Hassuin asia minkä olet unohtanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonomuisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lähdin viemään roskia (roskapussillinen roskia) ja ajattelamatta kävelin lähikauppaan se roskapussi kädessä siellä vasta huomasin että roskapussi on edelleen kädessä ja en edes tiennyt miksi olin mennyt kauppaan. tarkoitus kun oli vain viedä roskapussi.

unohdin hakea siskoni vaikka hetkeä ennen soitin et olen tulossa, sisko sitte soittaa puolen tunnin kuluttua et oletko kenties tulossa :whistle:
äsken tuli black outti kun en muistanut mitä olin viime viikonloppuna tehnyt, sitä tää sairastaminen teettää :ashamed:

Mä en meinaa muistaa ton ainokaisen syntymäpäivää. Aina saan arpoa, et mikäs se nyt taas onkaan...? Noloa, varsinkin kun miehen sukulaiset sitä kyselee välillä. Anoppi kun muistaa jopa omiensa pituudet ja painot vieläkin gramman tarkkuudella. Ja raskausaikaiset verenpaineet ja hempat.... Nolottaa siis varsinkin sen läsnäollessa, kun ei edes tollasta muista. Omat sukulaiset nyt tietää, et mä voin unohtaa vaikka pukea aamulla päälleni. :D

mä kerran unohin että piti hakea mun pikkuveli yhiltä synttäreiltä neljän aikaan. Joskus kaheksan aikaan tajusin että hei, nyt joku unohtu! Onneksi sai leikkiä siellä ja oli ruokaakin saanut.

multakin on jäänyt ostokset kaupan hihnalle.. höpötin niin tohkeissani kassaneidin kanssa että lähdin vaan pois. onneks huusivat takaisin. mä olen unohtanut pariin otteeseen sekä lasten että oman neuvolakäynnin, muutaman kerran olen puolestani ollut päivää liian aikaisiin siellä.

Kuopuksen syntymäpäivämäärän aloin muistaa vasta, kun vauva oli noin ½-vuotias.

Apteekissa ihmettelin muiden mukana, kun kassalta huudeltiin useampaan otteeseen lääkkeiden kanssa reseptin omistajaa. Yht´äkkiä tajusin, että sehän onkin muuten mun poikani.

Vauvan yösyötöllä röyhtäytin ja ihmettelin, kun vauva vaan parkuu, eikä nukahda. Sitten tajusin, etten ollut vielä imettänytkään.

Mä unohdin, että olin onnitellut kaveria sen synttäripäivänä.

Pahoittelin sille viime viikonloppuna kuinka olin täysin unohtanut sen syntymäpäivän. Kaveri ihmetteli, että kyllä me mun mielestä puhuttiin pitkään puhelimessa ja onnittelutkin olin muistanut :D

Maksetut ostokset oon montakin kertaa unohtanut kassalle. Kerran jäi rahat automaattiin. Oon myös unohtanut huuhdella hoitoaineet hiuksista, ja riisua alushousut mennessäni pissille :ashamed: Kaikkea muuta jokapäiväistä pikkuasiaa unohtelen vähän väliä.

kerran lähin kaupunkiin ja unohin laittaa auton ovet kiinni... ovet oli sepposen selällään ja auto seiso parkkipaikalla :ashamed:

aamulla yhesti unohdin et mulla on lapsia jotka pitää viedä hoitoon, meinasin huristella kouluun lapset mukana :saint:

Ostokset kassalle. Kun maksoin niin lähdin vaan kaupasta..

Lompakonn auton katolle kuusiostoksilla. Huristelin hitaaaaaasti kotiin kuusi takaluukussa ja lompakko katolla. Ihmettelin miksi ohi kurvailevat nuoret virnuili.
Lompakon bensanjakajalle.
Lompakon kaupan hyllylle.
Lompakon kaupan kassalle kertaa viis(?).

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kerran lähin kaupunkiin ja unohin laittaa auton ovet kiinni... ovet oli sepposen selällään ja auto seiso parkkipaikalla :ashamed:

aamulla yhesti unohdin et mulla on lapsia jotka pitää viedä hoitoon, meinasin huristella kouluun lapset mukana :saint:

:laugh: :laugh:

Itse unohdin kerran poikkihuilun (arvo n.550e) linja-autoon kun menin aamulla kouluun (Lahden jollain kaupunkilinjalla). No heti kun tajusin sen niin soitin sinne yhtioon ja ne soitteli sielta eteenpain ja yritti jaljittaa sita bussia. Selvis, etta mun huilu on matkustanu Lahdesta Helsinkiin. Seuraavana paivana se palautettiin matkahuoltoon ja tasta huvista sain maksaa rahtikulut :D

Mä olen kerran etsinyt kissojen ja koirien kanssa lompakkoani. Olin käynyt hetkeä aiemmin kaupassa, ja lompsa oli siis varmasti lähtenyt kotiinkin.

Aikani etsittyäni kyllästyin ja päätin tehdä voileivän, ja kas kummaa siellähän se lompakko möllötti jääkaapissa. Oli ilmeisesti ollut ostoskassissa ja mennyt ruokien mukana jääkaappiin. :kieh:

Kerran exa oli mun luona yota ja aamulla lahdin saattelemaan sen bussiasemalle. Menin jo hissiin odottamaan ja exa tuli sitten kans laukkuinensa. Kannettiin ne yhdessa bussiasemalle ja niin han lahti. Ite menin suoraan kotiin ja mita nainkaan ku tulin hissista pois. Ovi oli sepposen selallaan! :o Ensin luulin, etta oon tullu vaaraan kerrokseen :D No kylla se mun koti oli. Onneksi Kampin linja-autoasemalle oli vain parin minuutin kavelymatka, etta en ollut kauaa poissa. Ja elaimet sattui olemaan lukkojen takana. Huhhu. Soitin heti exalle etta mita saamaria oot jattany oven taysin auki taa ei ollu mtn tajunnu :laugh: