Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tarttee vissiin laittaa palautetta Novitaan...
Joo laita säkin vaan, jos ne vaikka tekis asialle jotai... ehkä..
Oishan tuo kiva ku vois muutaki neuloo ku villavaatetta, jouluksi nimittäin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tarttee vissiin laittaa palautetta Novitaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Garnstudion Drops Muskat on samantapainen merseroitu lanka kuin Tennessee, paitsi mielestäni laadukkaampi. Siinä on pari tosi ihanaa punaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Garnstudion Drops Muskat on samantapainen merseroitu lanka kuin Tennessee, paitsi mielestäni laadukkaampi. Siinä on pari tosi ihanaa punaista.
Joo katoin sitä jo. Se on vaan 1,70? kalliimpaa/100g ku tuo Tennessee..
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:No tuleehan siitä melkoisesti hintaeroa, jos kilon verran lankaa tarvitsee. Itse tosin ajattelen niin päin, että jos monta kuukautta jotakin työtä nykerrän, niin olen "ansainnut" siihen hyvät langat.