hampaiden pesu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jani

Vieras
miksi/mistä johtuu sellainen asia kun itse en ole pessyt hampaitani 22vuoteen täysin valehtelematta ja tähän mennessä reikiä ei ole ei ole puhjennut kuin 2kpl ja hampaat on vaaleammat kuin monilla jotka pesevät hampaitaan päivittäin

 
ja lisäksi henkeni ei todellakaan haise kuin korkeitaan 2kertaa /kk
ja aivan varmasti jos mentäisiin tekemään testi kumman suu on puhtaampi niin varmasti minun kuin hampaidenpesiän
 

Yhteistyössä