Hämmentävä vanhempainvartti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huh"

Vieras
Lapsellani on miesopettaja, ohimennen tavattiin kun koulu alkoi ja saatoin lapseni kouluun. Aamulla sitten tavattiin paremmin, kun oli lapsen vanhempainvartti ennen tuntien alkua. Eikä siinä mitään, mutta minä joka yleensä aina katson ihmisiä silmiin puhuessani enkä juuri hämmenny mistään, menin hämilleni ja halusin paeta paikalta. Siis kun se opettaja katsoi mua silmiin todella, siis todella intensiivisesti ja tuli ihan lähelle seisomaan siinä pois lähtiessäni. Ja jotenkin se katse oli samanlainen, kuin joskus kun oon ollut treffeillä (siis romanttisilla sellaisilla) ja pitäis erota, mutta kumpikaan ei oikein haluais lähteä vaan halata ja suudella mutta ei tiedä miten tekis aloitteen moiseen.

En mä nyt väitä että se mies semmoisia todellakaan ajatteli, mutta se katse oli just semmoinen. Ja mä oon ihan hämilläni, oikeasti. Siis eihän tästä tule yhtään mitään, jos mä alan kuvittelemaan tuommoisia jo lapsen opettajastakin. Ja silti, mä en voinut kuvitella sitä. Ja taas toisaalta, tottakai mä sen kuvittelin, se nyt sentään on mun lapseni opettaja!

Siis argh.

Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Että joku vieras mies katsoo niin intensiivisesti, että menee ihan hämilleen itse. Vai oonko mä nyt sekoamassa kokonaan..

Oon mä sinkku.

Mut jotenkin tuo kokemus oli jotenkin jalat alta vievä, ei siis silleen romanttisessa mielessä. Vaan hämmentävässä mielessä. Mä olin valmistautunut täysin asialliseen tapaamiseen enkä mihinkään treffi-ilmapiiriin..

[QUOTE="Huh";22088555]Oon mä sinkku.

Mut jotenkin tuo kokemus oli jotenkin jalat alta vievä, ei siis silleen romanttisessa mielessä. Vaan hämmentävässä mielessä. Mä olin valmistautunut täysin asialliseen tapaamiseen enkä mihinkään treffi-ilmapiiriin..[/QUOTE]

Noh, siitä puhe mistä puute... mielikuvitus voi tehdä tepposet. jos opekin on sinkku, niin siitä vaan kalastelemaan :)

Enpä hänen siviilisäädystään tiedä, ei tullut mieleenkään kysellä moista.

Ja joo, onhan ne opetkin ihmisiä mutta että nyt ihan noin.. :O Mä oon sanaton. Ei tämmöstä voi tapahtua.

Noh, siitä puhe mistä puute... mielikuvitus voi tehdä tepposet. jos opekin on sinkku, niin siitä vaan kalastelemaan :)

Niinhän se voi tehdä, mutta ei mulla ole tapana mielikuvitella mitään romanttisia juttuja. Mä oon luopunut siitä ajatuksesta, että mitään miesjuttuja enää koskaan tulis. Ja myös elän sen mukaan sitten. Ei siis epätoivoisia ajatuksia ilmassa ;)

[QUOTE="Huh";22088603]Enpä hänen siviilisäädystään tiedä, ei tullut mieleenkään kysellä moista.

Ja joo, onhan ne opetkin ihmisiä mutta että nyt ihan noin.. :O Mä oon sanaton. Ei tämmöstä voi tapahtua.[/QUOTE]

Eihän se ope mitään muuta tehnyt, kuin katsoi silmiin ja seisoi lähellä. Ne ei käsittääkseni ole mitenkään kiellettyjä asioita keskustelussa. Älä nyt ala paisutella omien tuntemustesi merkitystä. Seuraavaksi olet haastamassa opettajaa seksuaalisesta ahdistelusta ja kaikki on tapahtunut sun päässä. Kuten sanoin, mielikuvitus voi tehdä tepposet.

Mä teen päivittäin töitä miesten kanssa, enkä tämmöistä niitten kanssa koe tai huomaa tai mitään. Jos mun mielikuvitus laukkais omia ratojaan, tää hämmennys ois kai päivittäistä?

Eikä siinä silmiin katsomisessa tai muussakaan mitään, mutta kun se katse oli jotenkin erilainen kuin yleensä kahden vieraan ihmisen välillä. En mä osaa selittää, mutta jotenkin mun pasmat kuitenkin meni ihan sekaisin. Ehkä mun pää on pehmenemässä tässä pikkuhiljaa.

[QUOTE="Huh";22088603]Enpä hänen siviilisäädystään tiedä, ei tullut mieleenkään kysellä moista.

Ja joo, onhan ne opetkin ihmisiä mutta että nyt ihan noin.. :O Mä oon sanaton. Ei tämmöstä voi tapahtua.[/QUOTE]

kysy lapselttasi

Yhteistyössä