Haluan kertoa minkälaiset yritykset perustamassa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei nämä kalusteet, tämän sohvankin arvo Suomessa on 6.500e.... mutta kilpailen kuitenkin hinnoissa

mutta toinen kauppa joka on tulossa, siellä on jo eri tuotteet, joka saa todella halvalla, kauppa on city deal periaatteella, mutta silti aivan eri juttu, ymmärrän jos ei kukaan ymmärtä, mutta tämä on mun ja uus idea joka lakimiehen mielestä saa toteutua:) mutta näitä sivuja en tee itse, vaan 2 firma työskentelee, myös se on sellainen firma että teen myös yhteistyötäkin 2n firman kans myös

Et myy halvemmalla, mutta kuitenkin kilpailet hinnalla? Ei ota mitään järkeä.

Niin siis dalani.fi, joka on huonekalujen citydeal. Mikä on muka eroa?

[QUOTE="nainen";26528613]Et myy halvemmalla, mutta kuitenkin kilpailet hinnalla? Ei ota mitään järkeä.

Niin siis dalani.fi, joka on huonekalujen citydeal. Mikä on muka eroa?[/QUOTE]

Toinen verkkokauppa mikä tulee, siellä ei ole pelkästään kalusteet, siell on myös merkkivaatteet jotka voi saada jopa 75% alennuksella, mutta idea on toinen kuin citydeal tai varaston myynti....

Mulle kun tulee 2 kauppa

ulkomaat?

Minun täytyy sanoa, etten ole käynyt kuin Porvoossa, Joensuussa, Kajaanissa,
Lahdessa, Vantaalla.Hesassa synnyin ja Espoossa asun. Sen sijaan, tutuksi on tullut niin Japani kuin Usa, tietysti siinä välissä Euroopan maat. Tavallaan harmi, mutta kuka nyt esim. Hyvinkäälle lähtis lomalle.

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuosta Meksiko-asiasta tuli yksi juttu mieleen...
Vientialan yrittäjänä lähes 20 vuoden kokemuksella sanon, että mikäli meinaat itse maahantuoda Meksikosta tavaraa, on se kovin ongelmallista logistiikan ja maksupolitiikan kannalta - maksaminen ei ole ihan samaa, kuin maksaisit Suomessa.
Meksiko ei myöskään ole EU-maa, jotenka ei ole tavaran vapaata liikkumisoikeutta.
Oletko tutustunut yhtään käytännön mahdollisuuksiin tuoda Meksikosta tuotteita ja niiden myyntilupiin -ja säädöksiin Suomessa?

[QUOTE="vieras";26529044]Mutta jos verhoilu onkin ponia eikä lehmää...[/QUOTE]

Ei lehmää, ponia, konia, sammakkoa, käärmettä, vaikka maksais maltaita!
Kangasta, hyvää sellaista, on sohvien ja nojatuolien oltava. Nuoruuden huumassa hankittiin ekaksi sohvakalustoksi punanen ja nahkaa. Oli aivan karsee käytössä, vaati helkkaristi hoitoa ja oli, hyi hitto, kylmä telvella ja hikinen kesällä.

[QUOTE="Rikkupilli";26529080]ulkomaat?

Minun täytyy sanoa, etten ole käynyt kuin Porvoossa, Joensuussa, Kajaanissa,
Lahdessa, Vantaalla.Hesassa synnyin ja Espoossa asun. Sen sijaan, tutuksi on tullut niin Japani kuin Usa, tietysti siinä välissä Euroopan maat. Tavallaan harmi, mutta kuka nyt esim. Hyvinkäälle lähtis lomalle.[/QUOTE]

C

[QUOTE="diu";26528678]Eli tykkäät mauttomasta, hajuttomasta ja mitäänsanomattomasta. Mutta miksi se piti tänne kertoa kun tää ei ollut ketju jossa kysyttiin mistä kukin tykkää?[/QUOTE]

Kutsutko design-klassikkoja (mm. Barcelona-tuolia) mauttomaksi? Se katsos on varmaan maailman tunnetuin tuoli.

Piti vaan kertoa, että varmaan aika harvalla Suomalaisella on sama maku kuin Venakolla.

Mutulla sanon että ap:n linkittämien tyyppisille huonekaluille on Suomessa niukasti kysyntää. Ne tyypit joilla on asunto johon tuon tyyppiset huonekalut tyyliltään ja koon puolesta käyvät, ovat harvassa ja yleensä ne(kin) ihmiset hankkivat huonekalunsa muualta kuin verkkokaupoista. Itse en huonekaluja osta näkemättä todellista tuotetta ja voisin kuvitella että näin toimii moni muukin.

[QUOTE="vieras";26529688]Mutulla sanon että ap:n linkittämien tyyppisille huonekaluille on Suomessa niukasti kysyntää. Ne tyypit joilla on asunto johon tuon tyyppiset huonekalut tyyliltään ja koon puolesta käyvät, ovat harvassa ja yleensä ne(kin) ihmiset hankkivat huonekalunsa muualta kuin verkkokaupoista. Itse en huonekaluja osta näkemättä todellista tuotetta ja voisin kuvitella että näin toimii moni muukin.[/QUOTE]

Minä en myöskään osta huonekaluja verkkokaupoista, en ainakaan kovin kalliita, vaan haluan nähdä ne ensin itse. Minua tosin kiinnostavat enemmän esim. art deco tai jugend -tyylit, ja mielellään alkuperäisenä. Tämän tyyliset huonekalut eivät oikein sovi makuuni.