haluan vain nukkua pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oletko sä kotona paljon?Mitä jos menet vaikka kahvilaan jonkun kanssa tai lapsien kanssa tai yksin? =) Me ihmiset olemme sellaisia ja keksimme pienestä asiasta aina joku iso,pitäis vaan yrittä vaikka vaikea se on tehdä jotain muuta ja heitä omia typeriä ajatuksia pois päästä:hug:

mä en vain pysty...

et nyt mutta pikkuhilja,muista vaan että ei ole kiirettä :hug: menee nyt ja tee vaikka teetä itselle sekin vähän rauhoita ja ajattelee jotain muuta.Onko sulla sukulaisia tai joku jos annat vaikka lapsia heille hoitamaan ja menet itse jonnekin,vaikka risteilylle tai kylpylään hotelliin,missä on joku hieno ravintola ja ruokaa/ juoma :hug:

ei mulla ole rahaa eikä sukulaisia. haluaisin miehenkkin näkevän musta uusia puolia, mutta kun voimat ei riitä. olen työtön tällä hetkellä ja aikaa on liikaa miettiä asioita. en pysty olemaan edes onnellinen vaikka olen kotona kun tiedän että se on vaain pelkkää jatkoaikaa. mies armosta ottaa mua mukaansa katsomaan kun se ostelee itselleen jotain. mä kuljen vieressä kuin hiiri. mun pitäis vielä kustantaa sille rahoistani uusia vaatteita. voi ei ei elämä tälläitä ennnen ollut. mies on elänyt tunnollisesti perheelleen 15 vuotta, ja sitten mä pilaan kaiken..
Lopeta se kitinä ja ryhdistäydy.Hanki itselles ja lapsille oma kämppä ja näytä sille miehelle että sä pärjäät ilman sitäkin.Olemalla hiiri se myös kohtelee sua kuin hiirtä.Mitä niin pahaa sä olet tehnyt ettei mies anna anteeksi?unohtanu pestä sen lempipaidan vai?

hain avioeroa hetken huumassa ja tulin katumapäälle. sitä se ei anna anteeksi. kuuluu tuohon masennuskuvioon ja sellaiseen maaniseen vaiheeseen. sekä liikuin paljon erään tutun miehen seurassa joka myös on masentunut. haimme toisistamme vertaistukea. ja kaikkea en tähän halua edes kirjoittaa. mutta pettänyt en ole koskaan,
Sitten elät sen tosiasian kanssa että olet avioeroa hakenut ja hakenut lohtua toisesta miehestä.Onhan se loukkaus puolisoa kohtaan ja vaikea anteeksiannettava asia.Jos olet henkisesti sairas niin ettet lastesi huoltajuutta ja asumista luoksesi saa sinulla on vaihtoehtona jatkaa elämää viikonloppuäitinä.Ei se ole huono vaihtoehto sekään vaikka nyt tuntuisi maailmanlopulta.
Asennoidut sitten vaan elämään jatkossa niin että arkesi koostuu itsesi hoitamisesta kuntoon,lepäät,harrastat,kun jaksat haet töitä tai opiskelet.Satsaat energiasi ja aikasi lapsiisi niinä aikoina kun he luonasi ovat.Nautit äitiydestä mutta vähän eri tavalla kuin tähän asti.
mutta,mutta jos ihminen on masentunut,miehelle sen pitäis ymmärtä ja laita vaikka vaimoa hoitoon,eikä huuta ja laskea päivät milloin hän voi juosta pois ja helpotta oma elämää,miehessä on enemmän vika kun hänellä,kun neljä lasta heillä on,halooo,miehelle pakko kiittä tämä naista hänet että hän teki neljä lasta,niin tyhmälle miehelle

Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:
Eiks tälläset ketjut vois poistaa suoraan? Tää EI oo oikea paikka näille.Vtuttaa ku näitä on jatkuvasti ja osa pelkkää provoa jotka vaa jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..
No hyvää että joku kirjoitta tänne,se helpotta oloa..

