisellä riisipuuroa? meillä se on lounaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä myös;22660516:Juu, meilläkin lapsuuden kodissa riisipuuro oli ja on jälkiruoka sekametelisopan kera! Jouluruokaa syötiin aattonakin kahdesti. Itse oon nyt ottanut sen tavan, että riisipuuro lounaalla riittää -ehkä kinkkuleivän kera- illalla tulee tankattua enemmän.