?
"..."
Vieras
helvetti että ottaa päähän. On rakennettu uusi leikkialue, suunnattu 0-7-vuotiaille lapsille. Kamalat 10-15-vuotiaat kakarat tekevät kaikkensa että menis rikki. Omat pienet jää jalkoihin. Sitte itte ku yrittää yksin pitää 20 lapselle kuria joista vain 3 on omaa, saa kuulla huorittelua ja haistattelua. Wt kakaroiden vanhemmista ei tietoakaan tuskin edes tietävät missä ja mitä mussukkansa ovat ja tekevät. Ei ihme ettei missään enää lapsille oo mitään! Mua ottaa päähän se että mun alle 4-vuotiaa osaa käyttäytyä paremmin ku lauma 8-15-vuotiaita.