en tiedä että helpottaako. nyt mä ravaan vain tupaalla. pesulla en oo ees käynyt ja pihalle en voi mennä. mies onnessaan laskee päiviä koska pääsee musta eroon. mulla on niin paha olo olla. mä vain itken sille ja pyydän anteeksi. ja lupaan ja luppaan kaikkea. mutta kun se on päätöksensä tehnyt niin sille en voi mitään. olin mä onnellinen että se otti mut kirjoille tähän takas. mutta sitä iljettää mun olemus ja josm meen liian lähelle se heittelee mua kuin räsynukkea. että ei ole helppoa. huutaa jokia päivä että häipyisin sen elämästä. rankkaa tää on kaikille. onnellinen olen että saan vielä olla täällä. mutta en mä halua lähteä hakemaan sitä kurjaa yksiötä. tiedän että mun kohtalo olisi joku puliämmän kohtalo. nyt mä ymmärrän miks ihmiset juo itsensä rappiolle. se on varmaan se toinen lievitys siihen että riistäisi hengen. mies kohtelee mua kuin koirAA ja kynnysmattoa. ivailee mulle. ja mä vaan toivon että tulisi parempi huominen. ja nauttiihan tuo tuosta solvauksesta. mä jaksan vain jokaisen päivän ottamalla noita masislääkkeitä. ja nukahtamislääkkeitä. kai se on pparempi niitäkin ottaa kuin tehdä jootain. mutta se herääminen todellisuuteen on yhtä tuskaa.
ymmärrän että herääminen todellisuteen on vaikea ja tuskallista.Mutta jos mies kohtelee sua niin kun sä pyydät anteeksi ja haluat muuta kaikki paremmaksi,sitten miehellä on joku vika :| Mä tiedän että sä haluat tehdä itsemurhaa vain tämän takia että mies olisi saanut tuntea syylisyttä,mutta voin sanoa miehiä ovat ihan erilaisia kuin naiset vaikka jos hyppät seinälle se ei auta.Melkein jokaiselle naiselle se on vaikea kun tommosta tapahtu,mutta kuitenkin ole kärsivälinen ja kestää tämä paha aika lapsien takia :hug: kaikki vielä muutu paremmaksi,näet sen itse :hug:

ei se muutu paremmaksi. mä ymmärrrän miestäni. kurjaa sen on katsoa toisen surkuttelua ja jankkaamista. itkeminen ja ruikuttaminen on varmasti pahinta. mutta mä vain roikun ja valitan. ja se syyttää että kalastan vain itsesääliä. sanoo että harkinta-aika on just sitä varten että saa harkita. mutta epätoivoissani pilaan kaiken. sanoin että sen vois vielä yhdessä perua, ja jos näyttää siltä ettei tuu mitään niin laittaa uudelleen vireille. ja se sano ettei tee sitä siksi että mun olis parempi olla. eli kidutusta tämä on. tiedän etttei sen mieli muutu ja se piinaa mua lupauksillaan. ja jotenkin se nauttii nähdä mun kärsivän. saan vain katsoa vieressä toisen porskuttamista. ehkä se tavallaan käyttäytyy näin että oikeesti haluaisi ymmäärtää mun lähtevän. syönyt en oo moneen päivään ja kurjaa lastenkin nähdä mut tässä jamassa. taidan ottaa unipillerin mutta pelkään että jään niihin koukkuun. tää jankkaaminen ja ruikuttaminen on kauheata. ja se että haluaa olla toisen lähellä. mutta epätoivoinen on epätoivoinen. mulla vain ei ole voimia..
Olet vaan niin masentunut :( etkä näe ulospässyä nyt,se on hirveän vaikea,tiedän :( Jos kuitenkin vaarat ajan huomenna heti aamulla lääkärille ja kerrot ihan kaikki tai vaikka kirjoita kaikki tunnet paperille tänään ja anna sen laakärille,Älä pelkää unilääkeitä,mäkin otan niitä silloin tällöin,otin eilenkin ja muista elämää se vaan on,meillä kaikkilla on jotain,elämä ei voi olla täydellinen ja kuitenkin sulla neljä lasta ajattelee miten ylpeä sun pitäis olla =)

mä en halua joutua sairaalaan. tulisi pitkä sairaalajakso. ja unilääkkeen otin jo aamulla enkä halua jäädä niihin koukkuun. mutta tää oleminen teekee niin pahaa. meinaa tähän aikaan illasta en halua ottaa tuota unilääkettä. diapamia mulla on pahimpaan ahdistukkseen mutta ei se paljoa auta ja niihinkin jää koukkuun. ja mulla on raha-asiat huonosti. eli sairaalaan enn voi mennä koska jatko riippuu eräistä testeistä mitä mulle tehdään. eli rahat tulevat olemaan katkolla. eikä mulla ole rahaa maksaa takuuvuokria. olen rahaton surullinen ja masentunut. ei siihen noi lääkkeetkään auta. eikä tähän olotilaan.
Mistä päin olet?Kerro sen minulle vaikka yv viestilla,jos vaikka tarvitset apua...

