harmittaako teitä jotka otitte possupiikin?

En ottanut piikkiä eikä rokotettu lapsiakaan. Jos lapset olisi rokotettu, olisin kyllä huolissani, en niinkään tuosta narkolepsiasta koska niitä ei tuon enempää ole mutta siitä mitä muita "jälkitauteja" tuosta rokotteesta vielä aiheutuu/on aiheutunut, mitä ei vielä tiedetä.

Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
otettiin jokainen, ei pelota/kaduta/jännitä/pieretä.

Luuletko sä tosissaan, että joku alkaisi sun ilkkuessa katumaan..? ihmeellinen asenne, ap.
kunhan kyselen minkälaista liikehdintää nuo nakolepsia uutiset teissä herättää..Lähinnä sitä että pukkaako samanlainen hysteria tuosta niinkun rokotteestakin,ottaako se vaiko ei!
tästä mä en ymmärtänyt nyt mitään. mutta jospa vastaisit itse.

piste
Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.

Ihan oikeasti, saisitte hävetä ja lopettaa turhat aloitukset.

p
Harmittaa.
Turhaan tuli otettua, kiitos vaan THL, media ja hysteerinen anoppi (joka ois varmaan vienyt lapset salaa piikille jos ei ite oltas oltu niin hyväuskoisia että luotettiin viranomaisiin jotka ei itsekään tienneet mitään koko piikistä ).

Jos saisin päättää uudestaan, luottaisin omaan fiilikseen piikin epäilyttävyydestä ja toitottaisin tyrkyttäjät suksimaan v*ttuun.

Onneksi meille ei tullut mitään oireita. Vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja piste:
Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.

Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.

vieras

Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.
Eikö tämän voisi odottaa että asia ensin tutkitaan onko noilla edes yhteyttä??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö tämän voisi odottaa että asia ensin tutkitaan onko noilla edes yhteyttä??
niinhän sen voisikin antaa odottaa,mutta medialla on taas sormensa pelissä luomassa paniikkia.

no
Ei harmita, ei todellakaan! Meillä piikin sai 2v ja 7kk lapset ja naapurin samanikäisiä lapsia vietiin vuorotellen sikaflunssan takia ambulanssilla sairaalaan, toinen oli ihan siinä ja siinä että selviääkö.

Kyllä oli hiljanen heidänkin äitinsä pitkän aikaa, justiinsa oli mulle avautunut ettei voi ymmärtää miten lapseni tuolla tavalla riskeeraan ja myrkytän.. Enkä ollut enkä ole vahingoniloinen, kamala oli katsella sitä niiden lasten kitumista ja äidin hätää.

jees

Jep. Toisaalta, kun oli piikin aika, et voinut kertoa kenellekään, että et aio ottaa sitä tai laittaa lapsiasi ottamaan. Suomessa ei saa olla erilainen. Heti siirryttiin kauemmas työpaikalla kun oli pakko suoraan kysymykseen sanoa, että en aio ottaa eikä lapsetkaan ja kumma, jos ei koulussakin th väkisin lapselle laittanut tai toiset lapset kiusanneet kun omani oli ainoa joka ei luokassa piikkiä ottanut.

Joten... niin, minä en usko rokotuksen vaaroihin, taitavat olla vain lehdenmyynnin edistämistä. Mutta itse rokotuksen katsoin turhaksi, lääketeollisuuden jälleen uhdeksi rikastumiskeinoksi. odotellaan ensin ne lintuflunssat ja muut.

:(
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Otin, en ottaisi enää. Olin raskaana ja tuli kesken. Syy voi olla mikä vain mut en ottaisi uudelleen jos nyt olisi sama tilanne.
Sama täällä! :´(
Tekisin mitä vaan jos saisin kelattua aikaa takaisin päin. Rokotteita en ainakaan enää ota.

jees
maailma ei ole oikeudenmukainen ja reilu ja kukaan ei aja etuasi ja valtio ja päättäjät ovat amerikan talutusnuorassa.
gm-ruoka on saatu tänne ja ei se mitän hyvää lupaa.

Yhteistyössä