Itte totesin, että pinkkiä 7 veljestä lankaa ei enää tehdä. Sitte on yks raitalanka 7 veljestä jota ei myöskää tehdä. Ärsyttävää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katos tuolla on sitä raitalankaa ja sitte kanervan väristä lankaa. Pinkkiä ei näy olevan.
Sietä sitten tilaamaan.
Pitää odottaa, että tulee rahaa.Ja jos olis oikeen paljo rahaa, niin menisin tuonne "vähä" ostamaan lankoja koska tuo kauppa on naapurikunnas.
Eihän tuommoseen kauppaan voi mennä, siellähän sekoaa lankojen paljouteen.![]()