ja sairala ei ole mikään paha paikka sielä sä saat levätä niin paljon kun haluat ja olla rauhassa.nii ja toi diapami on enemmän ahdistuksen poistava lääke,kokeilee seroquel,kysyy lääkäriltä ,se tuo unta heti,ahh mikä lääke B) etkä jää koukuun niistä:hug:

ja kuitenkin yritä tehdä jotain muuta ajatteleminen eikä itsemurha ole mikään ratkaisu :hug:

mulla on ketopinor vvastaava kuin seroquel. ja tiedän että sen kanssa saa nukuttua. otin illalla niitä kaksi. ja aamukuudelta yhden. mieli tekisi ottaa nyt yksi mutta se tietäisi kolmeksi tunniksi unta, ja sitten pitäisi taas ottaa illalla myöhään kaksi. että kyllä niihin jää koukkuun. nyt olisi tosi helpottavaa nukkua se kolme tuntia, mutta sama jatkuisi kun herään. sama tuska ja ahdistus. enkä tiedä että montako niitä oikeasti saa ottaa. diapamin otin juuri äsken mutta pelottaa tuo ketopinor että jos siihen jää koukkuun. sehän on oikeasti sktisofreenikoille tarkoitettu lääke. diapamiin tiedän että jää koukkuun ja niiden syöntiä olen yrittänyt vähentää.

Oletko sä kotona paljon?Mitä jos menet vaikka kahvilaan jonkun kanssa tai lapsien kanssa tai yksin? =) Me ihmiset olemme sellaisia ja keksimme pienestä asiasta aina joku iso,pitäis vaan yrittä vaikka vaikea se on tehdä jotain muuta ja heitä omia typeriä ajatuksia pois päästä:hug:

mä en vain pysty...

et nyt mutta pikkuhilja,muista vaan että ei ole kiirettä :hug: menee nyt ja tee vaikka teetä itselle sekin vähän rauhoita ja ajattelee jotain muuta.Onko sulla sukulaisia tai joku jos annat vaikka lapsia heille hoitamaan ja menet itse jonnekin,vaikka risteilylle tai kylpylään hotelliin,missä on joku hieno ravintola ja ruokaa/ juoma :hug:

ei mulla ole rahaa eikä sukulaisia. haluaisin miehenkkin näkevän musta uusia puolia, mutta kun voimat ei riitä. olen työtön tällä hetkellä ja aikaa on liikaa miettiä asioita. en pysty olemaan edes onnellinen vaikka olen kotona kun tiedän että se on vaain pelkkää jatkoaikaa. mies armosta ottaa mua mukaansa katsomaan kun se ostelee itselleen jotain. mä kuljen vieressä kuin hiiri. mun pitäis vielä kustantaa sille rahoistani uusia vaatteita. voi ei ei elämä tälläitä ennnen ollut. mies on elänyt tunnollisesti perheelleen 15 vuotta, ja sitten mä pilaan kaiken..
Lopeta se kitinä ja ryhdistäydy.Hanki itselles ja lapsille oma kämppä ja näytä sille miehelle että sä pärjäät ilman sitäkin.Olemalla hiiri se myös kohtelee sua kuin hiirtä.Mitä niin pahaa sä olet tehnyt ettei mies anna anteeksi?unohtanu pestä sen lempipaidan vai?

