V
"vieras"
Vieras
Myyvät kaikkiin eu-maihin sieltä Ruotsistakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei nämä kalusteet, tämän sohvankin arvo Suomessa on 6.500e.... mutta kilpailen kuitenkin hinnoissa
mutta toinen kauppa joka on tulossa, siellä on jo eri tuotteet, joka saa todella halvalla, kauppa on city deal periaatteella, mutta silti aivan eri juttu, ymmärrän jos ei kukaan ymmärtä, mutta tämä on mun ja uus idea joka lakimiehen mielestä saa toteutuamutta näitä sivuja en tee itse, vaan 2 firma työskentelee, myös se on sellainen firma että teen myös yhteistyötäkin 2n firman kans myös
Okei, halpa... Mut tolla sohvalla on suunnittelija, designia...Moderni tule kansmutta aika arvokas moderni, kuvassa on suht halvaat kalusteet
Moderni tule kansmutta aika arvokas moderni, kuvassa on suht halvaat kalusteet
Okei, halpa... Mut tolla sohvalla on suunnittelija, designia...
En ikinä ottas kotiini jotain lehmäverhoiltuja, tai brittilippuboxeja. Myy niitä Venäjälle, koska hallitset kielen.
En ikinä ottas kotiini jotain lehmäverhoiltuja, tai brittilippuboxeja. Myy niitä Venäjälle, koska hallitset kielen.
MILLÄ TAVALLA MULLA KAIKKI YRITYKSET MENEE NURIIN? Oi sorry isot kirjaimet oli päällä haha. Siis niin miten niin?
Mulla mikään yritys ei mennyt vielä nuriin, vaan itse alitoin kiinni yhden yrityksen, koska tuli muutoksia elämään
Moderni tule kansmutta aika arvokas moderni, kuvassa on suht halvaat kalusteet