Haluatteko kuolla nauruun:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22196506]Aina oot VM:n kimpussa :( AINA![/QUOTE]

Miten niin kimpussa ja muka aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! On se stanan kumma, että muut tässä ketjussa saa kirjoottaa vastaavia kommentteja, mutta annappa olla jos mä teen niin. Heti olen täyskusipäävainoaja jne. Mä kirjootan HYVIN VÄHÄN ap:n ketjuuhin, että voisikko lopettaa paskanjauhannan.

Mitä huoltamista se on kun vaihdetaan pölypussi? Pitääskö mun aina soittaa isälleni tai exälle, että voisko tulla vaihtamaan pölypussin. :LOL:
Naurat yhtä räkäisesti kun mies kohteliaasti avaa sulle oven? Saisithan sen auki ihan itse.

Noin sinkkunaisena kannattaisi ehkä kuunnella perheellisen miehen elämänviisauksia, saatat oppia jotain. Naisellisen avuttomaksi kannattaa heittäytyä vasta kun tapaat sellaisen miehen jota haluat sun rinnalle, pitämään sinusta huolta ja helpottamaan sun arkea.

Naurat yhtä räkäisesti kun mies kohteliaasti avaa sulle oven? Saisithan sen auki ihan itse.

Noin sinkkunaisena kannattaisi ehkä kuunnella perheellisen miehen elämänviisauksia, saatat oppia jotain. Naisellisen avuttomaksi kannattaa heittäytyä vasta kun tapaat sellaisen miehen jota haluat sun rinnalle, pitämään sinusta huolta ja helpottamaan sun arkea.
Sun viisaudet tuntuu monesti olevan vähän sellaasta lööperiä jonka annetaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle. :whistle: Mun mielestä olis lähinnä noloa jos mun pitääs pyytää jotakuta miestä vaihtamaan imuriin pölypussi kun olen sen homman osannut tehdä jo lapsena.

Miehestä saman katon alla ei ole mitään muuta kuin vaivaa, että ei kiitos.

fssffs
Miten niin kimpussa ja muka aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! On se stanan kumma, että muut tässä ketjussa saa kirjoottaa vastaavia kommentteja, mutta annappa olla jos mä teen niin. Heti olen täyskusipäävainoaja jne. Mä kirjootan HYVIN VÄHÄN ap:n ketjuuhin, että voisikko lopettaa paskanjauhannan.
No ainahan sä hoet ap:n ketjuissa 'kyllä MINÄ vaan teen NÄIN, sä teet huonosti' tms. lähes joka ketjussa.

Kiitos ja kuittaus!

Yhteistyössä