hain avioeroa hetken huumassa ja tulin katumapäälle. sitä se ei anna anteeksi. kuuluu tuohon masennuskuvioon ja sellaiseen maaniseen vaiheeseen. sekä liikuin paljon erään tutun miehen seurassa joka myös on masentunut. haimme toisistamme vertaistukea. ja kaikkea en tähän halua edes kirjoittaa. mutta pettänyt en ole koskaan,
Sitten elät sen tosiasian kanssa että olet avioeroa hakenut ja hakenut lohtua toisesta miehestä.Onhan se loukkaus puolisoa kohtaan ja vaikea anteeksiannettava asia.Jos olet henkisesti sairas niin ettet lastesi huoltajuutta ja asumista luoksesi saa sinulla on vaihtoehtona jatkaa elämää viikonloppuäitinä.Ei se ole huono vaihtoehto sekään vaikka nyt tuntuisi maailmanlopulta.
Asennoidut sitten vaan elämään jatkossa niin että arkesi koostuu itsesi hoitamisesta kuntoon,lepäät,harrastat,kun jaksat haet töitä tai opiskelet.Satsaat energiasi ja aikasi lapsiisi niinä aikoina kun he luonasi ovat.Nautit äitiydestä mutta vähän eri tavalla kuin tähän asti.
mutta,mutta jos ihminen on masentunut,miehelle sen pitäis ymmärtä ja laita vaikka vaimoa hoitoon,eikä huuta ja laskea päivät milloin hän voi juosta pois ja helpotta oma elämää,miehessä on enemmän vika kun hänellä,kun neljä lasta heillä on,halooo,miehelle pakko kiittä hänet että hän teki neljä lasta,niin tyhmälle miehelle
Kuule Savanna,oletko itse ikinä elänyt ihmisen kanssa jolla on mielenterveydellisiä ongelmia?Se on tosi vaikeaa.Jos toinen ei tiedä mitä tekee,on masentunut ja itkee,ruikuttaa,valittaa,hakee lohtua vieraista ja hakee avioeroa,ties mitä muuta niin kyllä siinä aviomiehelläkin on kova homma perhettä eteenpäin viedä.
Sairasta ihmistä pitää ymmärtää se on totta mutta jokaiselle tulee jaksamiseen loppu jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:
Eiks tälläset ketjut vois poistaa suoraan? Tää EI oo oikea paikka näille.Vtuttaa ku näitä on jatkuvasti ja osa pelkkää provoa jotka vaa jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..
No hyvää että joku kirjoitta tänne,se helpotta oloa..

en tiedä että helpottaako. nyt mä ravaan vain tupaalla. pesulla en oo ees käynyt ja pihalle en voi mennä. mies onnessaan laskee päiviä koska pääsee musta eroon. mulla on niin paha olo olla. mä vain itken sille ja pyydän anteeksi. ja lupaan ja luppaan kaikkea. mutta kun se on päätöksensä tehnyt niin sille en voi mitään. olin mä onnellinen että se otti mut kirjoille tähän takas. mutta sitä iljettää mun olemus ja josm meen liian lähelle se heittelee mua kuin räsynukkea. että ei ole helppoa. huutaa jokia päivä että häipyisin sen elämästä. rankkaa tää on kaikille. onnellinen olen että saan vielä olla täällä. mutta en mä halua lähteä hakemaan sitä kurjaa yksiötä. tiedän että mun kohtalo olisi joku puliämmän kohtalo. nyt mä ymmärrän miks ihmiset juo itsensä rappiolle. se on varmaan se toinen lievitys siihen että riistäisi hengen. mies kohtelee mua kuin koirAA ja kynnysmattoa. ivailee mulle. ja mä vaan toivon että tulisi parempi huominen. ja nauttiihan tuo tuosta solvauksesta. mä jaksan vain jokaisen päivän ottamalla noita masislääkkeitä. ja nukahtamislääkkeitä. kai se on pparempi niitäkin ottaa kuin tehdä jootain. mutta se herääminen todellisuuteen on yhtä tuskaa.
ymmärrän että herääminen todellisuteen on vaikea ja tuskallista.Mutta jos mies kohtelee sua niin kun sä pyydät anteeksi ja haluat muuta kaikki paremmaksi,sitten miehellä on joku vika :| Mä tiedän että sä haluat tehdä itsemurhaa vain tämän takia että mies olisi saanut tuntea syylisyttä,mutta voin sanoa miehiä ovat ihan erilaisia kuin naiset vaikka jos hyppät seinälle se ei auta.Melkein jokaiselle naiselle se on vaikea kun tommosta tapahtu,mutta kuitenkin ole kärsivälinen ja kestää tämä paha aika lapsien takia :hug: kaikki vielä muutu paremmaksi,näet sen itse :hug:

ei se muutu paremmaksi. mä ymmärrrän miestäni. kurjaa sen on katsoa toisen surkuttelua ja jankkaamista. itkeminen ja ruikuttaminen on varmasti pahinta. mutta mä vain roikun ja valitan. ja se syyttää että kalastan vain itsesääliä. sanoo että harkinta-aika on just sitä varten että saa harkita. mutta epätoivoissani pilaan kaiken. sanoin että sen vois vielä yhdessä perua, ja jos näyttää siltä ettei tuu mitään niin laittaa uudelleen vireille. ja se sano ettei tee sitä siksi että mun olis parempi olla. eli kidutusta tämä on. tiedän etttei sen mieli muutu ja se piinaa mua lupauksillaan. ja jotenkin se nauttii nähdä mun kärsivän. saan vain katsoa vieressä toisen porskuttamista. ehkä se tavallaan käyttäytyy näin että oikeesti haluaisi ymmäärtää mun lähtevän. syönyt en oo moneen päivään ja kurjaa lastenkin nähdä mut tässä jamassa. taidan ottaa unipillerin mutta pelkään että jään niihin koukkuun. tää jankkaaminen ja ruikuttaminen on kauheata. ja se että haluaa olla toisen lähellä. mutta epätoivoinen on epätoivoinen. mulla vain ei ole voimia..
Olet vaan niin masentunut :( etkä näe ulospässyä nyt,se on hirveän vaikea,tiedän :( Jos kuitenkin vaarat ajan huomenna heti aamulla lääkärille ja kerrot ihan kaikki tai vaikka kirjoita kaikki tunnet paperille tänään ja anna sen laakärille,Älä pelkää unilääkeitä,mäkin otan niitä silloin tällöin,otin eilenkin ja muista elämää se vaan on,meillä kaikkilla on jotain,elämä ei voi olla täydellinen ja kuitenkin sulla neljä lasta ajattelee miten ylpeä sun pitäis olla =)

