H
Heavyfreak pihalla
Vieras
Eilen aloitin tytölle joulupukua punaisesta Tennesseestä. Mulla on sitä vaan yks kerä ja aattelin että käyn tänää hakemassa lisää. No, ei tietenkää missää ollu sitä enää. Kattelin sitte muita puuvillalankoja (ettei tulis niin kuuma puku) ni ei yhdessäkään puuvillalangassa punaista!! :kieh: Siis niiiiiiiiin raivostuttavaa!! Täytyy vissii sit alkaa jostai tilailee lankoja ku ei kerran kaupasta löydä..
Mutta löysin sellasta yhtä toista lankaa, ostin sitä pumaista ja mustaa ja teen ittelleni toisen neuletakin, siitä tulee sellanen leveehelmainen joka kaventuu vyötärölle tyköistuvaks, isot kaulukset jne. ja levenevät hihat. Ja teen puna-mustia leveitä raitoja siihen
Sellanen rokkitakki 
Täytyy vissii alkaa kattelee ton Lankatalon sivuja ja miettiin että mistä langasta sen tytön puvun tekis..
Mutta löysin sellasta yhtä toista lankaa, ostin sitä pumaista ja mustaa ja teen ittelleni toisen neuletakin, siitä tulee sellanen leveehelmainen joka kaventuu vyötärölle tyköistuvaks, isot kaulukset jne. ja levenevät hihat. Ja teen puna-mustia leveitä raitoja siihen
Täytyy vissii alkaa kattelee ton Lankatalon sivuja ja miettiin että mistä langasta sen tytön puvun tekis..