näin tänään rattijuopon, enkä tehnyt mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kävin illalla palauttamassa ärrälle leffoja ja mua ennen jonossa oli tuhdissa humalassa oleva mies ostamassa tupakkakartonkia. Maksamisestakaan ei tahtonut tulla mitään ja kartonki tippui lattialle useampaan otteeseen. Niinpä jätin leffat tiskille ja lähdin autolle.

Istuin autoon ja kohta humalainen mies tuli kioskilta. Tuli autoni eteen ja jäi tuijottamaan minua. Hetken jo mietin että pitääkö lukita ovet, mutta sitten mies lähti ylittämään tietä. Samalla lähdin liikkeelle minäkin, mutta jäi mietityttämään kun näytti että mies pyrki tien toisella puolella olevaan autoon kuskin puolelta sisään. Niinpä kävin kääntymässä ja kurvasin takaisin tarkastamaan tilannetta.

Kyllä, mies tosiaan oli istahtanut kuskin paikalle. Kurvasin taas parkkiin ja jäin katsomaan jatkoa. Otin myös auton rekkarin ylös, tai siis painoin mieleeni. Suunnittelin tarkastavani ensin että lähteekö mies tosiaan autollaan liikkeelle ja minne lähtee.

Lähti hän, ilman valoja autossaan. Minä sitten kaivamaan kassista puhelinta... ja perhana!! Puhelin unohtunut kotiin :headwall:. Koitin vielä lähteä perään, mutta onnistuin kadottamaan koko auton.

Kyllä otti päähän :(. Eikä auta kuin toivoa että kännisen miehen matka määränpäähänsä oli sangen lyhyt ja taittui ilman vahinkoja.

no hitto, olet nyt kyllä aika kakkapökäle! Olen menettänyt kaksi läheistä rattijuopon takia ja olen vannonut kaikki narauttvani keitä matkallani kohtaan ja kerran olen niin tehnyt ja kiinni jäi. Vain lyhtypylväs meni kumoon.

Mua harmittaa aivan älyttömästi itseänikin :(. Toimin kyllä niin kertakaikkisen tyhmästi, en todellakaan hoksannut siinä tilanteessa että olisin voinut soittaa ärrältä. Enkä perhana vieköön kirjoittanut ylös rekkariakaan. Todellakin olisin soittanut poliisit jos olis ollut kännykkä mukana ja tosiaan lähdin auton perään paikallistaakseni että minne on matkalla, mutta kadotin koko auton.

Harmittaa kyllä aivan vietävästi ja hävettääkin miten en osannut toimia järkevästi ja johdonmukaisesti :(

[QUOTE="vieras";24794298]no hitto, olet nyt kyllä aika kakkapökäle! Olen menettänyt kaksi läheistä rattijuopon takia ja olen vannonut kaikki narauttvani keitä matkallani kohtaan ja kerran olen niin tehnyt ja kiinni jäi. Vain lyhtypylväs meni kumoon.[/QUOTE]

Kyllä mä olen kanssa useamman kerran soittanut poliisille kun olen rattijuoppoa epäillyt. Olis siis todellakin pitänyt tässäkin tilanteessa hoksata mennä kioskille soittamaan tai edes käydä hakemassa paperia+ kynän ja kirjoittamassa rekkarin ylös. Vaan kun ei leikannut, ei sitten yhtään :(

Niin, kyllä se idiootti oli joku muu:)

Tytsi: joo, mutta vaan vähän laihoin tuloksin...

Fruity: kiitti :). Tottakai se idiootti oli juurikin se rattijuoppo, mutta kieltämättä tunnen kyllä itseni melkein yhtä idiootiksi. Vaan ens kerralla (jota toivottavasti ei koskaan tule) mä taatusti ymmärrän vähintään kirjoittaa rekkarin ylös ja pentele sentään pidän sen puhelimeni AINA mukanani :kieh:

Kyllä mä olen kanssa useamman kerran soittanut poliisille kun olen rattijuoppoa epäillyt. Olis siis todellakin pitänyt tässäkin tilanteessa hoksata mennä kioskille soittamaan tai edes käydä hakemassa paperia+ kynän ja kirjoittamassa rekkarin ylös. Vaan kun ei leikannut, ei sitten yhtään :(

saat anteeksi, joskus menee lukkoon eikä osaa toimia niin kuin normisti teksi. Anteeksi kun sanoin sinua kakkapökäleeksi :( et ole oikeesti!

[QUOTE="vieras";24794347]saat anteeksi, joskus menee lukkoon eikä osaa toimia niin kuin normisti teksi. Anteeksi kun sanoin sinua kakkapökäleeksi :( et ole oikeesti![/QUOTE]

Kyllä mua saa sanoa kakkapökäleeksi :D. Ja tyhmyydestä saan kärsiäkin.

Niin ja pahoittelut sydämeni pohjasta menettämistäsi läheisistä :hug:. Olispa kaikissa autoissa vakiona alkolukot...

• Tykkää
Reactions: fortunate
Kakkapökäleellä oli kuitenkin hyvät tarkoitusperät ja yritystä kehissä. :D

Toivottavasti se rattijuoppo selvisi muita ja itseään vahingoittamatta perille.
Toi on kyllä niin valitettavan totta, että "tositilanteessa" menee helposti lukkoon eikäosaa toimia järjenmukaisesti..

Toi on kyllä niin valitettavan totta, että "tositilanteessa" menee helposti lukkoon eikäosaa toimia järjenmukaisesti..

Niin on, siinä menee jo oma aikansa kun omat aivot raksuttaa sitä tilannetta.

Niin ja pakko vielä puolustautua sillä, että en oikeasti uskonut että kukaan voisi siinä kunnossa mennä rattiin. Kävin hitaalla jo siksikin että olin asiasta niin järkyttynyt.

Olen aina sanonut että paras tapa oppia, on kantapään kautta. Voin vaikka vannoa että toiste ei pääse multa karkuun, tää moka laitetaan nyt niin tiukasti takaraivoon.

Mä elättelen toiveita siitä, että rattijuopon matka oli lyhyt. Tai jos oli pidempi, niin toivottavasti joku muu bongasi kuskin ja soitti poliisit.

Yhteistyössä