"Huh"
No eipä imuroinnin osaamisella ole mitään tekemistä sen kanssa millainen on vaimona ja äitinä...Miksi pitäs osata.
miks mä opetan, mä en vaan tee ja piste, teen kun haluan tai aika onMinulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
Meinaatko että sellainen tyttö suostuisi mennä naimisiin miehen kanssa, joka ei suostu tekemään kotihommia? Eipä taida.Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
tuskinpa se tytàr menisi tommosen miehen kanssa naimisiin. mutta minua kyllà hàmmàstyttàà ettà àiti-ihmisellà ei ole ollenkaan semmosta "pesàfiilistà", semmosta ettà kotonakin on kiva olla ja puuhailla. mutta en arvostele en, olemme kaikki erilaisiaMinulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
Mut sittenhän se on Ap:n homma mennä tekemään ne kotityöt lastensa perheisiin. Siis jos ajatus on se et mies ja äiti hoitaa talouden...Minulle heräsi kysymys että noinko opetat lapsiasi että kotityöt on miesten ja mummojen tehtäviä? Entä jos tyttäresi menee naimisiin miehen kanssa jonka mielestä kotityöt on naisten tehtäviä, eikä tytteresi osaa kodinhoidon alkeita?
olen olen B)Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22195595:mitäs naurettavaa tuossa on. en kyllä nähnyt mitään hauskaa. enemmänkin avuttomia akkoja
mä vaan siivoan, kun pitää kirpikselle tavarat viedä, mä olen töissä käyvä niin en jaksaNo nyt alat sinäkin ahkerasti siivoamaan siellä kotonasi. Ettei jäisi aina muille ne hommat.
Eikö sun mies käy töissä?mä vaan siivoan, kun pitää kirpikselle tavarat viedä, mä olen töissä käyvä niin en jaksa
No hyvä ettet sentään pölyä kerää, olis vaan miehellä entistä enemmän siivottavaa.mä en myös pesee wc:t enkä kerää pölyä
Jep, jep. Voin nähdä ap:n sieluni silmin hoitamassa lapsen lapsiaan aikanaan ja siivoamassa heidän kotonaan- NOTMut sittenhän se on Ap:n homma mennä tekemään ne kotityöt lastensa perheisiin. Siis jos ajatus on se et mies ja äiti hoitaa talouden...
Mitä huoltamista se on kun vaihdetaan pölypussi? Pitääskö mun aina soittaa isälleni tai exälle, että voisko tulla vaihtamaan pölypussin.Vaimo saattaa imuroida mutta ei sentään vaihda pölypussia. Likaiset työt on miehen tehtävä, ja kodinkoneet kestävät pidempään jos nainen ei yritä huoltaa niitä.
Mä yleensä kaivan haarukalla pahimmat möykyt pihalla ulos ja jatkan samalla pussilla Aina silloin ku ne pitäis vaihtaa, niitä ei ole.Mitä huoltamista se on kun vaihdetaan pölypussi? Pitääskö mun aina soittaa isälleni tai exälle, että voisko tulla vaihtamaan pölypussin.
Niin ja mä en vielä toistaseksi ole yh, jos sellainen minusta tulee asia on erikseen. Huno muita aina ja joka kerta verratta itseäänOlis meillä likan kanssa koti kivassa kunnossa jos en imuroisi, tiskaisi, pesisi vessaa jne...
Niin ja käyn mäkin koulussa ja töissä. Käy moni muukin töissä ja päivät voi olla pitkiä, mutta silti se siivoaminen odottaa kotona.