mä en halua joutua sairaalaan. tulisi pitkä sairaalajakso. ja unilääkkeen otin jo aamulla enkä halua jäädä niihin koukkuun. mutta tää oleminen teekee niin pahaa. meinaa tähän aikaan illasta en halua ottaa tuota unilääkettä. diapamia mulla on pahimpaan ahdistukkseen mutta ei se paljoa auta ja niihinkin jää koukkuun. ja mulla on raha-asiat huonosti. eli sairaalaan enn voi mennä koska jatko riippuu eräistä testeistä mitä mulle tehdään. eli rahat tulevat olemaan katkolla. eikä mulla ole rahaa maksaa takuuvuokria. olen rahaton surullinen ja masentunut. ei siihen noi lääkkeetkään auta. eikä tähän olotilaan.
Mistä päin olet?Kerro sen minulle vaikka yv viestilla,jos vaikka tarvitset apua...

ja sairala ei ole mikään paha paikka sielä sä saat levätä niin paljon kun haluat ja olla rauhassa.nii ja toi diapami on enemmän ahdistuksen poistava lääke,kokeilee seroquel,kysyy lääkäriltä ,se tuo unta heti,ahh mikä lääke B) etkä jää koukuun niistä:hug:

ja kuitenkin yritä tehdä jotain muuta ajatteleminen eikä itsemurha ole mikään ratkaisu :hug:

mulla on ketopinor vvastaava kuin seroquel. ja tiedän että sen kanssa saa nukuttua. otin illalla niitä kaksi. ja aamukuudelta yhden. mieli tekisi ottaa nyt yksi mutta se tietäisi kolmeksi tunniksi unta, ja sitten pitäisi taas ottaa illalla myöhään kaksi. että kyllä niihin jää koukkuun. nyt olisi tosi helpottavaa nukkua se kolme tuntia, mutta sama jatkuisi kun herään. sama tuska ja ahdistus. enkä tiedä että montako niitä oikeasti saa ottaa. diapamin otin juuri äsken mutta pelottaa tuo ketopinor että jos siihen jää koukkuun. sehän on oikeasti sktisofreenikoille tarkoitettu lääke. diapamiin tiedän että jää koukkuun ja niiden syöntiä olen yrittänyt vähentää.
et jää koukuun,usko!Ota vaan niitä edes kun menet illalla nukkumaan,parempi helpotta oloa kun kärsiä kokoajan ja jos todella tuskallinen olo iske ,sitten vaikka päivystykseen tai yksityiselle ja älä niitä lääkeitä pelkää ollenkaan ,milummin soita ja kysyy kuinka paljon niitä saa ota ja ota niin paljon kuin vaan saa,sitten pääset edes kaikista aikesta vaihesta yli ei niin ahdistunena kuin nyt olet :hug:

en voi lainata tekstia.Eli en en ole elänyt,mutta vaikka tulee sellainen tilanne,mä en jäättä,vaan autan,kun se on elämää meillä jokaisella voi tulla ihan mitä vaan,eikä hänellä ole mitään sellaista ettei hän pysty kestää ja vaikka jos mies halua erota ja jos hän olisi viisas hän olisi autanut kuitenkin avioeron huolimatta,kun naisella on neljä lasta ja hän varma tietä että hänelle avioero tuo enemmän tuska,eli paska mies,anteeks vaan ap :ashamed:

Tuo on yksi pahimmista asioista mitä kenellekään voi tapahtua. Menettää omat lapset. En ehkä itsekään jaksaisi.
Mutta mutta ... uskon, että jos vain suinkin jaksat päivän kerrallaan, yrität löytää pieniä ilon aiheita, pidät huolen riittävästä unesta, liikunnasta, terveellisestä ravinnosta. Onko yhtään ystävää joka kuuntelisi? Jos ei, niin psykologille olisi hyvä puhua.
Uskon, että sinun on mahdollista silti olla osa lastesi elämää, ja koskaan ei mikään ole varmaa. Ehkä saat heidät jopa osaksi jokapäiväistä elämääsi vielä.

