Haluan kertoa minkälaiset yritykset perustamassa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26528364]pystytkö halvemmalla myymään, kuin casarustica, vai mikä tässä on ideana?[/QUOTE]
ei nämä kalusteet, tämän sohvankin arvo Suomessa on 6.500e.... mutta kilpailen kuitenkin hinnoissa

mutta toinen kauppa joka on tulossa, siellä on jo eri tuotteet, joka saa todella halvalla, kauppa on city deal periaatteella, mutta silti aivan eri juttu, ymmärrän jos ei kukaan ymmärtä, mutta tämä on mun ja uus idea joka lakimiehen mielestä saa toteutua:) mutta näitä sivuja en tee itse, vaan 2 firma työskentelee, myös se on sellainen firma että teen myös yhteistyötäkin 2n firman kans myös

ei nämä kalusteet, tämän sohvankin arvo Suomessa on 6.500e.... mutta kilpailen kuitenkin hinnoissa

mutta toinen kauppa joka on tulossa, siellä on jo eri tuotteet, joka saa todella halvalla, kauppa on city deal periaatteella, mutta silti aivan eri juttu, ymmärrän jos ei kukaan ymmärtä, mutta tämä on mun ja uus idea joka lakimiehen mielestä saa toteutua:) mutta näitä sivuja en tee itse, vaan 2 firma työskentelee, myös se on sellainen firma että teen myös yhteistyötäkin 2n firman kans myös

Onko sulla jo agentuurisopimukset tehty ja nimet alla?

[QUOTE="vieras";26528410]Onko sulla jo agentuurisopimukset tehty ja nimet alla?[/QUOTE]

Minulla kaikki sopimukset tehty, yleensä aluksi puhelimen ja sitten sähköpostin kautta. Mulla jo kaikki valmiina siitä varteen, tarvitsen vaan kauppoja, tekstit, ajanvaraus pankiin ja muuta juttuja jotka ei vielä oo hoidettu, mutta nopeasti nämäkin hoidan, ainakin jo joka päivää yritän kaikkia hoita:D

Minulla kaikki sopimukset tehty, yleensä aluksi puhelimen ja sitten sähköpostin kautta. Mulla jo kaikki valmiina siitä varteen, tarvitsen vaan kauppoja, tekstit, ajanvaraus pankiin ja muuta juttuja jotka ei vielä oo hoidettu, mutta nopeasti nämäkin hoidan, ainakin jo joka päivää yritän kaikkia hoita:D

No oletpa ahkera, toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä casa communications pahoita mieltään, kun saavat kilpailijan, joka myy samoja tuotteita.

[QUOTE="vieras";26528426]No oletpa ahkera, toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä casa communications pahoita mieltään, kun saavat kilpailijan, joka myy samoja tuotteita.[/QUOTE]

2 yritystä myös myyvät nämä:) mutta ei paljon. Mulle tulee isompi kauppa kun ne kaikki muut:D, se on tavoite että valikoima kaikille kaikki ja laatua

paitsi unohdin, Casa ei myy näitä tuotteita ainakin näin jos muistan, se oli joku Belle tai ei en sano mitään kun en muista, mutta 3 kauppa on missä ainakin löytyy nää

[QUOTE="Minna";26528423]Jokaisella oma maku. Mutta laitan sulle kokonaisuuden kuvan:)

ihan vaan esimerkkina, ainakin mä tykkään ja itsekin aijon sisusta kotini niin

Aijaa.com - 10411055[/QUOTE]

Mä taas en tykkää noista kokonaisuutenakaan. Ihan erilaista mistä mä pidän.[/QUOTE]

Tottakai jokaisella oma maku:)

[QUOTE="vieras";26528448]No tottakai sulle tulee isompi ja hienompi, sitä nyt tuskin kukaan epäilee :D
Juttus ovat jo ainakin suurimpia, mitä tällä palstalla kerrottu.[/QUOTE]

Kyllä se on mun tavoite, koska en halua pieni putikki vaan, vaan iso ja missä asiakkaat viihty

[QUOTE="vieras";26528494]Siis tuleeko sulle oikein joku myymälä verkkokaupan lisäksi?[/QUOTE]

Ei tulee, vaan tulee varasto. En halua myymälä ainakin vielä heti

[QUOTE="hhh";26528547]eiku katoin noita casashopin juttuja ja osu silmään samanlainen lipasto kun mulla. sillä laitoin että en maksaisi tota 144e+pk päälle, kun tosiaan 6km päästä saa satasella :D[/QUOTE]

Ok:D, juu on ne aika edullisia=)