juu, niin meilläkin eikä kadutaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei harmita, ei kaduta. Koko perhe on rokotettu.
Näin minullakin, ja ottaisin uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei harmita, ei kaduta eikä ole paniikkia.
tästä mä en ymmärtänyt nyt mitään. mutta jospa vastaisit itse.Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:kunhan kyselen minkälaista liikehdintää nuo nakolepsia uutiset teissä herättää..Lähinnä sitä että pukkaako samanlainen hysteria tuosta niinkun rokotteestakin,ottaako se vaiko ei!Alkuperäinen kirjoittaja miuu:otettiin jokainen, ei pelota/kaduta/jännitä/pieretä.
Luuletko sä tosissaan, että joku alkaisi sun ilkkuessa katumaan..? ihmeellinen asenne, ap.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei harmita, ei kaduta. Koko perhe on rokotettu.
Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.Alkuperäinen kirjoittaja piste:Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.
Ihan oikeasti, saisitte hävetä ja lopettaa turhat aloitukset.
Eikö tämän voisi odottaa että asia ensin tutkitaan onko noilla edes yhteyttä??Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.Alkuperäinen kirjoittaja piste:Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.
niinhän sen voisikin antaa odottaa,mutta medialla on taas sormensa pelissä luomassa paniikkia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämän voisi odottaa että asia ensin tutkitaan onko noilla edes yhteyttä??Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.Alkuperäinen kirjoittaja piste:Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.
Jep. Toisaalta, kun oli piikin aika, et voinut kertoa kenellekään, että et aio ottaa sitä tai laittaa lapsiasi ottamaan. Suomessa ei saa olla erilainen. Heti siirryttiin kauemmas työpaikalla kun oli pakko suoraan kysymykseen sanoa, että en aio ottaa eikä lapsetkaan ja kumma, jos ei koulussakin th väkisin lapselle laittanut tai toiset lapset kiusanneet kun omani oli ainoa joka ei luokassa piikkiä ottanut.Alkuperäinen kirjoittaja piste:Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.
Sama täällä! :´(Alkuperäinen kirjoittaja ---:Otin, en ottaisi enää. Olin raskaana ja tuli kesken. Syy voi olla mikä vain mut en ottaisi uudelleen jos nyt olisi sama tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Ei. Mulla on niin paha astma että pelkäsin oikeasti henkeni puolesta. Ottaisin uudestaan jos tarve vaatii.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei harmita, ei kaduta eikä ole paniikkia.