harmittaako teitä jotka otitte possupiikin?

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja piste:
Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.

Ihan oikeasti, saisitte hävetä ja lopettaa turhat aloitukset.
Jep. Toisaalta, kun oli piikin aika, et voinut kertoa kenellekään, että et aio ottaa sitä tai laittaa lapsiasi ottamaan. Suomessa ei saa olla erilainen. Heti siirryttiin kauemmas työpaikalla kun oli pakko suoraan kysymykseen sanoa, että en aio ottaa eikä lapsetkaan ja kumma, jos ei koulussakin th väkisin lapselle laittanut tai toiset lapset kiusanneet kun omani oli ainoa joka ei luokassa piikkiä ottanut.

Joten... niin, minä en usko rokotuksen vaaroihin, taitavat olla vain lehdenmyynnin edistämistä. Mutta itse rokotuksen katsoin turhaksi, lääketeollisuuden jälleen uhdeksi rikastumiskeinoksi. odotellaan ensin ne lintuflunssat ja muut.
Toiki puoli on totta.. me ei otteu piikkiä ja ilmotin lapulla kouluun mikä tuli kotia et ottako teidän lapsi sen vai ei niin opettja oli soitta ukolle ja sanonu et vielä kerkee tytön saada piikki.. :eek:

:(
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Eniten minua harmittaa aloittajan kaltaiset ihmiset jotka tuntuvat oikein lietsovan rokotepelkoa ja tuntuu ihan siltä, että toivoisitte mahdollisimman monen rokotetun saavan vakavia sairauksia.

Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.
Niin. Minullekin sanottiin että olen murhaaja jos en ota rokotusta. Että saan keskenmenon kun sairastun. Eihän sitä voi tietää mitä olisi tapahtunut, mutta ainakin rokotuksen ottamalla sain keskenmenon, vaikka mitään vaaraa ei pitänyt olla. :(
Idiootti olin kun suostuin menemään piikitettäväksi.

menikö multa jotain ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Kyllähän tällä palstalla oli paljon pahempia lietsojia viime talvena liittyen siihen kuinka vastuuntunnottomia äitejä me ollaan jotka ei lastansa meinanneet rokotuttaa..Eikä tämä mun mielestä ole lainkaan turha aloitus,tosin tällä palstalla kaikki aina käännetään niin ettei niissä ole järjen häivää.
Niin. Minullekin sanottiin että olen murhaaja jos en ota rokotusta. Että saan keskenmenon kun sairastun. Eihän sitä voi tietää mitä olisi tapahtunut, mutta ainakin rokotuksen ottamalla sain keskenmenon, vaikka mitään vaaraa ei pitänyt olla. :(
Mistä tiedät, että keskenmeno johtui rokotteesta?

arvaappas valvoinko silloin monet yöt kun mietin otanko piikin vai en..en ottanut ja nyt LA 7.9..Neuvolan painostus ottamaan piikki oli aika melkoinen.

Toivottavasti kaikki piikin jälkeen keskenmenon saaneet ovat ilmoittaneet siitä jonnekin, että tietävät tilastoida. Ei niitä yhteyksiä muuten koskaan saada selville. Keskenmenoa nyt ei muutenkaan varmaan pysty pahemmin tutkimaan enää, että mikä sen sitten aiheutti. :/

arvaappas valvoinko silloin monet yöt kun mietin otanko piikin vai en..en ottanut ja nyt LA 7.9..Neuvolan painostus ottamaan piikki oli aika melkoinen.
Ihme kyllä mua ei painostettu neuvolasta. Olisin kyllä jyrkän ei:n sanonut sillä en uskaltanut sitä riskiä ottaa siinä vaiheessa että jos vaikka syntyy ennenaikaisesti kun muutenkin supisteli.

Ei harmita. Mä olen saanut lintuinfluenssapiikinkin. Ja kausi-influenssapiikin monesti.
Ja havrix on tullut otettua myös. Parikin kappaletta niitä. Ja mitähän muita vielä ?

Niistä se varmaan johtuu, että mä olen lesbo .. kun mut on viety neuvolaan ottamaan kaikki mahdolliset rokotukset lapsesta asti, ja nää aikuisiän rokotukset varmaan pitää huolta siitä, että lesbous on tila joka pysyy ja sen lisäksi mua vielä väsyttää jos valvon yli puolenyön. :LOL:

Mulla ei onneks painostettu..mulla oli la 22.4

kiitos kevennyksestä
Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Ei harmita. Mä olen saanut lintuinfluenssapiikinkin. Ja kausi-influenssapiikin monesti.
Ja havrix on tullut otettua myös. Parikin kappaletta niitä. Ja mitähän muita vielä ?

Niistä se varmaan johtuu, että mä olen lesbo .. kun mut on viety neuvolaan ottamaan kaikki mahdolliset rokotukset lapsesta asti, ja nää aikuisiän rokotukset varmaan pitää huolta siitä, että lesbous on tila joka pysyy ja sen lisäksi mua vielä väsyttää jos valvon yli puolenyön. :LOL:
:LOL:

:hug:

:D

juu
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Toivottavasti kaikki piikin jälkeen keskenmenon saaneet ovat ilmoittaneet siitä jonnekin, että tietävät tilastoida. Ei niitä yhteyksiä muuten koskaan saada selville. Keskenmenoa nyt ei muutenkaan varmaan pysty pahemmin tutkimaan enää, että mikä sen sitten aiheutti. :/
Kyllä niiden tilastontekijöiden suut muikistuvat kun huomaavat, miten paljon keskenmenoja tuo piikki aiheutti. Ja vielä enemmän niitä ihmetyttää, miten tuo piikki saattoi saada "normaalit", selittämättömät keskenmenot loppumaan joksikin aikaa kokonaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei harmita eikä kaduta, miksi pitäs?
Mä ja esikoinen on piikitetty.

Itseasiassa oon tyytyväinen että oon oman osani käyttänyt kalliilla, yhteiskunnan varoilla, hankitusta rokotteesta.
:eek: :LOL: :LOL:
No eikös sitä niin valitettu että rahat meni hukkaan kun rokotetta lojuu kaapeissa :D
mä olen kanssa ihan tyytyväinen, että koko perhe hoiti osuutensa. :D

ei
Siis miks pitäs harmittaa? Onko joku uus juttu tullut vai miks tästä nyt kohistaan?

Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.

Yhteistyössä