Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:
Eiks tälläset ketjut vois poistaa suoraan? Tää EI oo oikea paikka näille.Vtuttaa ku näitä on jatkuvasti ja osa pelkkää provoa jotka vaa jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..
No hyvää että joku kirjoitta tänne,se helpotta oloa..
en tiedä että helpottaako. nyt mä ravaan vain tupaalla. pesulla en oo ees käynyt ja pihalle en voi mennä. mies onnessaan laskee päiviä koska pääsee musta eroon. mulla on niin paha olo olla. mä vain itken sille ja pyydän anteeksi. ja lupaan ja luppaan kaikkea. mutta kun se on päätöksensä tehnyt niin sille en voi mitään. olin mä onnellinen että se otti mut kirjoille tähän takas. mutta sitä iljettää mun olemus ja josm meen liian lähelle se heittelee mua kuin räsynukkea. että ei ole helppoa. huutaa jokia päivä että häipyisin sen elämästä. rankkaa tää on kaikille. onnellinen olen että saan vielä olla täällä. mutta en mä halua lähteä hakemaan sitä kurjaa yksiötä. tiedän että mun kohtalo olisi joku puliämmän kohtalo. nyt mä ymmärrän miks ihmiset juo itsensä rappiolle. se on varmaan se toinen lievitys siihen että riistäisi hengen. mies kohtelee mua kuin koirAA ja kynnysmattoa. ivailee mulle. ja mä vaan toivon että tulisi parempi huominen. ja nauttiihan tuo tuosta solvauksesta. mä jaksan vain jokaisen päivän ottamalla noita masislääkkeitä. ja nukahtamislääkkeitä. kai se on pparempi niitäkin ottaa kuin tehdä jootain. mutta se herääminen todellisuuteen on yhtä tuskaa.
ymmärrän että herääminen todellisuteen on vaikea ja tuskallista.Mutta jos mies kohtelee sua niin kun sä pyydät anteeksi ja haluat muuta kaikki paremmaksi,sitten miehellä on joku vika :| Mä tiedän että sä haluat tehdä itsemurhaa vain tämän takia että mies olisi saanut tuntea syylisyttä,mutta voin sanoa miehiä ovat ihan erilaisia kuin naiset vaikka jos hyppät seinälle se ei auta.Melkein jokaiselle naiselle se on vaikea kun tommosta tapahtu,mutta kuitenkin ole kärsivälinen ja kestää tämä paha aika lapsien takia :hug: kaikki vielä muutu paremmaksi,näet sen itse :hug:
ei se muutu paremmaksi. mä ymmärrrän miestäni. kurjaa sen on katsoa toisen surkuttelua ja jankkaamista. itkeminen ja ruikuttaminen on varmasti pahinta. mutta mä vain roikun ja valitan. ja se syyttää että kalastan vain itsesääliä. sanoo että harkinta-aika on just sitä varten että saa harkita. mutta epätoivoissani pilaan kaiken. sanoin että sen vois vielä yhdessä perua, ja jos näyttää siltä ettei tuu mitään niin laittaa uudelleen vireille. ja se sano ettei tee sitä siksi että mun olis parempi olla. eli kidutusta tämä on. tiedän etttei sen mieli muutu ja se piinaa mua lupauksillaan. ja jotenkin se nauttii nähdä mun kärsivän. saan vain katsoa vieressä toisen porskuttamista. ehkä se tavallaan käyttäytyy näin että oikeesti haluaisi ymmäärtää mun lähtevän. syönyt en oo moneen päivään ja kurjaa lastenkin nähdä mut tässä jamassa. taidan ottaa unipillerin mutta pelkään että jään niihin koukkuun. tää jankkaaminen ja ruikuttaminen on kauheata. ja se että haluaa olla toisen lähellä. mutta epätoivoinen on epätoivoinen. mulla vain ei ole voimia..
Olet vaan niin masentunut

etkä näe ulospässyä nyt,se on hirveän vaikea,tiedän

Jos kuitenkin vaarat ajan huomenna heti aamulla lääkärille ja kerrot ihan kaikki tai vaikka kirjoita kaikki tunnet paperille tänään ja anna sen laakärille,Älä pelkää unilääkeitä,mäkin otan niitä silloin tällöin,otin eilenkin ja muista elämää se vaan on,meillä kaikkilla on jotain,elämä ei voi olla täydellinen ja kuitenkin sulla neljä lasta ajattelee miten ylpeä sun pitäis olla =)