Ärsyttävää!! *raivoamista langoista*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Garnstudion Drops Muskat on samantapainen merseroitu lanka kuin Tennessee, paitsi mielestäni laadukkaampi. Siinä on pari tosi ihanaa punaista.

Joo katoin sitä jo. Se on vaan 1,70? kalliimpaa/100g ku tuo Tennessee..

No tuleehan siitä melkoisesti hintaeroa, jos kilon verran lankaa tarvitsee. Itse tosin ajattelen niin päin, että jos monta kuukautta jotakin työtä nykerrän, niin olen "ansainnut" siihen hyvät langat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
No tuleehan siitä melkoisesti hintaeroa, jos kilon verran lankaa tarvitsee. Itse tosin ajattelen niin päin, että jos monta kuukautta jotakin työtä nykerrän, niin olen "ansainnut" siihen hyvät langat.

Niin ja sen lisäksi vielä postikulut..

Tennessee on ollu ihan ok lanka, sen pysyy kyllä hyvänä sen mitä tarviiki. Eli yhen käyttökerran ku kerran jouluks teen :D Sitte jos teen ihan jotain käyttövaatetta jota enemmän pestään jne ni sitte valitsen laadukkaampaa lankaa :)
 

Yhteistyössä