Mistä miehesi on niin vihoissaan, että ei anna anteeksi?

mä en vain pysty...

peesi. kyllä lapsilla on parempi tulevaisuus, kun mies saa joskus heistä vapaata, ja heillä useampia aikuisia elämässään.

Kyllä miehetkin joutuvat tuohon tilanteeseen. Ja kestävät sen. Nyt kestät kuin nainen! Lapset pärjäävät varmasti, kun heillä on raitis viikonloppuäiti ja isä.

onko joku viranomainen todennut ettet voi lapsia saada?masennus ei ole syy erottaa lasta vanhemmasta.vai käyttääkö mies lapsia aseena uhkailemalla että menetät heidät kostaakseen tekosi?miehesi käytös on julmaa,ja lapsenne kärsivät tilanteesta.hommaa oma asunto,ja lastenvalvojan luona selvitätte lasten asumiset ym

haluan vain takaisin sen pienen vaatimattoman elämäni. miehelle pystyn antamaan anteeksi nuo ravistelut joita kuulemma käyttänyt itsepuolustukseksi mua kohtaan. mä en vain kestä menetyksiä. mies totesi ettei mulla ole ollut pettymyksiä elämässäni, mutta niitähän on riittänyt. hokee vain että elämä onn.ja että turhaan hänelle marisen oloani. kävin just koiran kanssa ulkona muttei paljoa helpottanut. mies on ottanut tavakseen arvostella mua kaikesta. myönnän etten ole se helpoin ihminen ollut, mutta miksi hajoittaa jotain mitä ollaan kohta 17vuotta pidetty pystyssä. soitin juuri hänelle ja on tunnin päästä kotona. aloittaa vielä työt jossa tulee olemaan vuorokausia tien päällä yötä päivää. kyllähän täällä silloin äitiä tarvitaan. nyt iski niin kauhea epätoivo, että uskon suukottavani lapset illalla ja lähteväni pitkälle kävelylenkkille mistä en enää palaa.

mies on sellainen ettei suostu lähtemään parisuhdeterapiaan, eikä halua enää tätä liittoa yrittää kasata. mulla on henkisesti niin paha olo. sydän on aivan hajalla ja noiden lääkkeiden turvin pysyn vain enää pystyssä. yöt menee juuri ja juuri noiden unilääkkeiden turvin. mutta tällä hetkellä iski niin kauhea epätoivo ja elämä pyörii filminauhan tavoin silmien edessä lapsien kaikki ihanat hhetket. meidän ensitaipaleen alut. sitten kuuluu miehen kovat sanat ja ne pyörivät ne kaikki kovat sanat ja lyönnit.

kuulemma kerjään verta nenästä tällä valituksella. mutta olen isäisesti ja ulkoisesti täynnä mustelmia. haluan oikeasti vain nukahtaa. jos mies ei illalla muuta mieltään niin suukotan hänetkin hyvästiksi. olen kännykkään tallettanut viestin sekä kirjoittanut viestin kaikille. en mä miestä uhkaa itsarilla mutta mä vain lähden ja silitän hiljaa sen poskea, sekä menen hiljaa hetkeksi viereen. laitan nuo lääkkeet pussukkaan ja jatkosta en tiedä. kasviksi en halua joten ehkä mä haen sen metsälammen ti korkean paikan. rekan alle en halua jättäytyä, koska siitä tulisi omantunnontuskat vain kuljettajalle. mutta nopeasti ja kivuttomasti haluan nukahtaa. voi luoja kun edes mietin näin. mutta tuska palasi moninkertaisena kun kuulin puhelimessa miehen äänen. ja mietin kuinka ihanaa se elämä oli ennen kun kaiken pilasin.

nähdä se epätoivo ja suru lasten silmistä jonka olen aiheuttanut. pienin on niin surullinen, luulisi miehenkin sydämen heltyvän. hän sanoo lapsille että aikuisten asioita ja että kaikki järjestyy. että nyt on se välirauha. pienin rassukka luulee silti että äiti ja isi palaa yhteen. mies on hyvä isä, ja siksi tiedän että heillä on hyvä olla. kun lapsia en halua erottaa. kukaan ei halua että äiti lähtee toiseen kotiin. kaksi pienintä haluaa minun mukaan, mutta kun en edes itsestäni pysty huoolehtimaan saati heistä.

