Haluatteko kuolla nauruun:D

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Mamma italiana";22195478]mità teit ja teet tànààn ruoaksi? paras reseptisi?
sisustus on kivaa, muttei sentààn kotityò, vai onko?[/QUOTE]

Ei mitään hain ravintolasta ruokaa, on vaikea liikkeessä kokata jotain:D
 
v
Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
 
Leukistinen aksolotli
Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
Meinaatko että sellainen tyttö suostuisi mennä naimisiin miehen kanssa, joka ei suostu tekemään kotihommia? Eipä taida.
 
"Mamma italiana"
Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
tuskinpa se tytàr menisi tommosen miehen kanssa naimisiin. mutta minua kyllà hàmmàstyttàà ettà àiti-ihmisellà ei ole ollenkaan semmosta "pesàfiilistà", semmosta ettà kotonakin on kiva olla ja puuhailla. mutta en arvostele en, olemme kaikki erilaisia
 
Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
Mut sittenhän se on Ap:n homma mennä tekemään ne kotityöt lastensa perheisiin. Siis jos ajatus on se et mies ja äiti hoitaa talouden...
 
"vieras"
Mut sittenhän se on Ap:n homma mennä tekemään ne kotityöt lastensa perheisiin. Siis jos ajatus on se et mies ja äiti hoitaa talouden...
Jep, jep. Voin nähdä ap:n sieluni silmin hoitamassa lapsen lapsiaan aikanaan ja siivoamassa heidän kotonaan- NOT :D

Ja vielä siihen päälle hoitelee omankin äitinsä talouden joka vanhana tarvitsee jos jonkinlaista apua joka päiväisessä elämässä selviytymiseen. Tosiaan toivon että annat apua takaisin sitten kun aika on.

Nim. oman äitinsä saattohoitanut
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22196263]Jep, jep. Voin nähdä ap:n sieluni silmin hoitamassa lapsen lapsiaan aikanaan ja siivoamassa heidän kotonaan- NOT :D

Ja vielä siihen päälle hoitelee omankin äitinsä talouden joka vanhana tarvitsee jos jonkinlaista apua joka päiväisessä elämässä selviytymiseen. Tosiaan toivon että annat apua takaisin sitten kun aika on.

Nim. oman äitinsä saattohoitanut[/QUOTE]

mä aina kaikille autan kun tarvi jos ei ylimäräistä työtä ole
 
Vaimo saattaa imuroida mutta ei sentään vaihda pölypussia. Likaiset työt on miehen tehtävä, ja kodinkoneet kestävät pidempään jos nainen ei yritä huoltaa niitä.
Mitä huoltamista se on kun vaihdetaan pölypussi? Pitääskö mun aina soittaa isälleni tai exälle, että voisko tulla vaihtamaan pölypussin. :LOL:
 
Olis meillä likan kanssa koti kivassa kunnossa jos en imuroisi, tiskaisi, pesisi vessaa jne...

Niin ja käyn mäkin koulussa ja töissä. Käy moni muukin töissä ja päivät voi olla pitkiä, mutta silti se siivoaminen odottaa kotona.
 
Viimeksi muokattu:
"diudiu"
Mitä huoltamista se on kun vaihdetaan pölypussi? Pitääskö mun aina soittaa isälleni tai exälle, että voisko tulla vaihtamaan pölypussin. :LOL:
Mä yleensä kaivan haarukalla pahimmat möykyt pihalla ulos ja jatkan samalla pussilla :D Aina silloin ku ne pitäis vaihtaa, niitä ei ole.

Mein hajos hyvä Philipsin imuri kesken perjantaisiivouksen ja sain sellasen pirjastuksen ku miehelle soitin töihin ja hän meinas tulla sen KORJAAMAAN :D No, onneks ei uskaltanu tulla kotiin muutakun uusi Electrolux kainalossa. Jos joku kodinkone hajoaa niin ei sitä enää korjaamaan aleta.
 
Venakko Milanna
Olis meillä likan kanssa koti kivassa kunnossa jos en imuroisi, tiskaisi, pesisi vessaa jne...

Niin ja käyn mäkin koulussa ja töissä. Käy moni muukin töissä ja päivät voi olla pitkiä, mutta silti se siivoaminen odottaa kotona.
Niin ja mä en vielä toistaseksi ole yh, jos sellainen minusta tulee asia on erikseen. Huno muita aina ja joka kerta verratta itseään
 

Yhteistyössä