Nettitreffiasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niin"

Vieras
Mä oon muutamia kertoja ollut nettitreffeillä. Siis että on ollut profiili ja sitten käynyt treffeillä. Ikinä koskaan milloinkaan niistä ei ole seurannut mitään vakavaa.

Joko treffit jää yhteen kertaan, se on ok, ymmärrän ettei aina natsaa. Tai sitten. Treffimies hehkuttaa tunteitaan mua kohtaan, kehuu mua, korostaa ihastumisen tunteitaan ja sitä miten on hämmentynyt voimakkaista tunteistaan. Treffaillaan uudestaan, treffit johtaa seksiin. Ja sen jälkeen aina sama. "Mä en sittenkään tiedä mitä mä haluan" "Mä en sittenkään ole valmis parisuhteeseen". Ja kaikki jää siihen.

Yhdenkin kanssa ehdin jo ihastua. Soiteltiin joka ilta maratonpuheluita, se kertoi miten paljon tuntee mua kohtaan, miten mä oon kaunis ja ihana ja kaikkea mitä se on toivonut. Tavattiin, kaikki jatkui ennallaan. Tavattiin toisen kerran, ja oli ihan kivaa. Tavattiin kolmannen kerran, se kutsui luokseen.. ja ilta päättyi noihin lauseisiin ja siihen että mun sydän ammuttiin korkealta ja kovaa alas.

Mussa on siis jotain vikaa, kun vedän puoleeni aina näitä samanlaisia tyyppejä. Oisko mun parempi vaan pysytellä erossa koko nettideittisysteemistä? Mutta kun en käy baareissa ja arkielämässä ei ole tullut ketään varteenotettavaa edes vastaan. Pitääkö mun tosiaan luopua haaveista parisuhteeseen liittyen ja tottua vain olemaan yksin?

Kun mä niin tahtoisin jo rakastua. Ja saada rakkautta. Kyse ei ole siitä, etten osaisi olla yksin. Osaan mä, ja oon onnellinenkin näin. Mulla on ihana työ, ihanat lapset, ihana koti. Mutta sydämessä paikka avoinna kunhan se oikea joskus saapuu. En ole epätoivoinen, en huoli ketä tahansa. Huolin sen oikean, mutta ehkä sellaista ei vaan mulle ole?

Tiedän olevani kiva, mukava, hauska, nättikin. Ja ihan älykästä keskusteluseuraa. Saan flirttiä osakseni niin töissä kuin vapaa-ajalla, mutta kukaan ei ole tosissaan liikkeellä.

Mitä mä teen? Jättäydyn suosiolla vanhaksipiiaksi? Vai uskallanko vielä kerran yrittää nettideitin kautta?

2z5vig2.jpg

Lue miehet on marsista ja naiset venuksesta. Ihan selvä case. Äläkä anna niille heti ekoilla treffeillä. Sinuna minä vielä yrittäisin. Ehkä nämä edelliset ovat olleet jotain häntäheikkejä, jotka pelaavat naisten tunteilla koska osaavat luritella diipa daapaa netissä..

Enhän mä hyvänen aika annakaan ekoilla treffeillä. Mutta seksi on mulle tärkeää ja kun jotenkin kuvittelee että molemmat on samalla viivalla menossa mukana.. tunteet ja kaikki, niin sitä antautuu sen vietäväksi (ja miehen vietäväksi) ja sitten tapahtuu mikä tapahtuu. Joo, pitäis pihdata enemmän. Mutta tällä sinkkuudella ja seksielämällä (= seksiä ehkä pari kertaa vuodessa) mä en ainakaan jaksa leikkiä tiukkaa siveyden sipulia ikuisuuksiin. My bad, I know. :ashamed:

Tuohon häntäheikki-teoriaan mäkin oisin taipuvainen uskomaan, mutta miksi ihmeessä ne kaikki löytää mun luo? En jaksa uskoa siihenkään, että oisin niin epätoivoinen/ huono itsetuntoinen, että ne haistais sen jopa internetin välityksellä. :(