jotenkin tumntuu että näin on parempi. kirjeessä jätin tiedon ettei ole kenenkään vika. ei lasten eikä isän. vaan etä äiti ei enää jaksa vaan äiti haluaa nukahtaa koska äiti on niin väsynyt ettei enää jaksa...

mä en halua sairaalaan. se ei ole vain paikka missä haluan olla. mä en halua elää päivvästä päivään tän ppahan olon kanssa. tää on ratkaisu joota voin kkatua viime hetkillä. tiedän että on paljon ihmisiä jotka epätoivoissaan ovat sortuneet samaan. mä en kestä tätä kaikkea ympärilläni minkä menetän. kukaan ei voi tietää sitä tuskan ja surun määrää, vaikka se olisi kuinka raukkamainen teko. haluan vain helpottaa oloani ja siihen ei ole muuta vaihtoehtoa. en halua sairaalaan ja sähköshokkeihin. ne auttavat aikansa ja sama tuskka palaa takaisin. tää on surutyö jota en oosaa tehdä muulla tavoin. pelottaa tehdä itselleen näin. mutta olen sen tiennyt jo vuosia kuin enneunena että mun elämä pirstaloituu ja tulee tapahtumaan jotain pahaa. mä en lähde päivystykseen jonottamaan eikä kenenkään tar5vitse mua löytää täältä kotoa. mä vain kävelen tuonne mettsälammelle ja thats it. oikeesti mä en jakksa. tiedän olevani luuseri ja paskamainen ihminen mutta kun elämässä ei näe mitään valopisteita. menettää laqpset ja se elämän rakkaus samalla kertaa. se on mulle liikaa. anteeksi jos kirjoittelen tänne tämmösiä. mutta luen tuossa kuopukselle iltasadun ja suukottelen tytöt ja otan vanhimman pojan oikein karhuhaliin. ei tää oo ees miehenkään vika. mä en vaan jaksa. jaksa tätä tuskaa päivästä päivään.

hei lopeta pliiis |O et sä menetät ketään,ne ovat elossa,hei |O nyt sun pakko ajattella itseä,menet sairalaan vaikka ja kyllä sulle löydetään sopiva lääkitystä,älä ole heikko ihminen.Meillä kaikkilla on niitä ongelmia elämä se vaan on,miks teet noin lapselle???Mielummin jos kärsit vähän ja haet itsellesi apua ja saat vielä joskus tervet paperit.Kuinka kauan olit jo kärsinyt tästä olosta ???Mistä päin olet ,kysyn vielä kerran

Et sinä menetä lapsiasi vaan he sinut! Toivon nyt todellakin, että haet jostakin apua jo tänään! Lapsesi tarvitsevat ja rakastavat juuri sinua! Sinä olet heidän ainoa äiti, älä vie itseäsi heiltä.
Olisiko sinulla vaikka joku kaveri, jonka luokse voisit lähteä jos et sairaalaan nyt heti halua? Ymmärrän jossain määrin, että elämä voi ajautua umpikujaan, jossa ei näe mitään ulospääsyä. Nyt toivoisin, että yrittäisit löytää sen pienen kipinän lapsistasi ja muista läheisistä! Olet heillle korvaamaton!

HEI!!!laita mulle yv!!!!!! :attn:

en mä halua kirjautua. enkä nyt lääketokkuroissa muista edes tunnuksia. enkä jaksa luooda uusia. enkä halua kirjoittaa missä edes asun. tää on yksi tilastollinen poisnukkuminen. eikä tässä asiassa auta kenenkään uolkopuoolisen apu. mies voisi auttaa mutta ei se halua. enkä mä halua sille uhkailla poisnukkumisestani. eikä tää ole mikään kosto. kirjeessä olen jo pyytänyt ja antanut anteeksi. muistan kun istuin miehen sylissä yksi ilta ja kuuntelin jotain biisiä missä lauletaan -life is short jne- en muiista bändin nimeä mutta tosi kuvaava hetki elämän lyhyydestä js kuinka siitä pitäisi nauttia. soittaisin sen heti jos löytäisin sen tuolta musakätköistä. sen haluan vielä kuulla illalla jjoko ihan lähhellä tuskin mies syliinsä ottaa...

