:O
Oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja ei:Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.
Oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja ei:Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.
Vielä niitä vanhentuvia olis jäljellä. Juoskaa nyt innokkaat hakemaan toinenkin kaupanpäällisiksi ettei tarvi roskiin kalliita mömmöjä heittää.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:No eikös sitä niin valitettu että rahat meni hukkaan kun rokotetta lojuu kaapeissaAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ei harmita eikä kaduta, miksi pitäs?
Mä ja esikoinen on piikitetty.
Itseasiassa oon tyytyväinen että oon oman osani käyttänyt kalliilla, yhteiskunnan varoilla, hankitusta rokotteesta.
Jep..Alkuperäinen kirjoittaja :O:Oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja ei:Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.
Mikä perkele tommonen työpaikka on?? Kiasus mitä touhua!Alkuperäinen kirjoittaja ei:Jep..Alkuperäinen kirjoittaja :O:Oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja ei:Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.
Mut oikeasti, linkittäkää joku juttu, että mitä se piikki nyt muka aiheuttaa? oon ihan pihalla.
veikkaan hoitoalaa...Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:Mikä perkele tommonen työpaikka on?? Kiasus mitä touhua!Alkuperäinen kirjoittaja ei:Jep..Alkuperäinen kirjoittaja :O:Oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja ei:Mun oli työn puolesta pakko ottaa, ei oikein ollut vaihtoehtoja. tai no oli: potkut tai piikki.
Mut oikeasti, linkittäkää joku juttu, että mitä se piikki nyt muka aiheuttaa? oon ihan pihalla.