Ja Prinssi, sun viesti oli kyllä ihan loistava :D

Ei nettitreffipalstoilla pyöri kuin sitoutumiskakmmoisia eronneita miehiä. En edes viitsi tuhlata heihin enää aikaani ja mieluummin olenkin yksin :)

Mun profiilissa onkin viimeaikoina lukenut just tuosta. Että toivon yhteydenottoja miehiltä, jotka ovat valmiita sitoutumaan sen oikean kohdatessaan. En siis halua tutustua juuri eronneisiin tai Peter Pan-syndrooman omaaviin miehiin. Mutta jostain syystä just ne tyypit viehättyy musta ja tahtoo ottaa yhteyttä.

Ei kohtaa markkinat, ei mitenkään.

Itse kans törmäsin noihin hölmöihin. Poistin jo profiilinkin sivuilta ja sitten jostain päähänpistoksesta laitoin viellä hetkeks takas....ja sillon tärppäs:) Kohta 4-vuotta yhdessä häät pidetty omakoti hommattu ja vaavi tulosssa 2viikonsisällä:D Oon todella onnellinen:)
yritä vaan uudestaan...mutta laita "idioottisuodatin" päälle;)

laita deittipalstalle, iskuri.net, lyhyt viesti itsestäsi ja odota vastauksia. mä laitoin itsestä vaan sukupuolen, asuinpaikan, iän, sinkku, haetaan tositarkoituksella miestä. kesäkuun puolessa välissä laitoin ja nyt oon yhden kuukauden seurustellu sieltä minuun yhteyttä ottaneen miehen kanssa. eli kyllä niitä fiksujakin miehiä sieltä bongaa. se on vaan tuurista kiinni. en laittais kuvallisia profiileja. huom. ilmoituksessani en sanonu mitoistani mitään ja silti sain tuntuvasti vastauksia.

[QUOTE="vieras";24548084]Kannattaa tarkastaa ne omatkin kriteerit. On netissä hyviäkin miehiä.. Nehän ne sitten valittaa kun ei netistä löydy sopivia naisia. :)[/QUOTE]

Millähän kriteereillä ne hyvät miehet löytyis?

[QUOTE="vieras";24548181]Se nyt lienee makuasia, mutta jos etsii urheilullista, hyvännäköistä, varakasta miestä, jonka pitäis heti hullaantua ja haluta elättää sinkkunaisen lapsikatraan niin ehkä kannattas uudestaan harkita.[/QUOTE]

Ei kannata olla mitään ennakkoon lukkoon lyötyjä kriteerejä. <3
Ei kannata edes etsiä, kun sinut voidaan löytää.

iteki kokeilin noita nettitreffi juttuja.. parin kanssa kahvilla kävin ja siihen se jäi.. ei napannu..
sitten lähin kouluun ja toinen jonka kanssa olin muutama vuos aikasemmi käyny treffeillä sattu tulee samalle luokalle.. ensimmäiset kuukaudet oli outoja koska en tajunnu heti kuka mies oli ja hän vaan mua tuijotteli "salaa" kunnes kerran tajusin että kuka on niin hävetti niin pirusti ettei tosikaan.. sitä vaihetta kesti pari kuukautta.. kunnes sitten kerran teimme pari työtä.. maikat olivat arponeet parit ja nakki napsahti.. juteltiin miehen kanssa monia hetkiä kaikesta mahdollisesta.. ja kuinkas kävikään.. pari työn jälkeen rakkaus otti ja roihahti sitten ihan kunnolla.. :D
ollaanki jälkeen päin naurettu tota asiaa et miten ei sillon natsannu mut nykyisin sitten natsaa kaikki enemmän ku paremmin kohilleen!!! yhteiseloa saman katon alla on jo useampi vuosi ja onni senku kukoistaa!!! :)

Yhteistyössä