Luin juuri tätä viestiketjua ja olen niin vihainen!!
Ymmärrän että olet masentunut mutta jos ajattelet lapsiasi niin ett tee itsemurhaa!!
Eikö lapset ole ansainneet elämän?? Älä pilaa lastesi lapsuutta ja elämää viemällä niiltä äitiä...jätät sellaiset jäljet etteivät lapset koskaan välttämättä selviä tai ottavat oppia sinusta!
Mene ystävä rakas lääkäriin tai soita auttavaan puhelimeen!!

HEI YMMÄRRÄ SEN PLIIS NYT SUN TODELLISUUDENTAJU PETTÄNYT SUA,OTA PUHELIN JA SOITA VAIKKA 112 JA KERRO MITÄ HALUAT TEHDÄ!!!!SÄ TEET SEN OK,VAIN MASENNUKSEN TAKIA AJATTELEE TEET SEN VAAN KOSKA ET VOI HYVIN NYT.SÄ TEET SUN NELJÄLLE LAPSELLE TUSKA LOPPU ELÄMÄKSI JATTELEE LAPSIA MITÄ SÄ TEET HEILLE,EI KAIKKI OLE NIIN HELPOA,ETTÄ VOIT PÄÄTÄ ELÄMÄÄ SILLOIN KUIN HALUAT,TÄMÄ ON ELÄMÄÄ EI SE HELPOA OLE JA SÄ APUA TARVITSET JA HETI,TOMMOSEN MIEHEN TAKIA ON TODELLA TYPERÄ JOTAIN SELLAISTA EDES AJATTELLA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et sinä menetä lapsiasi vaan he sinut! Toivon nyt todellakin, että haet jostakin apua jo tänään! Lapsesi tarvitsevat ja rakastavat juuri sinua! Sinä olet heidän ainoa äiti, älä vie itseäsi heiltä.
Olisiko sinulla vaikka joku kaveri, jonka luokse voisit lähteä jos et sairaalaan nyt heti halua? Ymmärrän jossain määrin, että elämä voi ajautua umpikujaan, jossa ei näe mitään ulospääsyä. Nyt toivoisin, että yrittäisit löytää sen pienen kipinän lapsistasi ja muista läheisistä! Olet heillle korvaamaton!

mun pieni elämä on tässä. mulla ei ole ketään muita kuin mies ja lapset. he olivat koko elämäni sisältö ja rikkaus. mä itse tuhosin kaiken ja oon sanonut lapsille ettei isää saa syyttää tapahtuu sitten mitä vain. puolen tunnin päästä mies tulee ja mä haluan puhua sen kanssa vielä kerran. ilman uhkailua ja itkua. mutta jotain haluan vielä sanoa hälle hyvästiksi. ainakin kuunnella sen laulun. oli silti helpottava kirjoittaa tänne, mutta ei se silti päätöstä pyörrä. kirjoitin vain että arvostakaa niitä kunnon perheenisejä ja perheelämää. niistä pienistå asioista olkaa tyytyväisiä.

mies soirri just. oli hakemassa nuorimmaista kyläreissulta. itken tässä niin että näppis on jo ihan märkä. kuinka hienoa olisi ajatella että tuo soitto olisi kuin ennenkin. että mies tulee kotiin kastotaan teeveetä ja hassutellaan. mutta ei. se haluuaa mut vain pois. nyt mun täytyy lopettaa. ja pyyhkiä tuo sivuhiistoria. olen mihen koneella enkä halua että hän löytää nää kirjoitukksdet.

olkaa ihmiset onnellisia siinä vaatimattomassakin. ei se raha ja mammona tee onnea. vaan perhe.

JA ET SÄ VOIT OLLA VIELÄ NIIN PAHASSA KUNNOSSA KOSKA JAKSAT KIRJOITTA NIIN PALJON,IHMISELLÄ ON PALJON PAHEMMAT MURHET KUIN SINULLA JA EHKÄ YMMÄRRÄT SEN ITSE,MUTTA EI KOVIN PALJON KUITENKIN,TÄMÄN TAKIA SUOSITELEN ETTÄ TEE NOIN ETTÄ SOITA 112 JA PÄÄSET SAIRALAAN PUHUMAAN JA RENTOUTUMAAN

kiitossavanna. mä otin muutaman lääkkeen. ja odottelen kun perhe nukahtaa. sitten annan ne iltapusut ja lähden. mutta kiitos sulle. mä halusin vain jonnekkin purkaa ttuntoja koska mulla ei ole muiita. mutta nuyt lopettelen. kiitos sulle savanna. mä tiedän että on murheita muillakinmutta se oma on aina se henkilökohtainen.

Yhteistyössä