Harmittaako muita kutojia (neulojia) se ku joidenki lankoja tekeminen lopetetaan?

Kyllä sinne voi ja kannattaakin mennä, mutta lompakkoonn voi ja kannattaa varata täytettä:) Jopa meikäläisellä onnistuu jäämään sinne mukavasti käydessä rahaa, vaikken käsityöihminen olekkaan. Eikä sulla tosiaan ole Scarlett sinne edes pitkä matka, joten voit käydä useamminkin niin ei tarvi kerralla niin paljon rahaa.
 
Harmittaa ihan vietävästi :( Tällä hetkellä kaipaisin mm. Novitan Nalle Kukkaketoa violettisävyisenä, kun ei sitä mistään ole löytynyt pitkään aikaan. Tyhmä minä, kun ostin vain kaksi kerää silloin kun sitä vielä sai :(

Samoin Novitan bambulankaa haluaisin, mutta senkin valmistus on jo lopetettu enkä ole löytänyt.
 
Kyllä mua harmittaa myös, sillä niin ahkera kutoja en ole että ennättäisin tehdä kaikki, eikä aina rahaakaan niin paljoa, että voisin ostaa noita lankoja varastoon :)
Tapion nettikaupasta olen ostanut jonkin verran, ei ole kaukana meiltäkään, joten vielä teen sinne pienen retken. Onko Scarlett sulla pitkä matka Ylistaron Halpa-aittaan, siellä on myös valtava valikoima lankoja. Olin siellä viime viikolla, mutta nyt en muista, oliko vaaleanpunaista 7 veljestä.. :(
 
Tällä hetkellä harmittaa vietävästi. Ostin pari vuotta sitten yhtä Novitan lankaa ja aloin vasta nyt tekemään siitä lapselle villatakkia. MElkein valmis, mutta lanka loppuu kesken. Yhden kerän tarvitsisin, mutta mistään ei saa. Novitalla tuntuu olevan paljon noita sesonkilankoja, joita on myynnissä vain hetken ja sitten niitä ei enää saa mistään.
 
[QUOTE="vieras";27203575]Tällä hetkellä harmittaa vietävästi. Ostin pari vuotta sitten yhtä Novitan lankaa ja aloin vasta nyt tekemään siitä lapselle villatakkia. MElkein valmis, mutta lanka loppuu kesken. Yhden kerän tarvitsisin, mutta mistään ei saa. Novitalla tuntuu olevan paljon noita sesonkilankoja, joita on myynnissä vain hetken ja sitten niitä ei enää saa mistään.[/QUOTE]

Mitä lankaa sä kaipailet?
 
[QUOTE="joku";27203592]facebookissa on usemapi "lankakirppis" missä voi huudella lankojen perään. Tosi useesti löytyykin mitä huutelee.[/QUOTE]

Mistä mä ne löydän? En ole vielä sellaiseen törmännyt, vaikka paljon erilaisia kirppiksiä siellä koluan...
 
Harmittaa. Kun tuntuu, että pitää heti lankoja ostaessa jo tietää tarkalleen paljonko sitä menee ja ostaa kaikki kerralla, kun ei voi luottaa siihen et sitä lankaa olis myynnissä vielä parin viikon päästä : /
 

Yhteistyössä